mitenkä muuten mulla sattui koulun järjestämässä liikuntatunnilla tapaturma nostin käsipainoja opastetusti olkapää kipeytyi enkä saa olkapäätä ylös asti nostettua eli olkapään liikerata muuttui ja koulun vakuutusyhtiö vetosi että koulun liikunta tunti ei kuulu opetus suunnitelmaan valitin siitä sitten käsipaino ei ole ulkoinen tekijä ja kävin ton tapaturman jälkeen sairaalassa lääkäri sano että mulla on kiertäjäkalvosinoireyhtymä
Tapaturma vakuutus
Anonyymi
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tollanen kiertäjäkalvosimen venähdys mitään vakuutusta tarvii. ”Vanha vamma” eikä varmaan tullut tuossa yhteydessä. Pientä kulunaa olkapäässä. Menee levolla ohi. Kuminauhajumpalla saa lihakset parempaan kuntoon niin ei uusiudu niin helposti
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kuluna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kuluna?
Ei 15 vuotiaalla ole kulumaa eikä ole lihakset kehittyneet ottamaan vastaan ja varmaan pituuskasvukin kesken. Varmaan ei tarvinut maksaa sairaalakäyntiä tai sen saa takaisin vakuutuksesta. Kaikissa vakuutuksissa ei ole oikeutta päivärahaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742