Nyt täällä rupeaa seurakuntaa johtamaan Pokki, joka sanoo, että hänet tunnistaa viidennen herätysliikkeen vaikutuksen ajattelustaan Hän istui hetken myös Kansan Raamattuseuran hallituksessa.
Ei tuollainen ole tätä päivää!
Oma kirkollisveron maksaminen loppuu nyt, tai siis vuoden lopussa.
Miksi viidesläinen seurakunnan johtoon vuonna 2022?
4
1105
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin 1 mieleltään epätasapainoinen ent. viidesläisyys sekoilija on nykyään mukana myös kaupunginvaltuutettuna. Kerronko kuka ?
- Anonyymi
Tuskin on tarpeen;-D
Luuletko että sieltä on lähdössä paljonkin? Vaikka Pokki voi varmaan 'teknisesti' olla hyväkin, niin ei hän enää oikein istu nykypäivän kuvioihin.
Voisin ainakin kuvitella että nuorempi väki kaikkoaa.
- Anonyymi
Kuka oikeasti noista ottaa ahdistusta. Mitä väliä ja kelle?
Eihän kyse kuitenkaan ole mistään ihmeellisestä, ainoastaan yhdestä työpaikasta. Pitää nostaa hattua että tekee työtä.
Mitä tulee papin hommiin, niin olen kuullut kun eräs pappi olutta juodessamme sanoi että ihan vaan työnä ottaa ilman mitään uskontoja.
Uskomukset ja muut on mennyttä aikaa.- Anonyymi
"Uskomukset ja muut on mennyttä aikaa."
Niin sitä toivois, mutta kuuntelepa koronadenialisteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225827Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744871935Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221296Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111243Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64981
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59895Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884