PerusS vastustaa rahanjakoa merten taa

V-M Saarakkala

Lue perussuomalaisten sivuilta www.perussuomalaiset.fi kansanedustaja Timo Soinin erinomainen puhe! Itse puhuin samasta asiasta viime vuoden heinäkuussa YLEn Telakka-ohjelmassa, ja olen puheenjohtajamme kanssa täysin samoilla linjoilla.

Vesa-Matti Saarakkala
yhteiskuntatieteiden yo
kaupunginvaltuutettu
pj PerusS Nuoret

19

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennessäin

...Mutta sepä ei ole mikään yllätys että olet eri mieltä puheenjohtajanne kanssa, ja kohta sinun ei tarvitse edes kertoa kantaasi koska kaikki tietävät sen jo (jos vaan tietävät seurata mitä Soini on viime aikoina sanonut).

Keväänjatkoja.

• hups

Eikä siis eri mieltä vaan samaa mieltä. Painovirhepaholainen iski jälleen.

• masa

Hernekeppi päätti taas näyttää kuinka ruskea voi kieli ollakkaan. HYI helv.....!

• kuinkahan
        masa kirjoitti:

Hernekeppi päätti taas näyttää kuinka ruskea voi kieli ollakkaan. HYI helv.....!

..ruskeaksi tuokin kieli vielä tummuu vuosien saatossa? suuvesi voisi muuten olla oiva ostos, jos sama linja jatkuu. Ihan yleisen viihtyvyyden kannalta :)

• V-M Saarakkala

Olisi ilmeisesti pitänyt kirjoittaa, että kansanedustaja ja pj. Soini on kanssani asiasta samaa mieltä, sillä minähän tosiaankin ihan julkisesti jo vuosi sitten kävin asiasta keskustelua televisiossa.

En viitsisi paljon näihin typeriin heittoihin täällä vastailla, kun se on joka kerta sama juttu.

Tinkimätön työ Kurikan kaupunginvaltuustossa, sosiaali- ja terveyslautakunnassa, eri johtokunnissa, paikallisjärjestössä, piirissä, puoluehallituksessa ja Nuorissa silti jatkuu.

Pidän myös lehtien yleisönosastotoimittajat kiireisinä, ja satojen ihmisten postilaatikoista löytyy toimestani PerusS lehteä, jos muut lehdet päättävät boikotoida kirjoituksiani. Hoidan samalla opiskelut valtio-opin puolella ja kesäksi menen kolmeksi kuukaudeksi paiskimaan tulevan vuoden opiskelurahat ovitehtaaseen. Palkkioita kun ei tule muuta kuin kunnallisista luottamustoimista, eikä opintotukikaan riitä.

En minä nettiin viitsisi kirjoitellakaan, jos kehuja odottaisin. Itsetuntoni kestää kevyesti kaikki herjat. Oikeastaan kaipaan niitä! Kansan tuki on tosi vahva, kun sen saa. Mutta se pitää myös ansaita. Niin vaalitaistossa ja vaalikaudella. Itselläni on täysi höyry päällä uusissa luottamustoimissa. Puhun, kirjoitan, teen aloitteita ja jätän eriäviä mielipiteitä tarvittaessa. Kaikkia näitä keinoja on jo testattu, ja ne tehoavat kun niitä oikealla tavalla käyttää.

Annan tunnustuksen kaikille, jotka uskaltavat laittaa itsensä likoon. Arvostan myös rakentavaa kritiikkiä ja hyviä neuvoja. Raakkujille en korvaani lotkauta, eivätkä herjat minua hetkauta.

Ne, jotka tuntevat minut, tietävät.

Vesa-Matti Saarakkala
        yhteiskuntatieteiden yo
        kaupunginvaltuutettu
        pj PerusS Nuoret

P.S. Nuoria tulee koko ajan toimintaan lisää. Ja seuraava Perussuomalainen-lehti kertoo enemmän siitä, miten asiat nuorten puolella etenevät.

• masa
        V-M Saarakkala kirjoitti:

Olisi ilmeisesti pitänyt kirjoittaa, että kansanedustaja ja pj. Soini on kanssani asiasta samaa mieltä, sillä minähän tosiaankin ihan julkisesti jo vuosi sitten kävin asiasta keskustelua televisiossa.

En viitsisi paljon näihin typeriin heittoihin täällä vastailla, kun se on joka kerta sama juttu.

Tinkimätön työ Kurikan kaupunginvaltuustossa, sosiaali- ja terveyslautakunnassa, eri johtokunnissa, paikallisjärjestössä, piirissä, puoluehallituksessa ja Nuorissa silti jatkuu.

Pidän myös lehtien yleisönosastotoimittajat kiireisinä, ja satojen ihmisten postilaatikoista löytyy toimestani PerusS lehteä, jos muut lehdet päättävät boikotoida kirjoituksiani. Hoidan samalla opiskelut valtio-opin puolella ja kesäksi menen kolmeksi kuukaudeksi paiskimaan tulevan vuoden opiskelurahat ovitehtaaseen. Palkkioita kun ei tule muuta kuin kunnallisista luottamustoimista, eikä opintotukikaan riitä.

En minä nettiin viitsisi kirjoitellakaan, jos kehuja odottaisin. Itsetuntoni kestää kevyesti kaikki herjat. Oikeastaan kaipaan niitä! Kansan tuki on tosi vahva, kun sen saa. Mutta se pitää myös ansaita. Niin vaalitaistossa ja vaalikaudella. Itselläni on täysi höyry päällä uusissa luottamustoimissa. Puhun, kirjoitan, teen aloitteita ja jätän eriäviä mielipiteitä tarvittaessa. Kaikkia näitä keinoja on jo testattu, ja ne tehoavat kun niitä oikealla tavalla käyttää.

Annan tunnustuksen kaikille, jotka uskaltavat laittaa itsensä likoon. Arvostan myös rakentavaa kritiikkiä ja hyviä neuvoja. Raakkujille en korvaani lotkauta, eivätkä herjat minua hetkauta.

Vesa-Matti Saarakkala
        yhteiskuntatieteiden yo
        kaupunginvaltuutettu
        pj PerusS Nuoret

P.S. Nuoria tulee koko ajan toimintaan lisää. Ja seuraava Perussuomalainen-lehti kertoo enemmän siitä, miten asiat nuorten puolella etenevät.

Niinhän se olikin että puheenjohtaja Soini plakioi monitoimikone saarakkalan tekstejä, ja osoitti nöyrästi olevansa tuon kurikan kuikan kanssa samaa mieltä ja syvään kumartavansa tuota johtokuntien ehdotonta ykköstä, lautakuntien loistavaa tähteä ja yhteiskunnan raskaansarjan tukipilaria.

Eipä omahyväisempää kaveria ole persujen listoilla, tosin JKA tulee hyvänä kakkosena. Mutta siellä jyväskylässähän, noilla kaveruksilla on ollut aikaa opetella yhdessä tuota narsismia.

• V-M Saarakkala

Vesa-Matti Saarakkala
        yhteiskuntatieteiden yo
        kaupunginvaltuutettu
        pj PerusS Nuoret

Älkää toki liikaa te perussuomalaisten ajamista asioista oikeasti välittävät välittäkö äskeisestä kirjoituksestani. Se oli raakkujille.

Lukekaa Soinin puhe. Siinä on asiaa täydeltä laidalta. Raakkumalla raakkujat yrittävät viedä huomion pois itse asiasta paljon "rakentavampaan" herjojen ketjuunsa.
        Raakkukaa vaan aivan huoletta. Mutta antakaa muillekin mahdollisuus tutustua Perussuomalaisten linjaan kehitysavun osalta!

Naristit kyllä kukkivat lähiöiden kukkapenkeissä pian. Ja hyvä niin. Rikkaruohot tulee kitkeä pois. Ja sieltä kukkapenkistä sitä kananpaskan hajua tunkee. Kannattaa herkkähipiäisten hommata naamarit. Nimimerkkien takaa heitteleville se ei uutta olekaan. Jos aiotte Pohjanmaalle puoluekokousta häiriköimään, varautukaa reippaaseen paskan hajuun lakeuksillakin.

Hajuttomat ja mauttomat poliitikot ovat itse sieltä, mistä se paska tulee! Puolueessamme on elinvoimaa.

Vesa-Matti Saarakkala

• V-M Saarakkala kirjoitti:

Älkää toki liikaa te perussuomalaisten ajamista asioista oikeasti välittävät välittäkö äskeisestä kirjoituksestani. Se oli raakkujille.

Lukekaa Soinin puhe. Siinä on asiaa täydeltä laidalta. Raakkumalla raakkujat yrittävät viedä huomion pois itse asiasta paljon "rakentavampaan" herjojen ketjuunsa.
        Raakkukaa vaan aivan huoletta. Mutta antakaa muillekin mahdollisuus tutustua Perussuomalaisten linjaan kehitysavun osalta!

Naristit kyllä kukkivat lähiöiden kukkapenkeissä pian. Ja hyvä niin. Rikkaruohot tulee kitkeä pois. Ja sieltä kukkapenkistä sitä kananpaskan hajua tunkee. Kannattaa herkkähipiäisten hommata naamarit. Nimimerkkien takaa heitteleville se ei uutta olekaan. Jos aiotte Pohjanmaalle puoluekokousta häiriköimään, varautukaa reippaaseen paskan hajuun lakeuksillakin.

Hajuttomat ja mauttomat poliitikot ovat itse sieltä, mistä se paska tulee! Puolueessamme on elinvoimaa.

Vesa-Matti Saarakkala

Hauskoja olivat kommentit Saarakkalasta, mutta tyypillisen tosikkomaista tämän "hernekepiksi" tituuleeratun VMSn itsekritiikki!
        Kovin on pohojaalaasta itsensä kehummista.
        Mutta hei, ruskeakieleltä jäi tärkein sanomatta:
        Vanhat puolueet, vanhat puolueet!

Oliko VMS brifannut Herra Halmeen sanomaan, ettei löydä MITÄÄN POSITIIVISTA Suomen Eduskunnasta!
        Ei edes kahta vierustoveriaan, ei edes sitä, että maassa on eduskuntalaitos?
        Hän sentään sen tosiasian tunnusti, ettei pystykään mihinkään!

Minkä viisauden VMS on saanut Vistbackan lausumaan? Se on vielä selvittämättä?

Onnittelut Kurikan Kaupungille, kun saivat Miehen hoitamaan kaupungin asiat tinkimättömään kuntoon!
        Joten:
        Vanhat puolueet, vanhat puolueet!

• ojala
        masa kirjoitti:

Niinhän se olikin että puheenjohtaja Soini plakioi monitoimikone saarakkalan tekstejä, ja osoitti nöyrästi olevansa tuon kurikan kuikan kanssa samaa mieltä ja syvään kumartavansa tuota johtokuntien ehdotonta ykköstä, lautakuntien loistavaa tähteä ja yhteiskunnan raskaansarjan tukipilaria.

Eipä omahyväisempää kaveria ole persujen listoilla, tosin JKA tulee hyvänä kakkosena. Mutta siellä jyväskylässähän, noilla kaveruksilla on ollut aikaa opetella yhdessä tuota narsismia.

On Soini plagioinut toisenkin nuoren tekstiä ainakin EU-vaaleissa. Pahoittelen etten ole päästänyt asiaa julkisuuteen edes puolueessa. Eli ei ole yksittäistapaus.

Luulen ettei Saarakkalalla sen enempää kun itsellänikään ole pätemisen tarvetta, ainakaan puolueen sisällä. Vielä vähemmän netin keskustelupalstoilla.

Toisille puolueen etu on tärkein ja urotekoja tehdessä välillä sattuu mainitsemaan niistä muillekin.

Tommi Ojala
        vpj PerusS Nuoret

• jakomäen näkötorni

Tietysti tuo kuikkakoponen ja tuo JKA on samoilla linjoilla kuin puheenjohtaja, eihän nuo osaa omaa mieltä mistään ollakkaan.

Voisivat yhdessä perustaa tuonne jyväskylään oman seurankin, ja nimeksi sopisi Ruskeankielen Ritarit.

Noin oksettavaa pyrkyryyttä harvoin tapaa, mutta vennamolaisessa veljes seurassa lienee normaalia käyttäytymistä. Vähän lisää lipomista niin paikka puoluehallituksessa on varma, mutta ole varovainen ettei tule karvoista haavoja kieleen.

• ojala

Mihin Saarakkala on pyrkimässä?

Puoluehallitukseenko? Siellä hän on jo ja nuorena aktiivina myös pysyy. Vaihtoehdot ovat vähissä. Nuoret saavat sinne ainakin yhden paikan ja vaihtoehdot ovat vähissä.
        Savolainen Väänänen? Ehkä ja toivottavasti.
        Nuori Lindell? Hyvin hyvin epätodennäköistä.
        Vaatimaton Nurmo? En usko.
        Minä itse? Tuskin lähden ehdolle.
        Muut uudet? Hyvin epätodennäköistä.

Kenen persettä jo valmis vallankäyttäjä sitten nuolee? Ja miksi? Haluaako lisää valtaa vai peräti kalifiksi kalifin paikalle? Odottaako että kuningas väistyy ja jättää suuret äänimäärät perinnöksi.

Haukutaan vaan omia. Siitä tunnetusti on vain hyötyä... (tiedoksi kaikille että tämä oli sarkasmia)

• Nimetön

persuilla ollenkaan näkyvämpiä nuoria kuin nämä saarakkala ja ojalan tommi? vai ovatko he peräti ainoat nuoret koko puolueessa?

• mutta

ovat lähteneet jo tuonne VAPPUJUHLILLE.

• immonen

Todellakin, puhe oli loistava! Myös minä olen
      Soinin kanssa samaa mieltä tästä asiasta. Nimen
      omaan kehitysaputoiminnan pitäisi perustua
      yksilöiden omaehtoiseen auttamiseen. Jokainen
      avustakoon ketä haluaa.

• kepu III

Tässä VM sulle kieliharjoitus.
      kepukepukepu
      Et tunnu muuta osaavan jaaritella.
      Kuljet laput silmillä, ota ne pois niin sinusta voi tulla jotain. Olet aktiivinen mutta tyypillinen pikkunilkkipuolueen poliittinen broileri. Helsinki vastaisuutesi on huomattu. Se saattaa nostaa lantakasojen takana kiroilevien kurjaliston silmissä pisteistäsi, mutta pidemmällä aika välillä se vie poliittiseen paitsioon.

• V-M Saarakkala

Olisi mukava tietää, koska olen esiintynyt Helsinki-vastaisesti? Jos puhun maaseudusta ja siihen liittyvistä lieve/lieteilmiöistä, se ei tee minusta Helsinki-vastaista. Parantamisen varaa toki on. Aina.

Helsinki on puolueelle tärkeä suunta, koska siellä on paljon ihmisiä ja potentiaalia. Siksi toivonkin, että homma siellä Helsingissäkin toimisi yhtä hyvin kuin Etelä-Pohjanmaalla. Puolueen tulee huomioida pääkaupunkiseutu entistä paremmin, se täytyy tunnustaa.

Puolueen aktiiveilla on Helsingissä, kansanedustajapiirissä, näytön paikka. Olen kyllä kiinnostunut Helsingin piirin edesottamuksista ja tarvittaessa valmis tukemaan yhteisiä tavoitteitamme.

V-M Saarakkala

• kulissien takaa

Olisi mukava tietää, koska olen esiintynyt Helsinki-vastaisesti? Jos puhun maaseudusta ja siihen liittyvistä lieve/lieteilmiöistä, se ei tee minusta Helsinki-vastaista. Parantamisen varaa toki on. Aina.

Helsinki on puolueelle tärkeä suunta, koska siellä on paljon ihmisiä ja potentiaalia. Siksi toivonkin, että homma siellä Helsingissäkin toimisi yhtä hyvin kuin Etelä-Pohjanmaalla. Puolueen tulee huomioida pääkaupunkiseutu entistä paremmin, se täytyy tunnustaa.

Puolueen aktiiveilla on Helsingissä, kansanedustajapiirissä, näytön paikka. Olen kyllä kiinnostunut Helsingin piirin edesottamuksista ja tarvittaessa valmis tukemaan yhteisiä tavoitteitamme.

V-M Saarakkala

Olet näköjään vaihtanut ripeästi kurssia kuten kunnon vanhanpuolueen mies ainakin. Taitaa piillä sinussa aimo annos pikku kepulia. Puoluevaltuustossa saarnasit etelän suhteen eri lailla.

• Kavaltaja

Minäkin vastustan rahansiirtoja kaikkeen muuhun paitsi omaan taskuuni. Sinne niitä voin suosittaa. Kaikki käy. Käteiskassan kympistä myöskin suurempiin puolue- yms. tukiin. Taskuissani on tilaa ja jos loppuu ostan suuremmat housut.

Kavalaa vappua kaikille!

• SSmies

Hyvä puhe Soinilta!! ...Ja hyvä että Saarakkala uskaltaa!! Jos on jonkun mielestä mielinkielin niin ei voi mitää Saarakkala sille. On kuitenkin aika vakuuttava tyyppi. Äänestin eurovaaleissa. Soini ja Saarakkala = SS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe