Miksi viihdyn omissa oloissani

Anonyymi

vaikka ystävystyn helposti ja olen aika pidettykin.. koska kaikki on loppupeleissä samanlaisia kuin palstalla päivystävät kateelliset muijat. Kuka tuollaisten kanssa oikeasti haluaisi viettää aikaa?

32

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muijan kanssa haluaisi viettää aikaa? Ei ole minun syyni, että tunnen tyhjyyttä ja yritän täällä olemalla sitä täyttää. Olen loppujen lopuksi aika tunteeton ihminen eikä se ollut valintani.

• Anonyymi

Voivoi nyyh . Herää itsesäälistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivoi nyyh . Herää itsesäälistäsi.

Voi kiitos vastauksestasi. Tuli heti parempi mieli, toivottavasti sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiitos vastauksestasi. Tuli heti parempi mieli, toivottavasti sinullekin.

Se vastaus ei ollut aloittajalta. Aloittajalle ei ole sinulle mitään sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vastaus ei ollut aloittajalta. Aloittajalle ei ole sinulle mitään sanottavaa.

korjaus: Aloittajalla ei ole sinulle mitään sanottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjaus: Aloittajalla ei ole sinulle mitään sanottavaa.

Onpa tylyä porukkaa täällä tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä näistä mielenvikaisista ja huonovointisuutta huokuvista ihmisen riekaleista.

• Anonyymi

Narsistit yleensä kokevat olevansa etuoikeutettuja ja vaativat erityispalvelua itselleen.

• Anonyymi

Onko tämä joku palvelupiste sitten vai? Olisko ilmaista psykoanalyysia tarjolla tai vaihtoehtoisesti tsemppilausetta parhaaseen kirjoitteluaikaan? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä joku palvelupiste sitten vai? Olisko ilmaista psykoanalyysia tarjolla tai vaihtoehtoisesti tsemppilausetta parhaaseen kirjoitteluaikaan? Sivusta

Älä puhu yksinäsi nisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu yksinäsi nisti.

Millä oikeudella nimittelet tuntematonta ihmistä nistiksi ja millä perusteella puhut yksinään keskustelusta jos vastaan sinulle? Taisi osua rouvaa arkaan paikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä oikeudella nimittelet tuntematonta ihmistä nistiksi ja millä perusteella puhut yksinään keskustelusta jos vastaan sinulle? Taisi osua rouvaa arkaan paikkaan.

Et vastannut minulle nisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut minulle nisti.

Aha, juu tämä logiikka selvä🙈😅

• Anonyymi

Kuka aloittaja mielessäsi on ja kuka vaatii erikoispalvelua ja missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka aloittaja mielessäsi on ja kuka vaatii erikoispalvelua ja missä?

Hänellä taitaa olla ihan omat sfäärinsä ja kun pitäisi vastata yksinkertaiseen kysymykseen älä ylläty jos alkaa tuppisuuvaihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on täällä useasta suhteessa epäonnistuneet "terapeutit" antavat analyysejään ja näkevät narsistejakin diagnooseissaan. Tiesitkö muuten, että tällä ammatilla voi jopa rahastaa ja vainota ihmisiä?

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla, toki en ystävysty enää niin helposti kuin nuorempana, syynä eräs kohtaaminen skitsofreenikon kanssa. Nykyisin varovaisempi.

• Anonyymi

Mustamaalaat jotain ihmistä, jonka sairauksista et tiedä mitään. Samalla haukut kaikki sairastavat ihmiset. Kuolisitpa huomenna, muuta en toivo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustamaalaat jotain ihmistä, jonka sairauksista et tiedä mitään. Samalla haukut kaikki sairastavat ihmiset. Kuolisitpa huomenna, muuta en toivo.

Nyt vaikuttaa siltä, että jollain aivan muulla henkilöllä on huolestuttavat puheet. Toivottavasti joku tekee sairaista kirjoituksistasi ilmiannon.-sivusta

• Anonyymi

Taitaa olla paha tapasi, toivottavasti et ole kovin tunnistettava intteidesi kanssa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme yksilöitä ja kaikki ei vaan tule kaikkien kanssa toimeen. Silloin hyvä toimia sen mukaisesti. Itsellä oli myös sktsoa käyttäytymistä nuorempana, nyt kontrolloin paremmin itseäni ja vältyn ylireakoimisilta. En näe raivoamisissa mitään hyvää, jollei ole oma henki kyseessä, silloin kaikki keinot sallittuja itsensä puolustamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta; Kenenkään kuolemaa ei saa toivoa. Oletko mielestäsi hyvä ihminen?

• Anonyymi

Eikö tuo päde ihmisiin sukupuoleen katsomatta.

• Anonyymi

Pätee se lähes kaikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pätee se lähes kaikkiin.

Vertasin vaan muijiin, kun täällä vasta tajunnut miten tyhmiä suomalaiset naiset on.Koskee miehiä yhtälailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertasin vaan muijiin, kun täällä vasta tajunnut miten tyhmiä suomalaiset naiset on.Koskee miehiä yhtälailla.

mitä, eikö todellisuus nappaa? veri vetää halpojen hyötyä hakevien naisten puoleen? tsemppii

• Anonyymi

Ei oo...

Voin olla vähän vihainen....
      .nyt.
      .
      Joillakin on lapset.

Joillakin on oma joulu.

Sinun ajatuksistasi en tiedä .

JOS viihdyt yksin , niin Ok.

En tule lähellesi .

Tiesin vain sen ,että olen todella nähnyt varmasti puolet maailmasta.

• Anonyymi

Eikö olisi rehellisempää olla ystävystymättäkin jos ihmiskäsitys on tuollainen. Ja itseään ei kannata pitää poikkeusyksilönä, ehkäpä ihmiskunnalle tekee suurimman mahdollisen palveluksen kun ei tuputa kenellekkään seuraansa.

• Anonyymi

Sinä keksit ihan itse tuon, että pitää itseään poikkeusyksilönä, niin en ole sanonut. Voihan sitä itse olla täysi kusipää ja silti ajatella, että niin olet sinäkin ja pysyä sinusta kaukana. Itseään ei voi paeta.

• Anonyymi

no monet pakenee varmaan itseään muiden seuraan, voivat toki mennä ojasta allikkoon

• Anonyymi

Mulla täysin sama juttu, paitsi että olen nainen. :)

• Anonyymi

Avaatko hieman enemmän että mistä täällä pitäisi olla kateellinen?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe