TAAS NE TEKI SEN

Anonyymi

Taivalkosken metsänpeikot sortivat TAAS naishiihtäjiä. Naiset aamun kylmään aikaisin kisaamaan, kun elimistö ei ole vielä "herännyt" ja vertynyt. Ja tietysti luomakunnan kruunut hiihtää vasta päivällä, kun keli muutaman asteen lauhempi ja on ehditty verrytellä kunnolla elimistö vireystilaan.

Hävetkää metsäpeikkojen äijäkööri ja korjatkaa tapanne!!!!

8

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niihän ne ukkokerhot tekköö ko net ei käsitä, että naisia pittee pittää ku kukkaa kämmenellä. Ja naiset alistuu tuon ikiaikaisen ikkeen alle. Kyl ny pittäis tulla muutosta, ei ennee olla nyrkin ja hellan välissä, met oomma itsellisiä, hyvin pärjääviä, viisaita ja sekös äijiä kismittee.

      • Anonyymi

        Tottakait ne sortaa naisia, kun pelkäävät hyvin pärjääviä koulutettuja nasia. Ei niillä ole enää muita keinoja, kun kyykyttää silloin kun se on mahdollista.

        Pitää laatia sääntö, että joka toinen kisa miehet aamu aikaiseen ja naiset päivällä ja seuraavana päivänä toisin päin. Tasa-arvo toteutuu. Ei se ole lystiä aina naisten rientää aamun pakkaseen!


    • Anonyymi

      Naiset eellä vaikka järveen! Se on meidän hiihtoväen motto, vaan kun katsojia piti tulla 200-500 mutta, kun ei tullut kun 20-50 niin se oli kunnan syy ja nyt vaadimme kuntaa ehdottomasti korvaamaan meille metsäveikoille ainakin 500 katsojan vastaavan lipunhinnan, sillä pitäisi saada jouluksi kinkkua ja autoihin olisi öljyn vaihtoja ja telkutkin piiputtaa.

      • Anonyymi

        Meille pitää antaa kaikki valta kunnassa ja luottokortin käyttö oikeus, kaikki on väärän peukalon alla tässä kunnassa.


    • Anonyymi

      Juu, mutta tänään radiossa Taivalkoski mainittu! Torilla tavataan!

    • Anonyymi

      Rukan kisajärjestäjät oikeilla jäljillä, ei AINA naisia aamun pakkaseen. Rukan kisathan onkin iso tapahtuma, kansainväliset tähdet mukana, Taivalkosken pienissä ukkopiiressä ei vain osata.

    • Anonyymi

      Eivätkö naiset halua tasa-arvoa joka asiassa? Silloinhan ei ole mieltä väärää, vaikka he hiihtävät ensin. Mitä väliä sillä on, kummat ovat ensin vuorossa? Eivät kai naiset taas käytä "tyttökorttia"? Menköön vaikka pitkän tikun vetämiseen hiihtovuorot. Eikö se ole reilua peliä?

      • Anonyymi

        Vuorotellen, vuorotellen .....eihän kukaan ole vaatimassakaan muuta muutosta kuin että ei AINA naiset sinne aamupakkaseen vaan vuorotellen. Taivalkosken metsäpeikot laittoivat naiset molempina kisapäivinä aloittajiksi, mutta Rukallapa ei, elikkä siellä osattiin! Eikös se jos mikä ole TASA-ARVOA?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe