Olen niin onnellinen, että olen syntynyt

Anonyymi

luterilaiseen maahan jäyhien suomalaisten keskelle. Voin vain kuvitella, mitä täysi rähinä tarkoittaa jossain muualla, esim Kenoshassa

https://www.is.fi/viihde/art-2000008420504.html

Kun nyt vaan ateistit antaisivat meidän jatkossakin olla luterilaisia ja globalistit suomalaisia!

14

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai saat olla luterilainen.

Yhä useampi ei halua ja yksi osoitus siitä on, ettei haluta kuulua luterilaiseen, tai edes johonkin muuhun luulontokuntaan.

Noin se vaan on.

Down Goes Kirkko!

• Anonyymi

Suomen älykkyysosamäärä ei voi olla kovin korkea, jos uskoo hiekkakansan jumaliin.

• Anonyymi

Juu toista se on Albaniassa ja oli Neuvostoliitossa. Niissä maissa ei turhiin uskota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu toista se on Albaniassa ja oli Neuvostoliitossa. Niissä maissa ei turhiin uskota.

Juuri siksi tunnen olevani muita parempi, koska uskon puhuvaan aasiin.

• Anonyymi

Mjnä en ole ole onnellinen täällä. Täällä asuu liian paljon huonolla itsetunnolla varustettuja, pahansuopia ja kateellisia ihmisiä, hyvin monet heistä uskovia.

• Sinun täytyy olla kiitollinen Kustaa Vaasalle.
      Hän poltti suuren määrän rahaa sotiin ja alkoi olla ns. PA.

Sitten hän teki talousuudistuksen - kansallisti katolisen kirkon fyffet ja otti uskontoon uuden suunnan.
      Maantieteellinen sijainti ja valtiaan ovat niitä "jumalan tekijöitä".

• Anonyymi

Olisin niin onnellinen, jos olisin syntynyt Taivaassa. Ei olisi tällaista typerää välivaihetta ollenkaan. Siellä saisi nauttia aamusta iltaan ja vielä yölläkin Herraa. Herran saaminen tekee hyvää.

• Anonyymi

Jeesus kehuskeli jo aikoinaan: "Totisesti, totisesti minä sanon teille. Opetuslasten kanssa saan Herraa joka päivä!"

• Anonyymi

Avaaja lisää:

Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
      sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
      Netissä surffaaminen on niin out.

Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
      Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
      Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.

• Anonyymi

Pallihiki se uskovaisen tiellä pitää. Ja millaisella tiellä? No kaidalla kaidalla, korkeintaan pallin levyisellä. Herrakin kiittää!!!

• Anonyymi

"Olen niin onnellinen, että olen syntynyt
      luterilaiseen maahan jäyhien suomalaisten keskelle."

Jos Jeesus olisi syntynyt tänne, hän olisi seissyt tumput suorina sandaaleissaan lumihangessa huuli pyöreänä tajuamatta tilanteesta yhtään mitään. Mutta järvien jäädyttyä hän olisi sentään voinut esitellä taitojaan kävellä vetten päällä.

• Anonyymi

Kukas teitä on estänyt olemasta uskovia ja suomalaisia? Eihän kukaan teistä toivottele ateisteja hel..tiin eikä yritä käännyttää ihmisiä huonolla menestyksellä . Kirkko saa rahansa valtiolta, ja keräykset hoidetaan kansan karttuisan käden kautta. Ettehän kulje ihmisten ovikelloja soittelemassa ja kertomassa satukirjastanne valittuj a kohtia. Teitä pidetään erikoisasemassa tässä yhteiskunnassa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4361
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1943
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe