Revolut, Joompay

Anonyymi

Hei.

Mielestäni on oikeus muillakin hyviä palveluita käyttää ja hyötyä jolloin lahja on kiva piristys arkeen.



Liittyessä Revolut saat 5x60eur 300eur ja kiitokseksi 5 ystävästä 20pvä aikaa liittyä.



Ilmoita jos haluat liittymislinkin.
Samoin Joompay liittyessä saat 10e ja 5 ystävä kutsumalla saat 50eur kiitokseksi heti käyttöön tilillesi.
Ilmaiset molemmat ja mukava käyttää ystävien parissa maksupyyntönä ja maksettaessa.
Ilmoita minne laitan kutsun sähköpostitse tai twitterillä kenties.

Todella mukava peruskäytössä käyttää vaihtoehtona jos on tarvetta .
Ilmainen .
Ilmoita miten tai minne laitan kutsun näin saat lahjaksi jotain rehellisesti.

Pysytään terveinä.

5

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ketään näköjään ilmainen €€ liittyessä kiitokseksi siis ei näköjään kelpaa oho. Luulisi euroilla olevan käyttöä kun tarjotaan. Vastaa . Ei humpuukia vaan rehellinen lahja uusi asiakas että näin.
      Mitäpä sitä kun hyvää tarkoitan itse.

      • Anonyymi

        Mene muualle ansaitsemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene muualle ansaitsemaan.

        Jos ilmaiseksi saa 60e ja 50e mikäs siinä
        äläkä kiukkua sä levitä joka mainitsi muualle ... mieti vähenee kommenttiasi.

        Jollekin raha olisi tervetullut hätäisesti.

        Vähenee näin kuin asenna mobilepay saat 10ekiitokseksi esimerkiksi.

        Tätäkö mollataan.


    • Anonyymi

      No kun ei noilla palveluilla tee mitään, niin turha liittyä muutaman kympin takia. Koita työntekoa joskus niin kertaluontoinen kymppi ei tunnu niin isolta asialta

      • Anonyymi

        Kyllä työskentelen kurottajan kanssa rakennuksilla mutta tämä lisä ansio kutsumalla ystävän on vaan palveluissa lisä EXTRA kummallekin . 300eur ja 60e aika iso liittyessä. Jos asenne on aina negatiivista sillä en voi mitään .

        Sama jos Sweepbank tarjoa 20 urakalla liitytään jos 300 tai 60 ei kiinnostusta outoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe