AFGANISTAN ON MAAILMAN OMATUNTO

Anonyymi

TOIVON ETTÄ VAIKEANA AIKANA AFGAANIMIEHET PYSYVÄT LUJINA EIVÄTKÄ ALISTU NAITEN VALLAN KASVUN EDESSÄ

SILLÄ EUROOPPAA HALLITSEE NAISEUS, JOKA ONNEKSI EI OLE KOKO PLANEETAN ASIA

ONNEKSI GLOBALISAATIO EI OLE YHTENÄINEN KONE
MUTTA ERILAISUUS MAHTUU SIIHEN

ELÄKÖÖN AFGANISTAN JA TALIBAN!!

NAISTEN KANSSA MIEHELLÄ EI OLE EUSSA ELÄMÄÄKÄÄN!!

KANNATAN IKUISESTI TALIBANIA

15

230

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EU on femisti narttujen vallassa, pikkuhousut kosteana yrittävät päteä naurettavalla logiikalla!😭😭😭

• Anonyymi

Omien lastemme myötä on vaimoni kanssa alettu kiinnittää enemmän huomiota siihen,miten paljon muslimi lapsia sukupuolitetaan(binäärisesti) ja aivan täysin turhaan.Inhoamme pojittelua ja tytöttelyä ja sitä, kun lastemme sukupuolta kysytään.Vastaammekin usein, että emme tiedä kun ei hän osaa itse määritellä sitä (1,5v ja 2kk) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omien lastemme myötä on vaimoni kanssa alettu kiinnittää enemmän huomiota siihen,miten paljon muslimi lapsia sukupuolitetaan(binäärisesti) ja aivan täysin turhaan.Inhoamme pojittelua ja tytöttelyä ja sitä, kun lastemme sukupuolta kysytään.Vastaammekin usein, että emme tiedä kun ei hän osaa itse määritellä sitä (1,5v ja 2kk) :)

Mielestäni on ihan hyvä että tuotte sukupuolien moninaisuuden esille!
        Sitten kun ehkä kenties lähiaikoina henkilötunnus uudistetaan, niin toivon että se on jatkossa vain ns yksilöivä tunniste. Joka ei kerro mitään lastesi sukupuolista.. vertaa nykyinen henkilötunniste.
        Ja siis aivan käsittämätöntä että sukupuolien moninaisuus on niin iso tabu vieläkin meidän tapaisille.
        Btw mulla on 2 poikaa jotka tykkää laittaa kynsilakkaa ja jossain vaiheessa tykkäsivät vaaleanpunaiseksi värjätä hiuksiaan ja laittaa lettiä pitkiin hiuksiin ja tosiaan menee kouluunkin kynnet lakattuna. Mielestäni todella rohkeaa rajojen rikkomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun ehkä kenties lähiaikoina henkilötunnus uudistetaan, niin toivon että se on jatkossa vain ns yksilöivä tunniste. Joka ei kerro mitään lastesi sukupuolista.. vertaa nykyinen henkilötunniste.
        Ja siis aivan käsittämätöntä että sukupuolien moninaisuus on niin iso tabu vieläkin meidän tapaisille.
        Btw mulla on 2 poikaa jotka tykkää laittaa kynsilakkaa ja jossain vaiheessa tykkäsivät vaaleanpunaiseksi värjätä hiuksiaan ja laittaa lettiä pitkiin hiuksiin ja tosiaan menee kouluunkin kynnet lakattuna. Mielestäni todella rohkeaa rajojen rikkomista.

Niin niin muta se katoltaheitot, tännehän valuu sitäkin porukkaa kaikin valehin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajalle pitää laittaa rautaa, joteivat noimin omahyväiset siitä yli loiki
        KATOLTA TIPUTELIJAT

• Anonyymi

Talibanien hallitsemassa Afganistanissa vaan ei ole rahaa suoltavia taikaseiniä.
      Siksi aloittajakin itse asuu mielummin täällä kuitenkin.

• Anonyymi

Ei ole mitään syytä enään ruokia 600vuos-lukulaisia, jotka sitä aikaa elävä vieläkin
      - tämä aika on muualla elety kerralla 600-luvulle eikä siihen enään palata

KAIKKI AVUT VAIN SEIS TUONNE PÄIN JA SAMOIN YMMÄRRYS

• Anonyymi

Anna 20e. Me emme jätä muslimityttöjä pulaan.....

• Anonyymi

Milainen onkaan helvetin omatuntoh, näinkös pitkälle pitää näytelmin mieltä verätä jot tuho pääsis leviämään vieläkin leveemälle nimitäin mielen tuhoaminen mailmas

• Anonyymi

Merkel kävelee sun yli arkajalka!

• Anonyymi

Onneks Merkel aika on ohi, ei voi muuta kuin toivoa SAKSAN nousua euroopan järjestelijäksi ITÄVALLAN kera

• Anonyymi

Ja vihreät tuli valtaan.

• Anonyymi

>>> maailman tilastot reaaliajassa

siinä sitä on tilastoja pyörimäs mites tarkoja sitten jokainen päätelköön kohiltaan
      - mutta mutta päin loppua käymme

Humanitaarinen katastrofi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe