Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei teho-osaston lääkäreiden kanssa passaa laskea leikkiä

Anonyymi

Mutta mitä muutakaan teet, kun olet kuullut erittäin vakavan tilasi? Pitäisikö heittäytyä heidän nilkkoihinsa kiinni itkemään, vaikko pistää vain vähän mustaa huumoria tilanteestaan? Itse sorruin jälkimmäiseen joka oli virhe, sillä luulivat, etten:

A) ota tilannetta tosissani
B) en ymmärrä tilaani

Totta hemmetissä tiesin ja tajusin, että kuolen kohta, mutta mihin siihen voi sanoa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ollut teholla, mutta en pystynyt leikkimään minkään lääkäreiden kanssa, koska olin koomassa.
      Tietty joskus teholla voi olla tajuissaankin ja pystyä keskustelemaan.

      Alkoholismi on vaan siitä kumma vaiva, ettei useinkaan tahdo ymmärtää, kuinka pienestä saattaa olla jopa henki kiinni.
      Jotkut säikähtää vakavia tilanteita, ja osaavat juomistaan jarrutella, ja toiset eivät ota opikseen mistään.
      Jokaisen oma asia tietenkin, tuomitseminen on turhaa.

      • Anonyymi

        En minäkään tietenkään leikkimässä ollut, vaikka tajuissani olinkin, mutta tarkoitan, että kun kuulee vakavia uutisia omasta terveydentilastaan, mitä siihen voi sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tietenkään leikkimässä ollut, vaikka tajuissani olinkin, mutta tarkoitan, että kun kuulee vakavia uutisia omasta terveydentilastaan, mitä siihen voi sanoa?

        Ei siihen tarvitse mitään sanoa. Eiköhän tuo tilanne yleensä vedä aika sanattomaksi. Parempi silloin olla sanomatta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen tarvitse mitään sanoa. Eiköhän tuo tilanne yleensä vedä aika sanattomaksi. Parempi silloin olla sanomatta mitään.

        Minulla on tässä vuoden aikana osin sattumalöydöksinä löytynyt useampikin vakava sairaus, onneksi perussairauteni ei ole johtanut teholle. Mutta kyllä minua kiinnostaa miten tästä edetään ja siinä tilanteessa mielellään kysyy lääkäriltä jatkotoimista.
        Kyllähän minuakin alkoi mielessäni jo hirteishumorisesti huvittamaan että pitkäänköhän tässä enää elellään ja mikä noista sairauksista lopulta saa minut hautaan, mutta eihän noista viitsi lääkärille mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tässä vuoden aikana osin sattumalöydöksinä löytynyt useampikin vakava sairaus, onneksi perussairauteni ei ole johtanut teholle. Mutta kyllä minua kiinnostaa miten tästä edetään ja siinä tilanteessa mielellään kysyy lääkäriltä jatkotoimista.
        Kyllähän minuakin alkoi mielessäni jo hirteishumorisesti huvittamaan että pitkäänköhän tässä enää elellään ja mikä noista sairauksista lopulta saa minut hautaan, mutta eihän noista viitsi lääkärille mainita.

        Mulla todettiin tosi pitkäaikaisesta alkoholin jatkuvasta suurkulutuksesta aiheutunut sydämen erittäin vaikea vajaatoiminta, joka muun muassa oli aiheuttanut toisen keuhkoistani kokonaan poissa käytöstä, kunnes siitä pumpattiin monta litraa nestettä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla todettiin tosi pitkäaikaisesta alkoholin jatkuvasta suurkulutuksesta aiheutunut sydämen erittäin vaikea vajaatoiminta, joka muun muassa oli aiheuttanut toisen keuhkoistani kokonaan poissa käytöstä, kunnes siitä pumpattiin monta litraa nestettä ulos.

        Herranen aika en uskalla edes kuvitella, mitä sekakäyttäjät joutuvat kokemaan, jos jo pelkkä 10 vuoden tissuttelu aiheuttaa niin ennalta arvaamattomiakin seurauksia. Keuhko täynnä nestettä.

        Jos olisin saanut koronan, olisin kuollut tukehtumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranen aika en uskalla edes kuvitella, mitä sekakäyttäjät joutuvat kokemaan, jos jo pelkkä 10 vuoden tissuttelu aiheuttaa niin ennalta arvaamattomiakin seurauksia. Keuhko täynnä nestettä.

        Jos olisin saanut koronan, olisin kuollut tukehtumalla.

        No herranen aika...
        Entisen sekakäyttäjän on ihan tajuttoman vaikeaa päästä minkäänlaisiin tutkimuksiin, vaikka mahdolliset seuraukset ym. haittaa jatkuvasti monilla tavoin.

        Taustako lienee ( ilmeisesti ) syynä siihen, ettei ketään kiinnosta, ei tartte tutkia tai hoitaa...kärsiköön....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No herranen aika...
        Entisen sekakäyttäjän on ihan tajuttoman vaikeaa päästä minkäänlaisiin tutkimuksiin, vaikka mahdolliset seuraukset ym. haittaa jatkuvasti monilla tavoin.

        Taustako lienee ( ilmeisesti ) syynä siihen, ettei ketään kiinnosta, ei tartte tutkia tai hoitaa...kärsiköön....

        No mun tilanne oli niin akuutti ja en edes vapaaehtoisesti poistunut asunnostani, vaan mut vietiin teholle pakosta. Olisin kuulemma vainaa nytten, ellei näin olisi toimittu. En ole sekakäyttäjä, jo pelkällä halpisoluella voi tuhota terveytensä totaalisesti, se tuli selväksi epikriisistä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe