Onko Peugeot hyvä?

Anonyymi

Tykkään rapeista ranskalaisista ketsupilla mutta mites on Peugeotin kanssa. Onko pellit rapeet muutaman vuoden päästä uutena ostetusta Pösöstä. Entäs puretekki. Kestääkö tämä gen 3 versio vai tuleeko mosasta ns. Entinen vähällä ajolla.

37

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko halpa pilu?

    • Anonyymi

      Eipä juuri ole häävi kinneri tuokaan, Toyotan rinnalla!😉😉

      • Anonyymi

        Näitä ei verrata mihinkään japsien riisikuppeihin vaan saksalaisiin.


    • Anonyymi

      Kyllä niissä pellit kestää, mutta mikään muu ei sitten kestäkään Suomen talvessa.
      Kesäautona kelpaa.

      • Anonyymi

        Ai, mikäs niistä talvella hajoaa? Kerro vaikka kolme esimerkkiä, ei pitäisi olla vaikeaa kun mikään muu ei kestä kuin pellit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mikäs niistä talvella hajoaa? Kerro vaikka kolme esimerkkiä, ei pitäisi olla vaikeaa kun mikään muu ei kestä kuin pellit.

        Ovien lukot.
        Lämmityslaitteen puhallin.
        Akku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovien lukot.
        Lämmityslaitteen puhallin.
        Akku.

        Ei ole omastani vielä mikään noista hajonnut talvella. Pitää varmaan kauhulla odotella että koska tuo tapahtuu, olen sillä vasta 14 vuotta ajanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mikäs niistä talvella hajoaa? Kerro vaikka kolme esimerkkiä, ei pitäisi olla vaikeaa kun mikään muu ei kestä kuin pellit.

        Pakkasraja -17 käynnistymiselle, kylmemmässä ei enää käynnisty vaikka akku uusittu.
        Etupyörän laakerit hajoaa jo paljon ennen 100.000km.
        Penkkien säätömekanismit hajoaa.
        Vanteet niin vetelän heikot, että pölykapselit lentelee hiekkatiellä, asfaltilla kyllä pysyvät.
        Jäähdytysnesteet valuvat sisätilaan lattialle.
        Vilkku lakkaa toimimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkasraja -17 käynnistymiselle, kylmemmässä ei enää käynnisty vaikka akku uusittu.
        Etupyörän laakerit hajoaa jo paljon ennen 100.000km.
        Penkkien säätömekanismit hajoaa.
        Vanteet niin vetelän heikot, että pölykapselit lentelee hiekkatiellä, asfaltilla kyllä pysyvät.
        Jäähdytysnesteet valuvat sisätilaan lattialle.
        Vilkku lakkaa toimimasta.

        Mikähän malli mahtaa olla kyseessä? Joku pikkukinneri todennäkösesti. Kerro mikä on parempi samassa kokoluokassa, ei corsa, micra tai clio sen kummempia ole.

        Kun mennään valmistuksessa riittävän kustannusefektiiviseen toimintaan niin tuo on lopputulos. Pikkuautoissa tingitään kaikessa mahdollisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovien lukot.
        Lämmityslaitteen puhallin.
        Akku.

        Kolme Pösöä minulla ollut . Mitään mainitsemiasi ongelmia ei ole ollut. Nykyisen 2008 1,6 eHdin akkukin on vasta 7 vuotta/130 tkm. joten sen kestosta ei vielä ole riittävästi kokemusta .


    • Anonyymi

      Moottorit heikkotekoisia, 100 000km on jo saavutus.

      • Anonyymi

        Täytty 100 000 jo 350 000 km sitten, mitähän minulta jäi huomaamatta?


      • Anonyymi

        Sittenhän minun autoni ansaitsee suorastaan mitalin. 395tkm mittarissa.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö.

    • Anonyymi

      Pösöä haukkuu ne jolla ei ikinä ole ollut.
      Kyllä varmaan moni ottaisi uuden 308 mallin.
      Mutta haukkukaa. Minä ajan tyytyväisenä vm 2020 pösöä.

    • Anonyymi

      Ainoa rapea ranskalainen nykyisin on Toyota Yaris.

    • Anonyymi

      20 v. tuli mun pököllä täyteen tänä vuonna. Ei tuossa vielä pelleistä tai muustakaan tullut ongelmaa katsastuksessa, eli ns. puhtaasti meni läpi kerralla. Eturenkaiden takapuolella helmassa on kyllä jo ruskeaa peltiä tullut esiin maalin alta, mutta kova pelti vielä vähän aikaa siinäkin.

      Niin, joku lukoista valitteli. Joo, on tuo kuskin oven lukko jo jotenkin kai kulunut, kun jäätyy jotenkin yliherkästi silleen ettei ovi meinaa pysyä kiinni ennen kuin vähän lämmittelee. Muut ovet kyllä pelaa vielä. Ja mikä vielä oli, akku? Se kai ei ole mitenkään erityisemmin merkkikohtainen ongelma. Kolmatta ongelmakohtaa en nyt muista.

      • Anonyymi

        Ai lämmityslaitteen puhallin, jaa no joo, ehkä, onneksi ei ole vielä hajonnut mulla, sulattaa yleensä tuon kuskin oven lukonkin sillä välin kun olen raapimassa jäitä ikkunoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai lämmityslaitteen puhallin, jaa no joo, ehkä, onneksi ei ole vielä hajonnut mulla, sulattaa yleensä tuon kuskin oven lukonkin sillä välin kun olen raapimassa jäitä ikkunoista.

        Minulla oli ongelmia ovien lukkojen kanssa. Jos pakkasella sai jonkin oven auki niin yleensä sitä ei saanut sitten enää lukkoon, mutta ratkaisuksi tuli mustekalan lonkero, jolla sen sai pysymään kiinni. Lukoista hajosi pakkasella sisuskalut, jotka olivat osittain muovia. Niitä kun uusittiin niin seuraaviin pakkasiin asti meni mukavasti.
        Kesällä ei moitteen sijaa.


    • Anonyymi

      Pösö 2008 vm. 21. Tällä ajan pitkään ja raportoin jos ongelmia tulee. Tässä autossa on kunnon 70Ah EFB akku (Varta)

    • Anonyymi

      Vaimolla 407 SW Vm 2004 ,85000 km mittarissa Ei talviajettu , hyvin on pelannu .- Joku anturi pyörässä vaihdettu ja nivel vaihdettu .-

      Per-kel

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Volkswagen lienee nykyisin se kaikkein rapein ja heikkolaatuisin merkki.

      • Anonyymi

        Opel se oli perinteisesti se huonoin saksalainen mutta sekin on petrannut jostakin syystä niin paljon että nehän taitaa olla ihan hyviä autoja nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opel se oli perinteisesti se huonoin saksalainen mutta sekin on petrannut jostakin syystä niin paljon että nehän taitaa olla ihan hyviä autoja nykyisin.

        Kai Opel on nykyään jopa hyvä kun PSA eli Peugeot sen osti.


    • Anonyymi

      Opel kuuluu samaan stellantis konserniin pösön kanssa.
      Kumpikin nykyään hyviä.
      Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Ei paljon enään vag autoilijat hauku pösöä.
      Heillä kun vaivaa riittää uudesta asti.
      Toisin on pösöissä.
      Edellisellä uudella 7 vuotta ilman vikaa.
      Nyt uusi taas alla.
      Onneksi eurooppalaiset tietää mitä kannattaa ostaa.
      Toisin on jäärät suomalaiset.
      Onneksi tulee uusi 308 malli.

    • Anonyymi

      Pösöt ovat hyviä, nyt vaan pilattu Puretech koneilla. Sama ongelma nykyisin myös Opelilla. Sitikka taisi tuon susipaskan koneen kehitellä.

    • Anonyymi

      Gen 3 puretekissä ei liene enää ongelmia. Aika näyttää onko.

    • Anonyymi

      Onko joku nähny pösön mukamas esim. jonkun julkisen palveluntuottajan käyttöauto merkkinä , kertonee jotain luotettavuudesta ja kestävyydestä......päällisin puolinhan nuo ovat ihan ok mutta muuten sitten kelvottomia.

      • Anonyymi

        Hihihihihihih repesin. Oikeastihan peugeot on rapeista ranskalaisista parhain. Sen jälkeen ukee findukset yms muut merkit. Hahahahahahahahah


    • Anonyymi

      Mites rapeat ranskikset kestää suomen talvea. Onko ajaminen kuin myrkkyä nielisi. Tuntuuko pompotus vatsassa asti. Onko finduksen ranskikset kuitenkin parempia kuin oolanin? Siinäpä tenkka poo.

      • Anonyymi

        Jossain kolmen kympin pakkasessa alkaa jäykistyä sen verran että tuntuu suunnilleen Audilta. Pösöä edeltävät 12 vuotta ajoin Audilla niin tunnistan kyllä.


      • Anonyymi

        Itsellä ollut uusi 2008 Peugeot tämän talven kunnon pakkasissa ja toiminut kuin unelma. Vertailuna aikaisemmin oli 2014 VW Golf josta hajosi säännöllisistä merkkihuolloista huolimatta moottori ja muutenkin oli paska ajaa talvella. Ranskalaiset näköjään tekee parempia autoja talveen kuin saksalaiset. Noh, Peugeot onkin Ranskan alpeilla, Sveitsin rajan vieressä, suunniteltu. On muuten hyvä Peugeotin 131 hevosvoiman moottori 8 portainen automaatti-yhdistelmä. Jättää saksalaiset mennen tullen. Oikein käy sääliksi BMW ja Audi kuskien vaimoja kun impotentti ukko tulee pieksemään kotiin kun Peugeot jättänyt tiellä jälkeensä


    • Anonyymi

      Hyvin menee talvessa uudella 208 mallilla. Keskikulutus 5.7 nurkka ajossa.
      Ihan hyvä ajaa talvella ja lämmin sisältä. Ei moitittavaa. Hakkapeliitoilla lähtee risteyksestä kyllä liukkaalla hyvin.

    • Anonyymi

      Täällä kanssa peukku pösöö 2008 eat 8 automaatilla. Hyvä talvi-auto!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe