Onko Nivalassa miten koronaa, että uskaltaako tulla käymään ja onko siellä maskipakkoa?
Onko Nivalaln korona tilanne hyvä?
8
703
Vastaukset
- Anonyymi
aika vähän nyt, kyllä uskaltaa tulla käymään
- Anonyymi
Kypärä päähän ja luotiliivit
- Anonyymi
Mistä vanhus saa koronapassin, päivystyksestäkö? Ei ole tietokonetta.
- Anonyymi
On,siellä on koko vartalo maskipakko ettei nivalaiset pääse lissääntymmään,niitä on jo liikaa muutenki
- Anonyymi
pierun voimani suojaa koronalta kuten muiltakin taudeilta.
pörryytän persiitäni aina kun täällä liikun. - Anonyymi
Maskipakkoa ei ole missään suomessa
- Anonyymi
hävettää itse nämä kirurgin näköiset maskinaamat, psykoosi tuntuu levinneen jopa tänne. iltalehti (iltapaska) luo ahdistusta ja pelkoa lietsomalla tätä sekopäätouhua.
pitäisikö muka painaa jotain helv. koronapiikkiä joka puolen vuoden välein, eihänm tästä tällaisesta meinaa tullaloppua millään.
täytyy pitää omat kutsut kun ei linnassakaan juhlita. - Anonyymi
Kohta ainakaan ei ole hyvä. Maskeja ei osata edes pitää. Ja kakarat heiluu pitkin kauppoja kuin mielipuolet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618