BLM:n kannattaja ajoi autolla väkijoukkoon Wisconsinissa jenkeissä

Anonyymi

eli tummamies Darrell Brooks Jr, joka somessa on kertonut vihaavansa valkoisia.

Kuolleita tuli 5 ja 40 loukkaantui. Mutta Yle-ykkösen uutiset aivan hiljaa(taas)tästä asiasta, vaan jos olisi ollut kyseessä äärioikeistolainen, niin se olisi ollut ykkösuutinen koko päivän ylessä.

Tällainen on Yle.

26

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle on totaalisen skeida media uutisoinnissaan.

    • Nykyisen hallituksen aikana tämän tyyppinen uutinen ei sovi Ylen woke myönteiseen ohjelmapolitiikkaan. Jenkkilässä on alkanut muodostua tälle BLM:llä vastavoima eli Blue Lives Matter.

      • Anonyymi

        V. 1994 elokuvanäyttelijä O.J. Simpson murhasi ex-vaimonsa Nicole Brown Simpsonin ja tämän
        uuden miesystävän. Simpson vapautettiin syytteistä, jolloin hän ilmoitti tietävänsä murhaajan ja kertovansa nimen myöhemmin. Tietääkseen ei ole vieläkään kertonut, vaikka aikaa olisi ollut.


    • Anonyymi

      Maikkari nyt kertoi tuosta tapauksesta, mutta ei sitä kuka oli teon takana.

      • Anonyymi

        Luulex et ne sitä heittää ulos kansalle.Ja et se oli vielä afro 39v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulex et ne sitä heittää ulos kansalle.Ja et se oli vielä afro 39v

        Pitäis kertoa.


    • Anonyymi

      Millainen riehunta tuolla olisikaan jos valkoihoinen kuski olisi ajanut mustien päälle.

      • Anonyymi

        Niin, kuinka riehuisi Yle?


    • Anonyymi

      Etnäytä olevan mikään penaalin terävinkynä :D

    • hyvääyötää

      Eihän YLE mitään tiiä ku ei ees USAn presidentti joka on evakuoitu virka-asunnostaan!
      Laitaa linkki niin me katotaan uutiset siellä missä niitä on tarjolla!

    • Anonyymi

      Jos perussuomalainen riehuisi noin niin mikä älämölö!!!
      Eduskunnan kyselytunnilla vaadittaisiin eroja jne.....

    • Anonyymi

      BLM = Bullshit

    • Anonyymi

      Miten onnistui, montako valkoista?

    • Anonyymi

      Ylelle oli uutisoinnissa tärkeintä osoittaa, ettei kyseessä ollut terroriteko. Wisconsin lienee melko valkoista aluetta.

    • Anonyymi

      BLM perustaja nainen on joutumassa USAa oikeuteen.CCN ja NEW YOUR TIMES ostanut talon 11,2 M$ alueelta jossa asuu VAIN 96% valkoisia.Mistä rahat???
      MIssä uutisointi Suomessa.Palaan myöhemmin nimistä lähteet ym.
      Suomen DDR lehdistö vaikenee

    • Anonyymi

      YLE:n valitsemaa linjaa voidaan kuvata journalistiseksi joukkomurhaan osallistumiseksi.

      Kun poliittinen ISMI värittää näin pahasti uutismateriaalin valintoja, ei kysymys ole enää uutisoimisesta vaan rikollisluonteisesta propagandasta.

    • Anonyymi

      Nyt kaikki valkoiset ympäri maailmaa kadulle mellakoimaan, ryöstelemään ja polttamaan autoja yms tasapuolisuuden nimissä.

      • Anonyymi

        Johan äärioikeisto on sitä tehnyt, Hollannissa ja Belgiassa


    • Anonyymi

      Eihän tuo tekijä ollut muuta kuin poliisia paennut rikollinen.
      Siinä teille se BLM!
      Älkää hörhötkö joka asiasta. Eikö ole mitään oikeaa tekemistä? Kelan tuella kotona makailemista ja maailman parantamista?

      • Anonyymi

        Jokaisella BLM-hörhöelukalla olisi syytä paeta poliisia, jos poliisi tekisi työtään polvistelun sijaan.


    • Anonyymi

      Rastapäinen musta kuvotus tuo murhaaja

    • Anonyymi

      Yleisradion uutislaisten kiinnostus tätä aihetta lopahti nollaan heti kun kävi ilmi että ratin takana oli musta BLM-mies ja uhrit pääosin valkoisia lapsia.

      Voi vain kuvitella sitä yleläisten hekumaa jos asetelmat olisivat toisinpäin. Valkoinen karjatilalainen bensasyöpöllä avolavallaan BLM-kulkueeseen. Voi sitä uutiskiimaa!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe