Yritin hankkia Fenniasta sairauskuluvakuutusta ja heille tarvitsi lähettää selvitys viimeisen viiden vuoden aikaisista diagnooseista. Eivät halunneet ottaa vakuutukseen mitään mitä olin ilmoittanut tutkituttaneeni viimeisen viiden vuoden aikana. Esimerkki: kävin glaukoomatutkimuksessa koska silmänpaineet olivat koholla. Glaugoomaa tai mitään siihen viittaavaa ei ollut. Tutkimuksissa selvisi että sarveiskalvo on normaalia paksumpi ja siksi aiheuttaa silmänpainemittarille virheellisen tuloksen, vrt. paksu iho sormissa estää ottamasta ihopistonäytettä sormenpäästä.
Ilmeisesti vakuutuksia hyväksyvä lääkäri ei ollut lukenut diagnoosia lainkaan vaan ainoastaan katsonut että olen ollut tutkimuksissa ja tämä riitti hänelle hylkäyksen syyksi.
Olen aina ajatellut että ihmisten puheet vakuutustarkastajien/yhtiön lääkärien mielivaltaisuudesta ovat yksittäistapauksia, mutta kyllä mielipiteeni nyt muuttui.
Antaa osviitta siitä millaista taistelua tämän vakuutusyhtiön lääkäreiden kanssa tulee tapaturman tapahtuessa. Taidanpa vaihtaa vakuutusyhtiötä varmuuden vuoksi, jottei tarvitse tulevaisuudessa kuluttaa energiaa heidän kanssaan.
Sairauskuluvakuutuksen mielivaltaiset myöntämisperusteet
Anonyymi
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Käytettyyn ihmiseen ei enää saa järkevästi uutta sairausvakuutusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742