>Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumal..."/> >Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumal..."/>

Miten voin "tulla uskoon" ...

Miten voin "tulla uskoon"
Ihminen on luonnostaan syntinen ja menettänyt yhteytensä Jumalaan.
>>Room. 3:23 "Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla"

5

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvonen

Lyö itseäsi maitohinkillä munille tai pakoputkellä päähän niin että näet tähtiä. Jos tähtien joukossa näkyy Jeesus, olet tullut uskoon.

• Voitto

Keskustele jonkun uskovaisen kanssa tai seurakuntasi pastorin kanssa.
      He varmaan neuvovat kuinka voit tulla uskoon.
      Onnea sinulle Taisto uskoon tulo yrityksessäsi!

• Nuori86.

Minun näkemys asiasta on , ettei noin vain (jossakin alttarilla) tulla uskoon. Kyse on pitempiaikaisesta prosessista. Tänä aikana Jumala
        vetää puoleensa. Alkaa syntyä kiinostusta uskon asioihin. Jossakin vaiheessa sen tajuaa, että se on Jumala ja Pyhä Henki jotka herättelevät ihmistä. Jossain vaiheessa/ vähitellen (olen ymmärtänyt näin useiden todistuksista) paljastetaan se miten syntisiä olemme ja tulemme todella Jeesusta tarvitsevaiseksi. Itse en vielä ole tullut kovin kadotetun osaan. On hyvä keskustella hyväksi katsomiensa henkilöiden kanssa ja pyytää esirukousta. Itselle tärkeäksi raamatun jakeista on tullut etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Rukouksiin vastataan tavallaan. Nämä asiat on ihan erilaisia, kuin ajattelee. Jumalalla on oma aikansa. Mutta ei kannata ylenkatsoa sitä aikaa jona Jumala vetää puoleensa ja ajatella kerkiää sitä myöhemminkin, koska tulevaisuudesta ei ole takeita. Sen mukaan Jumalan työ etenee minkä mukaan me taivumme. Siunausta sinulle. PS. saatan olla jossain väärässäkin, kun itse olen myöskin etsimässä Jeesusta. Olisi mukava saada ikäisiään keskutelukavereita.

• Sami
        Nuori86. kirjoitti:

Minun näkemys asiasta on , ettei noin vain (jossakin alttarilla) tulla uskoon. Kyse on pitempiaikaisesta prosessista. Tänä aikana Jumala
        vetää puoleensa. Alkaa syntyä kiinostusta uskon asioihin. Jossakin vaiheessa sen tajuaa, että se on Jumala ja Pyhä Henki jotka herättelevät ihmistä. Jossain vaiheessa/ vähitellen (olen ymmärtänyt näin useiden todistuksista) paljastetaan se miten syntisiä olemme ja tulemme todella Jeesusta tarvitsevaiseksi. Itse en vielä ole tullut kovin kadotetun osaan. On hyvä keskustella hyväksi katsomiensa henkilöiden kanssa ja pyytää esirukousta. Itselle tärkeäksi raamatun jakeista on tullut etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Rukouksiin vastataan tavallaan. Nämä asiat on ihan erilaisia, kuin ajattelee. Jumalalla on oma aikansa. Mutta ei kannata ylenkatsoa sitä aikaa jona Jumala vetää puoleensa ja ajatella kerkiää sitä myöhemminkin, koska tulevaisuudesta ei ole takeita. Sen mukaan Jumalan työ etenee minkä mukaan me taivumme. Siunausta sinulle. PS. saatan olla jossain väärässäkin, kun itse olen myöskin etsimässä Jeesusta. Olisi mukava saada ikäisiään keskutelukavereita.

Mutta minusta kyllä vähän näyttää, että Taistoa saatetaan kutsuakin, koska osoittaa kiinnostusta... Rukoillaan puolestansa, se on parasta mitä voi tehdä tässä vaiheessa.

• Sami kirjoitti:

Mutta minusta kyllä vähän näyttää, että Taistoa saatetaan kutsuakin, koska osoittaa kiinnostusta... Rukoillaan puolestansa, se on parasta mitä voi tehdä tässä vaiheessa.

On hyvä kun muistamme toisiamme rukouksin! Kiitos kovasti. Se on hyvä ja kaunis asia, ja Jumalan mieleinen kaiken lisäksi! ;)

Mitä taasen "kiinnostuksestani" uskoa kohtaan, niin olen sitä ollut jo aika pitkään vaikkakin olisin suonut sen olevan pidempäänkin, mutta kun maailma vei mennessään 34 ikävuoteen asti, niin hyvä että sain kohdata vapahtajani edes silloin.

Mutta lisätietoa saat minusta kun "klikkaat" tuota nimimerkkiäni! ;)

Siunausta Jeesuksen rakkaassa nimessä! ~

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2622
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      70
      2211
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1611
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      49
      1076
    5. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      937
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      278
      921
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      66
      796
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      14
      764
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      739
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      721
    Aihe