Miksi Puola ei päästä avustustyöntekijöitä rajlle??

hyvääyötää

Vaikka Valkovenäjä päästää??
Eikö hallituksen pitäis puuttua tilnteeseen!?

44

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääyötää

      Maahan muuttajia kuolee metsiin koska Puola on niin itsepintainen että
      pitää Irakilaisia hyökkääjinä ,mutta joku tässä haisee palaneen käryltä,eli mkasetaan ko Puolalle jotain EUsta ??

      • Anonyymi

        Mitä möliset. Puola saa tehdä omilla rajoillaan just, niinkuin heidän on tehtävä.
        Kun he päättivät tukkia tuommosen valkovenäjän paskapään vittuilun, niin siinä ei ole muilla nokan koputtamista.


      • Anonyymi

        Ei haise öljy...ei löydy joukkotuhoaseet...ei pääse Toyotat eikä pakolaisten paluurahat...mettään...jonneeitietä oo....


      • Puola ei ole mikään Suomi joka haali kaikki rajoilla asylumia hokevat tänne elätettäväksi.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Puola ei ole mikään Suomi joka haali kaikki rajoilla asylumia hokevat tänne elätettäväksi.

        Niinpä, Puolassa elättejä tervehdittiin vesitykein. Suomessa Refugees welcome kyltein.
        Helsingissäkin v. 2015 valtion omistaman Ateneumin julkisivussa roikkui suuri rätti, missä pakolaiset toivotettiin tervetulleiksi ja Sipilä lupasi heille talonsa.


      • Anonyymi

        Puolalaisilta löytyy ryhtiä 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi

        Tyhmä!


    • Anonyymi

      Valko-Venäjän puolella ne avustettavat ovat ja Luka auttaa. Puolan puolelle ei päästetä ylimääräisiä.

      • hyvääyötää

        Totta on että Luka auttaa!
        Olemme kerrankin samaa mielipuolta!


      • Anonyymi
        hyvääyötää kirjoitti:

        Totta on että Luka auttaa!
        Olemme kerrankin samaa mielipuolta!

        Kyllä, jos sotkee niin pitää itse siivota, eikä odottaa muiden siivoavan.


    • Anonyymi

      Niin kauan kun turvapaikanhakijat ovat Valko-Venäjän puolella, ei puolalaisilla avustustyöntekijöillä ole sinne lupaa mennä. Asiat tapahtuvat vieraan vallan alueella, ja Puolan rajavartioiden tehtävä on estää rajaloukkaukset myös siihen suuntaan.

      Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

      • hyvääyötää

        Oletko katsonut niitä keskitysleiriä mihin pakolaiset on sullottu??
        Kyllä niitä pääsee aina joku läpiki,mutta siitä ei saa puhua!
        Ne ammutaan kait jollain katapulttikanuunalla takas Valkovenäjälle!


      • Anonyymi
        hyvääyötää kirjoitti:

        Oletko katsonut niitä keskitysleiriä mihin pakolaiset on sullottu??
        Kyllä niitä pääsee aina joku läpiki,mutta siitä ei saa puhua!
        Ne ammutaan kait jollain katapulttikanuunalla takas Valkovenäjälle!

        Putsaa korvasi. Puolan rajan läpi Eurooppaan päässeistä Lukashenkan kutsuvieraista on kyllä puhuttu.


      • hyvääyötää
        Anonyymi kirjoitti:

        Putsaa korvasi. Puolan rajan läpi Eurooppaan päässeistä Lukashenkan kutsuvieraista on kyllä puhuttu.

        Niin on ääni ku Jaakobilla mutta eesaun kädet!
        Kyylä YLEn satuhetket tiedetään!
        keskitysleirejä siellä Puolan syrjäkylillä on jo ja väki ei pääse ees palaamaan
        koteihinsa!


    • Anonyymi

      valkovenäjä on niin mukava maa, etteivät matut halua palata enää kotimaihinsa. Mikä on tietty hieno asia, ja toivottavasti pakolaisvirrat nyt johtavat tästä lähtien sinne lukasenkon luo. Puolan raja pysyy kiinni.

    • Anonyymi

      Miss linkki uutiseen?

      • hyvääyötää

        Kato nyt noi linkit mitä laitoin!


    • Anonyymi

      Onneksi oli Puola, muuten meillä olisi nyt tuhansia elintasopakolaisia lisää elätettävänä. Suvakit, Ohisalot ja muut noita ovat parhaansa mukaan Suomeen houkutelleet mutta nyt turvallisuutemme riippuu Puolasta ja Liettuasta. Miksiköhän suomalaisia rajavartioita ei tuonne enää haluta? Suomalaisten piti avustaa rajojen valvonnassa mutta hehän tekivät päinvastoin, olivat Ohisalon ohjeistamana toivottamassa kaikki tulijat tervetulleiksi. Suomesta on tyttöjen ja Haaviston hallituksessa leivottu jotenkin täysin munaton joka ei osaa sanoa mihinkään ei vaan kieli pitkällä vaan odotetaan kenen saappaita seuraavaksi saadaan nuolla.

      • hyvääyötää

        Sen verran maantietoa,että meidän napuri on Venäjä eikä valkovenäjä!
        Venäjä ei tollasta ongelmaa päästä meidän rajalle syntymään ,niin kauan ku
        Pekka pysyy täällä meidän markilla !
        Kiittää saamme Putinin pitkää sietokykyä meidän punikkienki istuessa '
        hallituksessa!


      • Anonyymi
        hyvääyötää kirjoitti:

        Sen verran maantietoa,että meidän napuri on Venäjä eikä valkovenäjä!
        Venäjä ei tollasta ongelmaa päästä meidän rajalle syntymään ,niin kauan ku
        Pekka pysyy täällä meidän markilla !
        Kiittää saamme Putinin pitkää sietokykyä meidän punikkienki istuessa '
        hallituksessa!

        Istuuko venäjällä punikit hallituksessa? Mä luulin että se on putlerin johtama äärioikeistodiktatuuri. PS:. Vuonna 2015 sieltä teiltä venäjältä putte laski Suomeen monta tuhatta matua.


      • hyvääyötää
        Anonyymi kirjoitti:

        Istuuko venäjällä punikit hallituksessa? Mä luulin että se on putlerin johtama äärioikeistodiktatuuri. PS:. Vuonna 2015 sieltä teiltä venäjältä putte laski Suomeen monta tuhatta matua.

        Täällä ne punikit on ja vihreet entiset natsit!
        Venäjä on kuule maailman kapitalistaisin maa nykyään ,käy joskus
        kattomassa niin tiiät mistä puhut!


      • Anonyymi
        hyvääyötää kirjoitti:

        Sen verran maantietoa,että meidän napuri on Venäjä eikä valkovenäjä!
        Venäjä ei tollasta ongelmaa päästä meidän rajalle syntymään ,niin kauan ku
        Pekka pysyy täällä meidän markilla !
        Kiittää saamme Putinin pitkää sietokykyä meidän punikkienki istuessa '
        hallituksessa!

        Sen verran realismia sinulle, että jos Puola avaa rajansa niin elintasopakolaiset eivät sinne Puolaan jää vaan jatkavat mm:ssa Suomeen, onhan täällä Ohisalo ilmoittanut, että jokainen rajalle tullut päästetään maahan täydellä sosiaaliturvalla. Onneksi puolalaiset eivät ole samanlaisia nössöjä kuin suomalaiset. Täällä on sellaisia vätyksiä nykyään, että kaikki täältä pois annetaan kenelle tahansa joka kehtaa pyytää.

        Jos herra Putin haluaa niin yhdellä lauseella hän saa rajoillemme 2 miljoonaa "turvapaikanhakijaa" jotka Ohisalon opein otetaan Suomeen elätettäviksi. Täällä kun hetken ovat niin jo on äänetysoikeudet ja Suomen hallinto miehitetty uusilla kasvoilla. Yksi hyvä puoli toki tuostakin olisi, päästäisiin silloin varmasti eroon kansamme pahimmasta epäkohdasta eli pakkoruotsista.


      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Siksi että nuo pakoloiset ovat Valko Venäjän puolella.

    • Anonyymi

      Miksi Puolan pitäisi päästää avustustyöntekijöitä mihinkään, ne laittomat matut voivat mennä takaisin omiin kotimaihinsa ei se tarkoita sitä että kun pääset jonkun maan rajalle ja sanot asyl olet automaattisesti oikeutettu tulemaan kyseisen maan sosiaaliturvan ja terveydenhuollpm pariin.

      • hyvääyötää

        Koska se on kansainvälisen lain ja oikeuden mukaista!
        Kysy vaikka Pekalta!!


      • Anonyymi
        hyvääyötää kirjoitti:

        Koska se on kansainvälisen lain ja oikeuden mukaista!
        Kysy vaikka Pekalta!!

        ISIS-järjestöön kuuluminen on kansainvälisen lain ja oikeuden vastaista. Siitä huolimatta Pekka haki terroristit Suomeen täydellä ylöspidolla nuoriamme radikalisoimaan ja ISIS-järjestöön uusia jäseniä pestaamaan.

        Puolaa koskevat samat kansainväliset lait kuin Suomeakin, Puolalla riittää kuinkin halua puolustautua kun lakeja käytetään väärin. Lakien alkuperäinen tarkoitus oli suojella oikeasti hädänalaisia ja sorrettuja ei elintasopakolaisia.


      • Anonyymi

        Takaisin kotimaihinsa vaan, sinne yhteiskuntiaan rakentamaan.


    • Valko-Venäjä varmasti vangitsisi nämä puolalaiset avustustyöntekijät ja käyttäisi heitä kiristämiseen.

      • hyvääyötää

        Valkovenäjä päästää kuvausryhmät rajoille kato linkit jotka laitoin!


    • Anonyymi

      Mitäs luulisit.. mm. Liettuaan suomen rajavartijat pyrki päästämään matut rajojen läpi vaikka tavoite oli toinen.....

    • Anonyymi

      Ainoat avustustyöntekijät joita eu-valtion tulee päästää rajalle käsittelemään hyysättäväksi yrittäviä muslimisurffareita, on KP-miehet täysin lippain.

    • Anonyymi

      Humanismi muslimiryntääjiä kohtaan on sairaus. Tuo saastainen porukka uskoo ja ymmärtää vain aseellista voimankäyttöä. Lyijyä, lyijyä - ikään ja sukupuoleen katsomatta. Nuo läjät eivät kuulu Eurooppaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Ei nuo mitään avustusta tarvitse vaan pikaisen kotimatkan

    • Anonyymi

      Nyt on viimeiset hetket käännyttää nuo pakoloiset lähtömihinsa Euroopasta.

    • Anonyymi

      No menköön "avustustyöntekijät" sinne Valko-Venäjälle auttamaan niitä pakolaisia. Vai onko pelko, ettei pystykään sieltä roudaamaan sitä porukkaa eu:n alueelle ja joutuvat oikeesti omalla kustannuksellaan ja työllään tekemään sitten sitä "avustustyötään". Miksi Puolan pitäisi nuo poliittiset pelinappulat ottaa vaivoikseen? Avustakaa näitä ihan itse ja omalla kustannuksella, kyllä sinne Valko-Venäjälle pitäisi päästä vaikka ihan reittilennolla.

    • Anonyymi

      Suomen pitäis järjestää niille kyyti. Vois Pekka ja likat hakea ne metsistä

    • Anonyymi

      Myös aseellinen eutanasia tulee kysymykseen varsin pätevänä keinona karkottaa/eliminoida turhat muslimielätit Euroopasta. Sobibor 2 tulee avata pikaisesti noiden saastojen lopulliseksi paratiisiksi.

      • Anonyymi

        Väkivallasta haaveilevat luonnevikaiset lukkojen taa!


    • Anonyymi

      Riski että heidät kivitetään siellä. Ei ole turvallista kivisateessa.

    • Anonyymi

      Kaikki Puolan puolelle päässeet voisi tuoda Suomeen. Meillä on tilaa.

      • Anonyymi

        Kaikki Puolan puolelle tulleet "pakolaiset" voisi ampua, Puolan maaperän kaipaa lannoitetta!


    • Anonyymi

      Ööö!?

      Ehkä siksi kun ne avustettavat on siellä Valko-Venäjän puolella rajaa? :) Kenties? Voisko olla?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe