>Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumal..."/> >Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumal..."/>

Miten voin "tulla uskoon" ...

Miten voin "tulla uskoon"
Ihminen on luonnostaan syntinen ja menettänyt yhteytensä Jumalaan.
>>Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla"

5

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvonen

Lyö itseäsi maitohinkillä munille tai pakoputkellä päähän niin että näet tähtiä. Jos tähtien joukossa näkyy Jeesus, olet tullut uskoon.

• Voitto

Keskustele jonkun uskovaisen kanssa tai seurakuntasi pastorin kanssa.
      He varmaan neuvovat kuinka voit tulla uskoon.
      Onnea sinulle Taisto uskoon tulo yrityksessäsi!

• Nuori86.

Minun näkemys asiasta on , ettei noin vain (jossakin alttarilla) tulla uskoon. Kyse on pitempiaikaisesta prosessista. Tänä aikana Jumala
        vetää puoleensa. Alkaa syntyä kiinostusta uskon asioihin. Jossakin vaiheessa sen tajuaa, että se on Jumala ja Pyhä Henki jotka herättelevät ihmistä. Jossain vaiheessa/ vähitellen (olen ymmärtänyt näin useiden todistuksista) paljastetaan se miten syntisiä olemme ja tulemme todella Jeesusta tarvitsevaiseksi. Itse en vielä ole tullut kovin kadotetun osaan. On hyvä keskustella hyväksi katsomiensa henkilöiden kanssa ja pyytää esirukousta. Itselle tärkeäksi raamatun jakeista on tullut etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Rukouksiin vastataan tavallaan. Nämä asiat on ihan erilaisia, kuin ajattelee. Jumalalla on oma aikansa. Mutta ei kannata ylenkatsoa sitä aikaa jona Jumala vetää puoleensa ja ajatella kerkiää sitä myöhemminkin, koska tulevaisuudesta ei ole takeita. Sen mukaan Jumalan työ etenee minkä mukaan me taivumme. Siunausta sinulle. PS. saatan olla jossain väärässäkin, kun itse olen myöskin etsimässä Jeesusta. Olisi mukava saada ikäisiään keskutelukavereita.

• Sami
        Nuori86. kirjoitti:

Minun näkemys asiasta on , ettei noin vain (jossakin alttarilla) tulla uskoon. Kyse on pitempiaikaisesta prosessista. Tänä aikana Jumala
        vetää puoleensa. Alkaa syntyä kiinostusta uskon asioihin. Jossakin vaiheessa sen tajuaa, että se on Jumala ja Pyhä Henki jotka herättelevät ihmistä. Jossain vaiheessa/ vähitellen (olen ymmärtänyt näin useiden todistuksista) paljastetaan se miten syntisiä olemme ja tulemme todella Jeesusta tarvitsevaiseksi. Itse en vielä ole tullut kovin kadotetun osaan. On hyvä keskustella hyväksi katsomiensa henkilöiden kanssa ja pyytää esirukousta. Itselle tärkeäksi raamatun jakeista on tullut etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Rukouksiin vastataan tavallaan. Nämä asiat on ihan erilaisia, kuin ajattelee. Jumalalla on oma aikansa. Mutta ei kannata ylenkatsoa sitä aikaa jona Jumala vetää puoleensa ja ajatella kerkiää sitä myöhemminkin, koska tulevaisuudesta ei ole takeita. Sen mukaan Jumalan työ etenee minkä mukaan me taivumme. Siunausta sinulle. PS. saatan olla jossain väärässäkin, kun itse olen myöskin etsimässä Jeesusta. Olisi mukava saada ikäisiään keskutelukavereita.

Mutta minusta kyllä vähän näyttää, että Taistoa saatetaan kutsuakin, koska osoittaa kiinnostusta... Rukoillaan puolestansa, se on parasta mitä voi tehdä tässä vaiheessa.

• Sami kirjoitti:

Mutta minusta kyllä vähän näyttää, että Taistoa saatetaan kutsuakin, koska osoittaa kiinnostusta... Rukoillaan puolestansa, se on parasta mitä voi tehdä tässä vaiheessa.

On hyvä kun muistamme toisiamme rukouksin! Kiitos kovasti. Se on hyvä ja kaunis asia, ja Jumalan mieleinen kaiken lisäksi! ;)

Mitä taasen "kiinnostuksestani" uskoa kohtaan, niin olen sitä ollut jo aika pitkään vaikkakin olisin suonut sen olevan pidempäänkin, mutta kun maailma vei mennessään 34 ikävuoteen asti, niin hyvä että sain kohdata vapahtajani edes silloin.

Mutta lisätietoa saat minusta kun "klikkaat" tuota nimimerkkiäni! ;)

Siunausta Jeesuksen rakkaassa nimessä! ~

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5595
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2942
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2601
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2449
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      22
      2191
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1754
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      58
      1329
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1203
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1165
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90