TOIVON ETTÄ VAIKEANA AIKANA AFGAANIMIEHET PYSYVÄT LUJINA EIVÄTKÄ ALISTU NAITEN VALLAN KASVUN EDESSÄ
SILLÄ EUROOPPAA HALLITSEE NAISEUS, JOKA ONNEKSI EI OLE KOKO PLANEETAN ASIA
ONNEKSI GLOBALISAATIO EI OLE YHTENÄINEN KONE
MUTTA ERILAISUUS MAHTUU SIIHEN
ELÄKÖÖN AFGANISTAN JA TALIBAN!!
NAISTEN KANSSA MIEHELLÄ EI OLE EUSSA ELÄMÄÄKÄÄN!!
KANNATAN IKUISESTI TALIBANIA
AFGANISTAN ON MAAILMAN OMATUNTO
15
82
Vastaukset
- Anonyymi
EU on femisti narttujen vallassa, pikkuhousut kosteana yrittävät päteä naurettavalla logiikalla!😭😭😭
- Anonyymi
Omien lastemme myötä on vaimoni kanssa alettu kiinnittää enemmän huomiota siihen,miten paljon muslimi lapsia sukupuolitetaan(binäärisesti) ja aivan täysin turhaan.Inhoamme pojittelua ja tytöttelyä ja sitä, kun lastemme sukupuolta kysytään.Vastaammekin usein, että emme tiedä kun ei hän osaa itse määritellä sitä (1,5v ja 2kk) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omien lastemme myötä on vaimoni kanssa alettu kiinnittää enemmän huomiota siihen,miten paljon muslimi lapsia sukupuolitetaan(binäärisesti) ja aivan täysin turhaan.Inhoamme pojittelua ja tytöttelyä ja sitä, kun lastemme sukupuolta kysytään.Vastaammekin usein, että emme tiedä kun ei hän osaa itse määritellä sitä (1,5v ja 2kk) :)
Mielestäni on ihan hyvä että tuotte sukupuolien moninaisuuden esille!
Sitten kun ehkä kenties lähiaikoina henkilötunnus uudistetaan, niin toivon että se on jatkossa vain ns yksilöivä tunniste. Joka ei kerro mitään lastesi sukupuolista.. vertaa nykyinen henkilötunniste.
Ja siis aivan käsittämätöntä että sukupuolien moninaisuus on niin iso tabu vieläkin meidän tapaisille.
Btw mulla on 2 poikaa jotka tykkää laittaa kynsilakkaa ja jossain vaiheessa tykkäsivät vaaleanpunaiseksi värjätä hiuksiaan ja laittaa lettiä pitkiin hiuksiin ja tosiaan menee kouluunkin kynnet lakattuna. Mielestäni todella rohkeaa rajojen rikkomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun ehkä kenties lähiaikoina henkilötunnus uudistetaan, niin toivon että se on jatkossa vain ns yksilöivä tunniste. Joka ei kerro mitään lastesi sukupuolista.. vertaa nykyinen henkilötunniste.
Ja siis aivan käsittämätöntä että sukupuolien moninaisuus on niin iso tabu vieläkin meidän tapaisille.
Btw mulla on 2 poikaa jotka tykkää laittaa kynsilakkaa ja jossain vaiheessa tykkäsivät vaaleanpunaiseksi värjätä hiuksiaan ja laittaa lettiä pitkiin hiuksiin ja tosiaan menee kouluunkin kynnet lakattuna. Mielestäni todella rohkeaa rajojen rikkomista.Niin niin muta se katoltaheitot, tännehän valuu sitäkin porukkaa kaikin valehin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw mulla on 2 poikaa jotka tykkää laittaa kynsilakkaa ja jossain vaiheessa tykkäsivät vaaleanpunaiseksi värjätä hiuksiaan ja laittaa lettiä pitkiin hiuksiin ja tosiaan menee kouluunkin kynnet lakattuna. Mielestäni todella rohkeaa rajojen rikkomista.Rajalle pitää laittaa rautaa, joteivat noimin omahyväiset siitä yli loiki
KATOLTA TIPUTELIJAT
- Anonyymi
Talibanien hallitsemassa Afganistanissa vaan ei ole rahaa suoltavia taikaseiniä.
Siksi aloittajakin itse asuu mielummin täällä kuitenkin. - Anonyymi
Ei ole mitään syytä enään ruokia 600vuos-lukulaisia, jotka sitä aikaa elävä vieläkin
- tämä aika on muualla elety kerralla 600-luvulle eikä siihen enään palata
KAIKKI AVUT VAIN SEIS TUONNE PÄIN JA SAMOIN YMMÄRRYS- Anonyymi
Anna 20e. Me emme jätä muslimityttöjä pulaan.....
- Anonyymi
Milainen onkaan helvetin omatuntoh, näinkös pitkälle pitää näytelmin mieltä verätä jot tuho pääsis leviämään vieläkin leveemälle nimitäin mielen tuhoaminen mailmas
- Anonyymi
Merkel kävelee sun yli arkajalka!
- Anonyymi
Onneks Merkel aika on ohi, ei voi muuta kuin toivoa SAKSAN nousua euroopan järjestelijäksi ITÄVALLAN kera
- Anonyymi
Ja vihreät tuli valtaan.
- Anonyymi
>>> maailman tilastot reaaliajassa
siinä sitä on tilastoja pyörimäs mites tarkoja sitten jokainen päätelköön kohiltaan
- mutta mutta päin loppua käymme
Humanitaarinen katastrofi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1081955- 2531727
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815