kyllähän seo

Anonyymi

räpistelyä ilma-ja ilmavesipumppujenkanssa joissa on vanha patterikiertoinen öljylämmitys,,

45

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      maalämpöpumppu sitävastoin ei ole räpistelyä, esm omani sellainen on 40v aikana tuottanut saman, kuin "kirkonkylällä 60m2 kiinteistön vuokraamisesta saatu tulo 15v aikana puhtaana ja se tulee 0,4 ha pellosta ilman mitään ko pelto-alan hoitamista,,
      t. niille jotka silloin toivottivat "tule sitten meille lämmittelemään..
      terkkuja myös"hihittelijälle,,

      hi

      • Anonyymi

        ,, puuta polttaville pitäisikin määrätä "hiilivero, nyt seon sanottu ja mikä s-24 sanotaan,, se tulee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, puuta polttaville pitäisikin määrätä "hiilivero, nyt seon sanottu ja mikä s-24 sanotaan,, se tulee,,

        ,,"eisteinillä, kyllä on kokenusta "puulämmityksestä, kun jouduin 15 kesäisestä alkaen, ennen Armeijaan menoa, monena syksynä hommaamaan isäni Rmt lämmitykseen metsästä rangat ja ne haloiksi noin 25 pm3 /v- liiteriin, apuna pokasaha ja kirves, kun ne sain tehtyä, niin vielä 2 naapurille kanss,"tulisitko meillekin" kun sitten rakensin oman asuntoni, niin ei "puulämmitystä, on kyllä Leivin uuni ja takka lähinnä näön vuoksi,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, puuta polttaville pitäisikin määrätä "hiilivero, nyt seon sanottu ja mikä s-24 sanotaan,, se tulee,,

        Sanoo ihminen joka lämmittää harva se päivä puulla saunaa?

        Ei muuta kuin uusille sellutehtaille rakentamiskielto jos puun polttaminen on syntiä mistä pitää maksaa veroa? Märätetään nekin eurot metsään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka lämmittää harva se päivä puulla saunaa?

        Ei muuta kuin uusille sellutehtaille rakentamiskielto jos puun polttaminen on syntiä mistä pitää maksaa veroa? Märätetään nekin eurot metsään..

        kerran viikossa 3-4 klapilla, silloin, kun "korona alkoi lämmiti 2 kertaa viikossa saunan kuumaks, kun luulin, että korona kuolee, sitten sanoivat ettei auta, nyt olen lämmittäny kerran 2 vkossa saunan vuoksi ettei homehu,,

        pane ylös tämäkin "harva ihminen,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka lämmittää harva se päivä puulla saunaa?

        Ei muuta kuin uusille sellutehtaille rakentamiskielto jos puun polttaminen on syntiä mistä pitää maksaa veroa? Märätetään nekin eurot metsään..

        sehän se on EUn tavoite, täytyyhän EU,ta uskoa,,tulokset näkyy kelometsä Saksassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sehän se on EUn tavoite, täytyyhän EU,ta uskoa,,tulokset näkyy kelometsä Saksassa

        niin ja "punaselle lihalle toppi,,ja ilmasto pelastuu,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja "punaselle lihalle toppi,,ja ilmasto pelastuu,,

        mites "harvalla ihmisellä on ne "hiilet hallinnassa, tietysti isosti, kun panet "sellutehtaat kiinni, menehän sinä Suomelta miljardeja sademetsiin, eihän seo sinulta pois,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerran viikossa 3-4 klapilla, silloin, kun "korona alkoi lämmiti 2 kertaa viikossa saunan kuumaks, kun luulin, että korona kuolee, sitten sanoivat ettei auta, nyt olen lämmittäny kerran 2 vkossa saunan vuoksi ettei homehu,,

        pane ylös tämäkin "harva ihminen,,

        meikäläinen on ollut puuta lämmitykseen 25pm3 /v /40 /vuotta käyttämättä, joten kestää saunaa lämmittää vaikka joka päivä!!

        kärsästä ei löydy vastaavaa ilmaston-pesijää,,nyt eikä ylihuomenakaan, vaikka en minä kärsä olekkaan, enkä koskaan halua ollakkaan!


      • Anonyymi

        ,, kyllä kotikuntani kehittyvä Pyhäntä kärsiä avustaa, kuin avustanut on vsta -57 antamalla töitä, ylä-astekin kärsässä pysyy pystössa Pyhännä 2,la "vaihto-oppilaala, semmingin, kun kh,s kielsi ylä-astelaisilta naimisen jota potkastu Rehtori kannatti,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerran viikossa 3-4 klapilla, silloin, kun "korona alkoi lämmiti 2 kertaa viikossa saunan kuumaks, kun luulin, että korona kuolee, sitten sanoivat ettei auta, nyt olen lämmittäny kerran 2 vkossa saunan vuoksi ettei homehu,,

        pane ylös tämäkin "harva ihminen,,

        Joka päivä kerroit lämmittäväsi saunan koronapelossa pointin ollessa siinä, että sinä itket kun metsiä ei vedetä sileäksi esim. sellutehtaiden polttoaineeksi vaatien verolle puun polttajat. Yhtä kuin ei mitään logiikkaa tai järkeä missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sehän se on EUn tavoite, täytyyhän EU,ta uskoa,,tulokset näkyy kelometsä Saksassa

        ötökät ne pystyyn kelotti ennusteiden kertoessa saman ilmiön kasvavan myös Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja "punaselle lihalle toppi,,ja ilmasto pelastuu,,

        ja sometrollaamiselle tietotekniikan saastuttaessa valtavasti esim. s24 palstat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mites "harvalla ihmisellä on ne "hiilet hallinnassa, tietysti isosti, kun panet "sellutehtaat kiinni, menehän sinä Suomelta miljardeja sademetsiin, eihän seo sinulta pois,,

        Sinä se olit hiiliveroa vailla en minä mikä tarkottaisi esim. sellutehtaiden alasajoa suoraan tai markkinavoimaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meikäläinen on ollut puuta lämmitykseen 25pm3 /v /40 /vuotta käyttämättä, joten kestää saunaa lämmittää vaikka joka päivä!!

        kärsästä ei löydy vastaavaa ilmaston-pesijää,,nyt eikä ylihuomenakaan, vaikka en minä kärsä olekkaan, enkä koskaan halua ollakkaan!

        Missä olkimajassa tai perunakellarissa sinä asut kun noin valtavasti menee motteja lämmitykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meikäläinen on ollut puuta lämmitykseen 25pm3 /v /40 /vuotta käyttämättä, joten kestää saunaa lämmittää vaikka joka päivä!!

        kärsästä ei löydy vastaavaa ilmaston-pesijää,,nyt eikä ylihuomenakaan, vaikka en minä kärsä olekkaan, enkä koskaan halua ollakkaan!

        Se on ihan totta ettei mistään löydy kaltaistasi "ilmastonpesijää" joka vastustaa henkeen ja vereen kaikkia ilmastonpesuun pyrkiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, puuta polttaville pitäisikin määrätä "hiilivero, nyt seon sanottu ja mikä s-24 sanotaan,, se tulee,,

        Vihreet ja suvakki-keput keksii kuumeisesti maalaisille lisää ilmastoveroja. Ja bensan hintaa pitää heti nostaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreet ja suvakki-keput keksii kuumeisesti maalaisille lisää ilmastoveroja. Ja bensan hintaa pitää heti nostaa..

        Ja kokoomus ilmoitti mikä on edessä kun huulipuna leviää poskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olkimajassa tai perunakellarissa sinä asut kun noin valtavasti menee motteja lämmitykseen?

        pölijä, liiterissä vahankansan mukaa pitää olla 4-vuoteista halkoa poltettavaksi, jos ymmärät,,sinä mitään tiedä,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan totta ettei mistään löydy kaltaistasi "ilmastonpesijää" joka vastustaa henkeen ja vereen kaikkia ilmastonpesuun pyrkiviä.

        esimerkiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pölijä, liiterissä vahankansan mukaa pitää olla 4-vuoteista halkoa poltettavaksi, jos ymmärät,,sinä mitään tiedä,,

        Itse olet kerrottuasi kuutiomäärän "25m3 /v"
        per vuosi alkaen selittelemään pehmeitä kuten aina ennenkin kun päässä ei liiku mitään muuta kuin silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se olit hiiliveroa vailla en minä mikä tarkottaisi esim. sellutehtaiden alasajoa suoraan tai markkinavoimaisesti.

        "sellutehtaat on siirtymässä jo eukalypsy-puuta polttamaan, samalla vieden verorahat Suomesta, tuskin einsteinin puunpoltosta vaatiman veron vuoksi?, vaan EU vaatiman metsiensuojelun vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ötökät ne pystyyn kelotti ennusteiden kertoessa saman ilmiön kasvavan myös Suomessa.

        siksipä niitä pitää ikääntyneitä metsiä hakata sileex ennenkuin ötökät iskee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksipä niitä pitää ikääntyneitä metsiä hakata sileex ennenkuin ötökät iskee,,

        kuka puhui yhtään mitään siitä että ne ötököiden syömät metsät oli ikääntyneitä? Niimpä ei kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sellutehtaat on siirtymässä jo eukalypsy-puuta polttamaan, samalla vieden verorahat Suomesta, tuskin einsteinin puunpoltosta vaatiman veron vuoksi?, vaan EU vaatiman metsiensuojelun vuoksi.

        vai eukalypsyä ne kemissä alkaa polttamaan kun valtavan suuren uuden sellutehtaan aikaiseksi saavat vaikka Suomessa eurot märkänee metsään?

        Eikö meinaa einesteinillä mennä ihan putkeen mitä pätemiseen tulee? Eikö se ole sama olla hiljaa kun nauraa jo aidanseipäätkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kokoomus ilmoitti mikä on edessä kun huulipuna leviää poskille.

        leikkauslista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai eukalypsyä ne kemissä alkaa polttamaan kun valtavan suuren uuden sellutehtaan aikaiseksi saavat vaikka Suomessa eurot märkänee metsään?

        Eikö meinaa einesteinillä mennä ihan putkeen mitä pätemiseen tulee? Eikö se ole sama olla hiljaa kun nauraa jo aidanseipäätkin?

        EU:n metsä kompensaatio sai hallituksen ilmastoahdistumista teeskentelevät hyppimään seinille kun sellutehtaat ei vedä rahoittajia sen jälkeen puoleensa ja valtaosa Suomen metsistä on jo valjastettu vuosikymmenuä tuottamaan höttöpuuta sellutehtaille kutsuen sitä metsänhoidoksi ja ilmastonpesuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU:n metsä kompensaatio sai hallituksen ilmastoahdistumista teeskentelevät hyppimään seinille kun sellutehtaat ei vedä rahoittajia sen jälkeen puoleensa ja valtaosa Suomen metsistä on jo valjastettu vuosikymmenuä tuottamaan höttöpuuta sellutehtaille kutsuen sitä metsänhoidoksi ja ilmastonpesuksi.

        Samat joiden mamuhalailukin meni juuri persuiluksi vaikka luottamuksen antoivat sitä ennen Haavistolle joka isiksiä kotiutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat joiden mamuhalailukin meni juuri persuiluksi vaikka luottamuksen antoivat sitä ennen Haavistolle joka isiksiä kotiutti.

        nopeasti se meni vihreily muodista pois kuten myös mamuilu kun karkaili Ohisalolla tarpeeksi kauan mopo käsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet kerrottuasi kuutiomäärän "25m3 /v"
        per vuosi alkaen selittelemään pehmeitä kuten aina ennenkin kun päässä ei liiku mitään muuta kuin silmät.

        kyllä,se 25m3/v pitää liiterissä olla, että" 4-vuoteisia on jatkuvasti tarjolla polttaa, kuutio määrä riippuu lämmitettävasta tilasta, herra seko seko,, sinä mitään tiedä??
        miten sinulla aina asia kääntyy hlöni asia kuin asia, olekose kämki jakomielitautinen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka puhui yhtään mitään siitä että ne ötököiden syömät metsät oli ikääntyneitä? Niimpä ei kukaan

        ikääntyneeseen loppuun kasvaneeseen puustoon iskee ötökät ja puut keloutuu, hra hyvä, sinä mitään tiedä,, jakari hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai eukalypsyä ne kemissä alkaa polttamaan kun valtavan suuren uuden sellutehtaan aikaiseksi saavat vaikka Suomessa eurot märkänee metsään?

        Eikö meinaa einesteinillä mennä ihan putkeen mitä pätemiseen tulee? Eikö se ole sama olla hiljaa kun nauraa jo aidanseipäätkin?

        niin sinne eukalypsy- sademetsiin on jo sellutehtaita siirtynyt, se ei ole "Kemissä,hra hyvä, sinä et mitään tiedä, jakri,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sinne eukalypsy- sademetsiin on jo sellutehtaita siirtynyt, se ei ole "Kemissä,hra hyvä, sinä et mitään tiedä, jakri,,

        Kemin sellutehtaan (tulevan) myötä hakkuita Suomessa tulee kasvattaa merkittävästi ja sinä se eukapuita lypsät muita skitsoiksi haukkuen tarinan muuttuessa sitä mukaan kun saat jauhot suuhusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikääntyneeseen loppuun kasvaneeseen puustoon iskee ötökät ja puut keloutuu, hra hyvä, sinä mitään tiedä,, jakari hyvä

        Voi hrrajumala kun ne saksan ongelmat metsissä johtuu kuivuudesta ja kuusivaltaisuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä,se 25m3/v pitää liiterissä olla, että" 4-vuoteisia on jatkuvasti tarjolla polttaa, kuutio määrä riippuu lämmitettävasta tilasta, herra seko seko,, sinä mitään tiedä??
        miten sinulla aina asia kääntyy hlöni asia kuin asia, olekose kämki jakomielitautinen??

        Sinä kerroit kuinka sinä olet säästänyt 25 mottia vuodessa ja nyt sinä alat selittämään kuinka halkojen pitää olle nelivuotisia mikä ei pidä edes paikkaansa mikä ei edes muuta mitään sinun kertoessa säästäneesi 25 mottia vuodessa 40 vuoden ajan keksien aina uuden tarinan kun saat jauhot suuhusi. Sitä kutsutaan patologiseksi valehtelemiseksi mikä on hyvin yleistä skitsoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä,se 25m3/v pitää liiterissä olla, että" 4-vuoteisia on jatkuvasti tarjolla polttaa, kuutio määrä riippuu lämmitettävasta tilasta, herra seko seko,, sinä mitään tiedä??
        miten sinulla aina asia kääntyy hlöni asia kuin asia, olekose kämki jakomielitautinen??

        Joulupukillekko minun pitää kirjoittaa kun sinä avaat keskustelun keskustelupalstalla puhuen itsestäsi itkien kun sinusta puhutaan sen jälkeen kun sinä itse käännät keskustelun koskemaan itseäsi ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukillekko minun pitää kirjoittaa kun sinä avaat keskustelun keskustelupalstalla puhuen itsestäsi itkien kun sinusta puhutaan sen jälkeen kun sinä itse käännät keskustelun koskemaan itseäsi ????

        minä minä minä minä minä...Miksi ette vastaa käräjille vien...Miksi vastaatte käräjille vien..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä minä minä minä minä...Miksi ette vastaa käräjille vien...Miksi vastaatte käräjille vien..

        aina"jakarilla riittää moittimista, edes itsestäni ei saa puhua, naapuristako sais, sitähän sinä naapuri-kyttännä katellinen toivot,tee avaus 24sella, että minäkin pääsen sitä-ja sinua arvostelemaan,niin ja ota nappisi,,kuulemisiin,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aina"jakarilla riittää moittimista, edes itsestäni ei saa puhua, naapuristako sais, sitähän sinä naapuri-kyttännä katellinen toivot,tee avaus 24sella, että minäkin pääsen sitä-ja sinua arvostelemaan,niin ja ota nappisi,,kuulemisiin,,

        SINÄ itkit kun sinusta puhutaan sen jälkeen kun SINÄ oman navan tuijottelija itse käänsit keskustelun itseesi ja mitä naapuriisi tulee ja hänen kyttäämiseen se on yksi sinun rutiineistasi ja miksi SINä käännär keskustelun minuun sinun puhuessa itsestäsi??


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe