Mulla kuohuu jo nämä tunteet yli

Anonyymi

Eilen illalla sitten ajattelin häntä suurella rakkaudella, se vain tuli se ikävä häntä ihanaa kohtaan. En osaa vastustaa. Se nousee liian syvältä, enkä edes ymmärrä mitä tämä on.

Hämillään

24

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka olet ja ketä ikävöit?

• Anonyymi

Mulla ollut ihan samalaista. Se ikäänkuin kiehuu yli ja sitten tulee itku. Mulla se kiehunta tulee kyyneleitä ulos. Ei enää niin vahvasti, mutta edelleen joskus ajoittain. Aika varmaan parantaa tai sitten ei. Oli aika jolloin kiehuin 24/7 hänestä.

• Anonyymi

Minulla ollut tuota samaa, että välillä itkee ikävästä.

• Anonyymi

Itku tulee myös aloittamalla. Kyyneleet vain vuotaa, kun itken häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ollut tuota samaa, että välillä itkee ikävästä.

aloittajalla

• Anonyymi

Miksi pitäisi vastustaa?

• Anonyymi

Se on rakkautta.

• Anonyymi

Hän varmaan kammoksuu tällaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän varmaan kammoksuu tällaista.

Miksi kammoksuisi? Jos siis oletetaan että hän on ihminen. Eiköhän jokainen meistä ole kokenut sen riipaisevan kaipuun.
        -n sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kammoksuisi? Jos siis oletetaan että hän on ihminen. Eiköhän jokainen meistä ole kokenut sen riipaisevan kaipuun.
        -n sivusta

Jmies olen ja voin kertoa että ikävästä olen itkenyt minäkin toisinaan.. mutta viimeaikoina on ollut palstalla niin negatiivista tekstiä, että en tiedä taas mihin uskoa täällä. vihataanko vai rakastetaanko minua nyt?... ajattelen sinua koko ajan yhtä paljon ku aikaisemminkin. ihan sama missä olen ja mitä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jmies olen ja voin kertoa että ikävästä olen itkenyt minäkin toisinaan.. mutta viimeaikoina on ollut palstalla niin negatiivista tekstiä, että en tiedä taas mihin uskoa täällä. vihataanko vai rakastetaanko minua nyt?... ajattelen sinua koko ajan yhtä paljon ku aikaisemminkin. ihan sama missä olen ja mitä teen.

Kyllä sinua rakastetaan. Ja minä ajattelen erästä Jmiestä kyllä.
        -(M)n sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-(M)n sivusta.

Toivon niin ainakin. On sellainen olo, että hän ei ole täällä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon niin ainakin. On sellainen olo, että hän ei ole täällä nyt.

Nyt olen, miksi et puhu minulle tunteistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olen, miksi et puhu minulle tunteistasi?

Puhun nyt. On ollut vaan hektistä ja en ole oikeen osannut pukea niitä sanoiksi. Kaipaan sua ihan koko ajan siitä ensimmäisestä päivästä lähtien. Rakkaus suhun on vain syventynyt koko ajan, mikä on ihan ihmeellistä jos ajattelee, kun ei olla edes nähty, eikä kunnolla tutustuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhun nyt. On ollut vaan hektistä ja en ole oikeen osannut pukea niitä sanoiksi. Kaipaan sua ihan koko ajan siitä ensimmäisestä päivästä lähtien. Rakkaus suhun on vain syventynyt koko ajan, mikä on ihan ihmeellistä jos ajattelee, kun ei olla edes nähty, eikä kunnolla tutustuttu.

Siitä ensimmäisestä päivästä on aikaa....on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ensimmäisestä päivästä on aikaa....on.

En muista tarkkaan sitä päivä määrää... Keväällä kuitenkin, toukokuussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-(M)n sivusta.

Minun mielessäni pyörii lähes koko ajan itseäni huomattavasti nuorempi M-nainen. J-mies.

• Anonyymi

Kuka olet? Nimm. Ikävä on täälläkin..

• Anonyymi

Olen hän, joka on kaivannut jo pidempään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hän, joka on kaivannut jo pidempään...

No tuossahan se M nainen juuri edellä kirjoitti,etkö vastaa hälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuossahan se M nainen juuri edellä kirjoitti,etkö vastaa hälle?

Ei ole m naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole m naiselle.

Hienoja tunteita koet, elämä on lyhyt, millainen tie?

• Anonyymi

Voisi olla, että se toinen ajattelee sinua myös, ja miettii, että miksiköhän kävi miten kävi…ja tulee taas järkiinsä, kun ette edes kunnolla tunne toisianne, niin ihastui illuusioon, ”tunteet” oli vain jotain alkukantaista ja vaistonvaraista vetovoimaa, jotka järjellä ajattelevan nykyihmisen pitää kyetä sivuuttamaan…ja muistaa taas, että rakkautta ei ole olemassa, ei tässä elämässä, ei hänelle… Vain yksi mahdollinen skenaario yhden naisen ajatuksista, sinua tuntematta, joten toivottavasti ei sinuun liittyen ja toivottavasti, jos sitä haluat, pääset ikäväsi kohteen luo.

• Anonyymi

Minä rakastan sinua mies ja tulen aina niin tekemään. Hulluksi olen tullut kun voisin rakkauttani maailmalle sinusta huutaa. Mitä me oikein tehdään tälle? Miksi tunnen näin syvästi sinua kohtaan?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1721
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1422
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      864
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe