Miksi varattu nainen esittää ihastunutta?

Anonyymi

En ymmärrä. Nainen on niin ihastuneen oloinen. Pitkät katseet, hermoilut, sanoissa sekoilut, lähelle tulo jne. Mutta silti hän on varattu, eikä hän edes ole kertonut minulle olevansa varattu, vaan muuta tietä olen asiasta kuullut. Miksi varattu nainen esittää olevansa ihastunut.

23

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin hän esittää, eihän tuo nyt siltä kuulosta. Eihän hänen suhteessa olonsa estä sitä, etteikö voisi ihastua.

    • Anonyymi

      Leikkii ja pelaa. Sen taidon nääs naiset osaa.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö

        Se on vaan kylmä totuus


      • Anonyymi

        No ainakin tämä"nainen" taotaa olla kuitenkin mies!


    • Anonyymi

      Miksi joku esittäisi ihastunutta? Eiköhän hän ole ihastunut. Kyllä sitä voi ihastua johonkin toiseen vaikka olisikin varattu, voi ihan jopa rakastua...

      • Anonyymi

        Aivan absoluuttista p*skapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan absoluuttista p*skapuhetta.

        No ihan miten vain haluat.


    • Anonyymi

      Jospa hän ei olekaan varattu. Tienviitat voivat joskus osoittaa väärin.

    • Anonyymi

      Ehkä se on ihastunut?

    • Anonyymi

      Itselläni on vastaavanlainen kokemus, paitsi että naisella vaihtui seurustelukumppanikin välillä. Silti olin aina siinä uskossa että hän oli ihastunut minuun. Ilmeisesti ei ollut, mutta muuta tulkintaa en hänen käytöksensä perusteella pystynyt tekemään.

    • Anonyymi

      Naiset ottaa ns. helpon miehen, pelimiehen, eivätkä sitä kenestä todella ovat kiinnostuneita. Tästä johtuu naisten tyytymättömyys suhteissa ja jatkuvat eroamiset.

    • Anonyymi

      Nainen on tyytymätön suhteeseensa ja etsii siitä ulospääsyä. Mahdollisesti on hyvinkin ihastunut sinuun ja miettii, kuinka kiva/ ihana sinä olet. Jos ei ole naimisissa/ alaikäisiä lapsia, eihän se vaikeaa ole vielä aloittaa uudelleen jonkun toisen kanssa ? Parempi vaan, että sellainen suhde loppuu, jolla ei ole tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Mä olen varattu mutta hiljattain tutustuin mieheen johon ihastuin heti vaikka en häntä kunnolla edes tunne. Luulisin että hän on tän huomannut mutta en aio tehdä asian suhteen mitään koska oletan tunteen olevan yksipuolinen.

      • Anonyymi

        No voi että, mulla sama juttu. Välillä teen kyllä tikusta asiaa, jotta hänestä kuulisin.


    • Anonyymi

      Testaavat vieläkö kelpaisi.

      • Anonyymi

        Ei ole tarvinnut koskaan testailla yhtään mitään


    • Anonyymi

      Sinulle on valehdeltu. Ei kannata uskoa mitään mitä muut miehet jostain haluttavasta naisesta juoruavat, siinä voi olla takana kaunaa ja oma edun tavoittelua ihan loputtomasti.

      Luuletko, että joku miesten välinen näennäinen yhteenkuuluvuuden tunne on todellista luottamusta ja tarkoittaa nyös ehdotonta rehellisyyttä? Älä ole typerä. Miesten maailma on kilpailun maailma missä kaikki keinot on sallittuja. Joku nappaa välistä ihastuksesi kun et osaa puolustaa itseäsi ja luotat vääriin ihmisiin vain sillä periaatteella että he ovat samaa sukupuolta kun sinä.

      Parisuhde on läheisin ja syvin luottamussuhde, eikä mikään veljesliitto, se on epänormaalia.

      Tai että joku nainen kertoo juttuja naisesta johon olet ihastunut koska itse haluaa sinut.
      "Näin sen jonkun miehen kanssa, näyttivät läheisiltä"-valhe on paras kun se on totta eikä sitä voi todistaa valheeksi vaan korkeintaan väärinkäsitykseksi. Epäilyt ovat murskaavat.

      Tai mitäs tykkäisit jos joku mustamaalaisi sinua Jodelissa satuja kertoillen lehtolapsistasi ja talousvaikeuksistasi? Pitäisikö naisen uskoa näihin kysymättä sinulta?

      Älä ole typerä juorukello.

      • Anonyymi

        Kukaan ole niin tyhmä että juoruja uskoo. Omilla aivoilla pääteltävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ole niin tyhmä että juoruja uskoo. Omilla aivoilla pääteltävissä.

        Pääteltävissä? Oot varmaan tosi syrjäytynyt kun sosiaalinen elämäsi on pelkkien luulojen varassa. Luulisi että aika stressaavaa ja epävarmaa olla jatkuvasti pelkkien omien luulojen varassa.

        Eli kuvittelet olevasi fiksu ja tietäväsi ihmisten asiat? Näet naisen puhuvan jonkun miehen kanssa niin hän on silmissäsi varattu. Mahtava päätelmä jota tukee omat epävarmuutesi ja huono itsetunto.

        Siinä tapauksessa oot tyhmempi kuin juorukellot, niillä ainakin on jotain selkeitä päämääriä puuhissaan.

        Voi jonkin verran kolahtaa, kun saatkin tietää, että nainen oli sinkku kokoajan ja sinusta aidosti kiinnostunut. Kunnes kyllästyi loputtomaan epävarmuuteesi.

        Ehkä haluatkin tätä, niin voit valehdella itsellesi, ettei nainen ollut tosissaan eikä sitten tarvitse myöntää ETTÄ OLIT VÄÄRÄSSÄ.


    • Anonyymi

      Oletko varma että on varattu. Tiesitko että jotkut ihmiset on vaan niin herttaisia ja avoimia, että käyttäytyvät kuin flirttailisivat, eivätkä sitä itse tajua. Ehkä se olet sinä joka tulkkaa ja olettaa naisen olevan ihastunut, ehkä on vaan oma itsensä ja pitää sinua mukavan kaverina.

      • Anonyymi

        Mutta ”pitkät katseet, hermoilut, sanoissa sekoilut” kertovat kyllä jostain syvemmästä. Eikä aloittaja ole ollenkaan puhunut flirttailusta. Ihastuminen ja sen mukanaan tuomat spontaanit oireet ovat eri asia kuin tietoisesti tapahtuva flirttailu.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe