Eilen illalla sitten ajattelin häntä suurella rakkaudella, se vain tuli se ikävä häntä ihanaa kohtaan. En osaa vastustaa. Se nousee liian syvältä, enkä edes ymmärrä mitä tämä on.
Hämillään
Mulla kuohuu jo nämä tunteet yli
24
589
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olet ja ketä ikävöit?
- Anonyymi
Mulla ollut ihan samalaista. Se ikäänkuin kiehuu yli ja sitten tulee itku. Mulla se kiehunta tulee kyyneleitä ulos. Ei enää niin vahvasti, mutta edelleen joskus ajoittain. Aika varmaan parantaa tai sitten ei. Oli aika jolloin kiehuin 24/7 hänestä.
- Anonyymi
Minulla ollut tuota samaa, että välillä itkee ikävästä.
- Anonyymi
Itku tulee myös aloittamalla. Kyyneleet vain vuotaa, kun itken häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ollut tuota samaa, että välillä itkee ikävästä.
aloittajalla
- Anonyymi
Miksi pitäisi vastustaa?
- Anonyymi
Se on rakkautta.
- Anonyymi
Hän varmaan kammoksuu tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmaan kammoksuu tällaista.
Miksi kammoksuisi? Jos siis oletetaan että hän on ihminen. Eiköhän jokainen meistä ole kokenut sen riipaisevan kaipuun.
-n sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kammoksuisi? Jos siis oletetaan että hän on ihminen. Eiköhän jokainen meistä ole kokenut sen riipaisevan kaipuun.
-n sivustaJmies olen ja voin kertoa että ikävästä olen itkenyt minäkin toisinaan.. mutta viimeaikoina on ollut palstalla niin negatiivista tekstiä, että en tiedä taas mihin uskoa täällä. vihataanko vai rakastetaanko minua nyt?... ajattelen sinua koko ajan yhtä paljon ku aikaisemminkin. ihan sama missä olen ja mitä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jmies olen ja voin kertoa että ikävästä olen itkenyt minäkin toisinaan.. mutta viimeaikoina on ollut palstalla niin negatiivista tekstiä, että en tiedä taas mihin uskoa täällä. vihataanko vai rakastetaanko minua nyt?... ajattelen sinua koko ajan yhtä paljon ku aikaisemminkin. ihan sama missä olen ja mitä teen.
Kyllä sinua rakastetaan. Ja minä ajattelen erästä Jmiestä kyllä.
-(M)n sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-(M)n sivusta.Toivon niin ainakin. On sellainen olo, että hän ei ole täällä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin ainakin. On sellainen olo, että hän ei ole täällä nyt.
Nyt olen, miksi et puhu minulle tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen, miksi et puhu minulle tunteistasi?
Puhun nyt. On ollut vaan hektistä ja en ole oikeen osannut pukea niitä sanoiksi. Kaipaan sua ihan koko ajan siitä ensimmäisestä päivästä lähtien. Rakkaus suhun on vain syventynyt koko ajan, mikä on ihan ihmeellistä jos ajattelee, kun ei olla edes nähty, eikä kunnolla tutustuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun nyt. On ollut vaan hektistä ja en ole oikeen osannut pukea niitä sanoiksi. Kaipaan sua ihan koko ajan siitä ensimmäisestä päivästä lähtien. Rakkaus suhun on vain syventynyt koko ajan, mikä on ihan ihmeellistä jos ajattelee, kun ei olla edes nähty, eikä kunnolla tutustuttu.
Siitä ensimmäisestä päivästä on aikaa....on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ensimmäisestä päivästä on aikaa....on.
En muista tarkkaan sitä päivä määrää... Keväällä kuitenkin, toukokuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-(M)n sivusta.Minun mielessäni pyörii lähes koko ajan itseäni huomattavasti nuorempi M-nainen. J-mies.
- Anonyymi
Kuka olet? Nimm. Ikävä on täälläkin..
- Anonyymi
Olen hän, joka on kaivannut jo pidempään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hän, joka on kaivannut jo pidempään...
No tuossahan se M nainen juuri edellä kirjoitti,etkö vastaa hälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossahan se M nainen juuri edellä kirjoitti,etkö vastaa hälle?
Ei ole m naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole m naiselle.
Hienoja tunteita koet, elämä on lyhyt, millainen tie?
- Anonyymi
Voisi olla, että se toinen ajattelee sinua myös, ja miettii, että miksiköhän kävi miten kävi…ja tulee taas järkiinsä, kun ette edes kunnolla tunne toisianne, niin ihastui illuusioon, ”tunteet” oli vain jotain alkukantaista ja vaistonvaraista vetovoimaa, jotka järjellä ajattelevan nykyihmisen pitää kyetä sivuuttamaan…ja muistaa taas, että rakkautta ei ole olemassa, ei tässä elämässä, ei hänelle… Vain yksi mahdollinen skenaario yhden naisen ajatuksista, sinua tuntematta, joten toivottavasti ei sinuun liittyen ja toivottavasti, jos sitä haluat, pääset ikäväsi kohteen luo.
- Anonyymi
Minä rakastan sinua mies ja tulen aina niin tekemään. Hulluksi olen tullut kun voisin rakkauttani maailmalle sinusta huutaa. Mitä me oikein tehdään tälle? Miksi tunnen näin syvästi sinua kohtaan?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658