Pippa Laukalle sattui tyrmistyttävä tilanne kaupan kassalla – tylyttää myymälää suorasanaisesti
https://www.is.fi/viihde/art-2000008423950.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=undefined&utm_content=undefined
Siis niinkuin mitä v-ttua sanon minä
Jos Pippaliini itse ei ole älynnyt varashälytintä jossain mopissa itsepalvelukassalla niin miksi sitten siitä pitää kaupan henkilökuntaa syyttää,
Nyt Pippa sinne peilin eteen ja sen jälkeen menet kiltisti pyytämään käytöstäsi anteeksi kaupan palveluhenkilöltä!
Pippa Laukalle sattui tyrmistyttävä tilanne kaupan kassalla
10
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeä Pippa. Miksi käytät itsepalvelu kassaa:Taas on sun takia yksi kassatyttö työtön.
Mene kauppaan ja pyydä nöyrästi anteeksi ihmisiltä. - Anonyymi
Mä kannustan Pippaa!
Pippa on vaan paras!- Anonyymi
Pippa on vaan varas!
- Anonyymi
Joistakin tulee äkkiä helw**in riittoisia ja itserakkaita.
Voisi tehdä ketjun, keitä keksit.
Minulle koko P.P. ei tarkoita mitään.nnaaman tiedän.
Usein hymyilee leveästi ip-lehdessä. - Anonyymi
Vaikuttaa tyhmämmältä
kun kirjoittelee
pikkuasioista nettiin melskaten en tunne nimen muistin mutta muuten neverheard
Se Englannissa 3lasta kuo liaaksipuu kottanut on ruandanehkeri, 5 lasta ja 2 aikuista ovat lisäksi rajallakuolla
Hesari yms ei taatusti kerrotua
En ole tilaaja
Mutta ulkomaisten uutiskanavien olen, bbc sky kertoi tämänrotujutun ... dailymail ... - Anonyymi
onkohan liikaa kaikkea duunia että pitäs pysähtyä ihmisen välillä aloilleen ja rauhoittua?????
- Anonyymi
lisään vielä sen, että ihmisiä tässä kaikki ollaan eli inhimillisä ihmisiä. En ole niin kyyninen ja vihainen että tuomitsisin Pipan.
- Anonyymi
Siinä on kanssa niin tyhjänpäiväinen ämmä tyrkyllä joka saatanan aviisiin. En viitti edes lukea sen "tyrmistyksiä".
- Anonyymi
Mene nyt Pimppa Laukka pyytämään anteeksi mukaasi. Itsehän sen aiheutit!
- Anonyymi
Tilatkaa pettämätön logiikka Youtubessa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346