luterilaiseen maahan jäyhien suomalaisten keskelle. Voin vain kuvitella, mitä täysi rähinä tarkoittaa jossain muualla, esim Kenoshassa
https://www.is.fi/viihde/art-2000008420504.html
Kun nyt vaan ateistit antaisivat meidän jatkossakin olla luterilaisia ja globalistit suomalaisia!
Olen niin onnellinen, että olen syntynyt
14
60
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai saat olla luterilainen.
Yhä useampi ei halua ja yksi osoitus siitä on, ettei haluta kuulua luterilaiseen, tai edes johonkin muuhun luulontokuntaan.
Noin se vaan on.
Down Goes Kirkko! - Anonyymi
Suomen älykkyysosamäärä ei voi olla kovin korkea, jos uskoo hiekkakansan jumaliin.
- Anonyymi
Juu toista se on Albaniassa ja oli Neuvostoliitossa. Niissä maissa ei turhiin uskota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu toista se on Albaniassa ja oli Neuvostoliitossa. Niissä maissa ei turhiin uskota.
Juuri siksi tunnen olevani muita parempi, koska uskon puhuvaan aasiin.
- Anonyymi
Mjnä en ole ole onnellinen täällä. Täällä asuu liian paljon huonolla itsetunnolla varustettuja, pahansuopia ja kateellisia ihmisiä, hyvin monet heistä uskovia.
Sinun täytyy olla kiitollinen Kustaa Vaasalle.
Hän poltti suuren määrän rahaa sotiin ja alkoi olla ns. PA.
Sitten hän teki talousuudistuksen - kansallisti katolisen kirkon fyffet ja otti uskontoon uuden suunnan.
Maantieteellinen sijainti ja valtiaan ovat niitä "jumalan tekijöitä".- Anonyymi
Olisin niin onnellinen, jos olisin syntynyt Taivaassa. Ei olisi tällaista typerää välivaihetta ollenkaan. Siellä saisi nauttia aamusta iltaan ja vielä yölläkin Herraa. Herran saaminen tekee hyvää.
- Anonyymi
Jeesus kehuskeli jo aikoinaan: "Totisesti, totisesti minä sanon teille. Opetuslasten kanssa saan Herraa joka päivä!"
- Anonyymi
Avaaja lisää:
Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
Netissä surffaaminen on niin out.
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.- Anonyymi
Pallihiki se uskovaisen tiellä pitää. Ja millaisella tiellä? No kaidalla kaidalla, korkeintaan pallin levyisellä. Herrakin kiittää!!!
- Anonyymi
"Olen niin onnellinen, että olen syntynyt
luterilaiseen maahan jäyhien suomalaisten keskelle."
Jos Jeesus olisi syntynyt tänne, hän olisi seissyt tumput suorina sandaaleissaan lumihangessa huuli pyöreänä tajuamatta tilanteesta yhtään mitään. Mutta järvien jäädyttyä hän olisi sentään voinut esitellä taitojaan kävellä vetten päällä. - Anonyymi
Kukas teitä on estänyt olemasta uskovia ja suomalaisia? Eihän kukaan teistä toivottele ateisteja hel..tiin eikä yritä käännyttää ihmisiä huonolla menestyksellä . Kirkko saa rahansa valtiolta, ja keräykset hoidetaan kansan karttuisan käden kautta. Ettehän kulje ihmisten ovikelloja soittelemassa ja kertomassa satukirjastanne valittuj a kohtia. Teitä pidetään erikoisasemassa tässä yhteiskunnassa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854361Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391943Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238