Pippa Laukalle sattui tyrmistyttävä tilanne kaupan kassalla – tylyttää myymälää suorasanaisesti
https://www.is.fi/viihde/art-2000008423950.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=undefined&utm_content=undefined
Siis niinkuin mitä v-ttua sanon minä
Jos Pippaliini itse ei ole älynnyt varashälytintä jossain mopissa itsepalvelukassalla niin miksi sitten siitä pitää kaupan henkilökuntaa syyttää,
Nyt Pippa sinne peilin eteen ja sen jälkeen menet kiltisti pyytämään käytöstäsi anteeksi kaupan palveluhenkilöltä!
Pippa Laukalle sattui tyrmistyttävä tilanne kaupan kassalla
21
1973
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeä Pippa. Miksi käytät itsepalvelu kassaa:Taas on sun takia yksi kassatyttö työtön.
Mene kauppaan ja pyydä nöyrästi anteeksi ihmisiltä.- Anonyymi
Pippa osaa tylyttää.
- Anonyymi
Mä kannustan Pippaa!
Pippa on vaan paras!- Anonyymi
Pippa on vaan varas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pippa on vaan varas!
Ei oo vaan paras!
Sis para-aaas!
Aivan paras!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo vaan paras!
Sis para-aaas!
Aivan paras!!!Piippa vastaan haras
Ja muut huomas että varas
Piipan kohteena oli moppi
Ehkä jotain tästä oppi
Että varkaalle tulee stoppi.
- Anonyymi
Joistakin tulee äkkiä helw**in riittoisia ja itserakkaita.
Voisi tehdä ketjun, keitä keksit.
Minulle koko P.P. ei tarkoita mitään.nnaaman tiedän.
Usein hymyilee leveästi ip-lehdessä. - Anonyymi
Vaikuttaa tyhmämmältä
kun kirjoittelee
pikkuasioista nettiin melskaten en tunne nimen muistin mutta muuten neverheard
Se Englannissa 3lasta kuo liaaksipuu kottanut on ruandanehkeri, 5 lasta ja 2 aikuista ovat lisäksi rajallakuolla
Hesari yms ei taatusti kerrotua
En ole tilaaja
Mutta ulkomaisten uutiskanavien olen, bbc sky kertoi tämänrotujutun ... dailymail ... - Anonyymi
onkohan liikaa kaikkea duunia että pitäs pysähtyä ihmisen välillä aloilleen ja rauhoittua?????
- Anonyymi
lisään vielä sen, että ihmisiä tässä kaikki ollaan eli inhimillisä ihmisiä. En ole niin kyyninen ja vihainen että tuomitsisin Pipan.
- Anonyymi
Pippa osaa rahoittaa.
- Anonyymi
Siinä on kanssa niin tyhjänpäiväinen ämmä tyrkyllä joka saatanan aviisiin. En viitti edes lukea sen "tyrmistyksiä".
- Anonyymi
Pippa on numero yksi!
- Anonyymi
Mene nyt Pimppa Laukka pyytämään anteeksi mukaasi. Itsehän sen aiheutit!
- Anonyymi
Pimppa Laukka!?
Sehän ois näky, kun pimppa laukkaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimppa Laukka!?
Sehän ois näky, kun pimppa laukkaa!Pimppalaukka sen pitää olla.
- Anonyymi00027
Anonyymi kirjoitti:
Pimppalaukka sen pitää olla.
Pimppalaukka Hi hii he hee. Sopiva nimi sille tyrkyllä. Mitäs ohjelma tuottajat nyt tekis. POTKAISKAA PIMPPA PELLOLLE
- Anonyymi
Tilatkaa pettämätön logiikka Youtubessa!
- Anonyymi
Niin, mitä tossa ois pitänyt niinkuin pahoitella. Noh, ehkä jos reppu pengottiin mutta ihan tavallinen tapahtumahan tuo.
- Anonyymi
Yksi turhake monen muun joukossa. Julkisuudenkipeä mitättömän näköinen nainen. Hyvä ammatti olisi, mutta päänuppi ei taida olla ihan ok siihen hommaan, kun täytyy somessa keikkua ja kehuja kerjätä toisilta höpäköiltä.
- Anonyymi
Jaa, ja tohoritar on niinkuin Afganistanin leik
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941