mitä pitäisi tehdä?

Anonyymi

Elikkä siis, oon 14v tyttö ja harrastan jääkiekkoo.
mulla oli tosi paljon ahdistusta noin kaks vuotta, kunnes sitte se ahdistus loppu noin pari kk sitten. Mulla oli terapeutti josta en oikeen ikinä tykänny enkä puhunu sille juurikaan mitään. Lopetin sitten hänellä käynnin noin viikko sitten, koska mulla ei ole ollut ahdistusta vähään aikaan. Kuitenkin heti kun lopetin hänellä käynnin, niin ahdistukset tuli takasin.

En halua mennä hänelle takaisin, enkä oo kertonu äitille että ahdistus on tullu takasin, koska en tykkää yhtään siitä miten äiti puhuu mulle mun ahistuksesta yms.

Haluaisin kertoo mun jääkiekko valmentajalle asiasta, koska hän on aina pitänyt musta huolta jos mulla on joku paikka esim kipeä. Hän näkee naamastani että millon mulla on joku väärin ja kysyy sitten asiasta. En oo kuitenkaan hälle kertonut mun ahdistuksista tai muutenkaan huonoista päivistä, vaikka uskon että hän pitäis huolen musta jos kertoisin.

Elikkä mun probleema on se, että miten voin kertoa mun valmentajalle mun ahistuksesta, kun mun äiti ei edes tiedä siitä? Eikä mulla ole hänen numeroa enkä uskalla kyllä kasvotustenkaan kertoa. Hän on noin 50v mies.

0

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
        Seinäjoki
        82
        3165
      2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
        Ikävä
        75
        1281
      3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
        Maailman menoa
        163
        1181
      4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
        Kaste
        240
        1030
      5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
        Ikävä
        103
        961
      6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
        Maailman menoa
        310
        932
      7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
        Ikävä
        43
        839
      8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
        Ikävä
        78
        825
      9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
        80 plus
        124
        815
      10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
        Ikävä
        92
        794
      Aihe