>Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumal..."/> >Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumal..."/>

Miten voin "tulla uskoon" ...

Miten voin "tulla uskoon"
Ihminen on luonnostaan syntinen ja menettänyt yhteytensä Jumalaan.
>>Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla"

5

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvonen

Lyö itseäsi maitohinkillä munille tai pakoputkellä päähän niin että näet tähtiä. Jos tähtien joukossa näkyy Jeesus, olet tullut uskoon.

• Voitto

Keskustele jonkun uskovaisen kanssa tai seurakuntasi pastorin kanssa.
      He varmaan neuvovat kuinka voit tulla uskoon.
      Onnea sinulle Taisto uskoon tulo yrityksessäsi!

• Nuori86.

Minun näkemys asiasta on , ettei noin vain (jossakin alttarilla) tulla uskoon. Kyse on pitempiaikaisesta prosessista. Tänä aikana Jumala
        vetää puoleensa. Alkaa syntyä kiinostusta uskon asioihin. Jossakin vaiheessa sen tajuaa, että se on Jumala ja Pyhä Henki jotka herättelevät ihmistä. Jossain vaiheessa/ vähitellen (olen ymmärtänyt näin useiden todistuksista) paljastetaan se miten syntisiä olemme ja tulemme todella Jeesusta tarvitsevaiseksi. Itse en vielä ole tullut kovin kadotetun osaan. On hyvä keskustella hyväksi katsomiensa henkilöiden kanssa ja pyytää esirukousta. Itselle tärkeäksi raamatun jakeista on tullut etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Rukouksiin vastataan tavallaan. Nämä asiat on ihan erilaisia, kuin ajattelee. Jumalalla on oma aikansa. Mutta ei kannata ylenkatsoa sitä aikaa jona Jumala vetää puoleensa ja ajatella kerkiää sitä myöhemminkin, koska tulevaisuudesta ei ole takeita. Sen mukaan Jumalan työ etenee minkä mukaan me taivumme. Siunausta sinulle. PS. saatan olla jossain väärässäkin, kun itse olen myöskin etsimässä Jeesusta. Olisi mukava saada ikäisiään keskutelukavereita.

• Sami
        Nuori86. kirjoitti:

Minun näkemys asiasta on , ettei noin vain (jossakin alttarilla) tulla uskoon. Kyse on pitempiaikaisesta prosessista. Tänä aikana Jumala
        vetää puoleensa. Alkaa syntyä kiinostusta uskon asioihin. Jossakin vaiheessa sen tajuaa, että se on Jumala ja Pyhä Henki jotka herättelevät ihmistä. Jossain vaiheessa/ vähitellen (olen ymmärtänyt näin useiden todistuksista) paljastetaan se miten syntisiä olemme ja tulemme todella Jeesusta tarvitsevaiseksi. Itse en vielä ole tullut kovin kadotetun osaan. On hyvä keskustella hyväksi katsomiensa henkilöiden kanssa ja pyytää esirukousta. Itselle tärkeäksi raamatun jakeista on tullut etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Rukouksiin vastataan tavallaan. Nämä asiat on ihan erilaisia, kuin ajattelee. Jumalalla on oma aikansa. Mutta ei kannata ylenkatsoa sitä aikaa jona Jumala vetää puoleensa ja ajatella kerkiää sitä myöhemminkin, koska tulevaisuudesta ei ole takeita. Sen mukaan Jumalan työ etenee minkä mukaan me taivumme. Siunausta sinulle. PS. saatan olla jossain väärässäkin, kun itse olen myöskin etsimässä Jeesusta. Olisi mukava saada ikäisiään keskutelukavereita.

Mutta minusta kyllä vähän näyttää, että Taistoa saatetaan kutsuakin, koska osoittaa kiinnostusta... Rukoillaan puolestansa, se on parasta mitä voi tehdä tässä vaiheessa.

• Sami kirjoitti:

Mutta minusta kyllä vähän näyttää, että Taistoa saatetaan kutsuakin, koska osoittaa kiinnostusta... Rukoillaan puolestansa, se on parasta mitä voi tehdä tässä vaiheessa.

On hyvä kun muistamme toisiamme rukouksin! Kiitos kovasti. Se on hyvä ja kaunis asia, ja Jumalan mieleinen kaiken lisäksi! ;)

Mitä taasen "kiinnostuksestani" uskoa kohtaan, niin olen sitä ollut jo aika pitkään vaikkakin olisin suonut sen olevan pidempäänkin, mutta kun maailma vei mennessään 34 ikävuoteen asti, niin hyvä että sain kohdata vapahtajani edes silloin.

Mutta lisätietoa saat minusta kun "klikkaat" tuota nimimerkkiäni! ;)

Siunausta Jeesuksen rakkaassa nimessä! ~

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      237
      5399
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3191
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2427
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      1993
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      63
      1530
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      917
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      53
      784
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      771
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      122
      767
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      706
    Aihe