Muuttakaa kaikki rokottamattomat Sieviin asumaan vaikka telttaan

Anonyymi

Älkää käyttäkö maskia missään, tarjotkaa irtokarkkeja kädestänne lapsille ja viekää tuliaisia terveyskeskukseen, vanhuksia unohtamatta. Kouluja ei myöskään pidä unohtaa, vieraisille sinne ja vedenottamoa kannattaa tutkia. Hurraa Sievi!

3

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikähän koronapsykootikon provo tuokin on..

      Johtuukohan sekava kirjoituksesi ottamistasi rokotuksista, vai onko sulta jäänyt rokotushuumassa esim joku mielenterveyslääkitys ottamatta.....

      Vai ootko joutunut johonkin korona psykoosiin....

      Ja eikö teillä koronakultin jäsenet mikään muu tosiaankaan oo mielessä, kuin korona, ja kaikki mahdollinen siihen liittyvä, esim rokotukset.

      Kyllähän muitakin asioita tapahtuu, ja on olemassa. Kaikki asiat ei pyöri koronan ympärillä.

      Alkaa jo tuo 2 vuotta lähes tauotta jatkunut koronapropaganda kyllästyttämään.

      Pitäs tämän sivuston nimi olla paremminkin sievin kylähullut koronahysteerikot/tuulimyllyvastustajat 24. Fi, eikä suomi 24.


      No, onneks netistä löytyy muitakin keskustelu sivuja kuin tämä....


      Ootte te korona kulttilaiset ihme sekopäitä..

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin rokottamatta telttaan musaa kuunteleen ja odotteleen kaikkien toimenpiteiden jälkeen seuraamaan, tarttuiko se. Jos tarttuu, nin taas yks sievissä asuva hankalassa hommassa. Mitä siitä on väliä! Jos kuolee, on yks vähemmän!

    • Anonyymi

      Olipahan taas hirveät jonot rokotukseen. Rokotusprosentti varmaan reippaasti yli 100 kun ei tilastotkaan enää toimi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe