www.alkojuomat.com.Tuolta muutaman kerran tilannut. Yhteen laatikkoon mahtuu esim. 2x24 0.33 tölkkiä olutta ja 3L laatikkoviini ja vaikka 0.5L viinaa. Kuljetus ecomtransit maksaa (1-21kg)19.90e. Aina saapunut tilaus hienosti kotiin.
Aki
Alkoholia netistä. www.alkojuomat.com
2
6038
Vastaukset
- Anonyymi
Mites näistä jos tilaa ulkomailta, niin joutuu maksaa veroja. "Kun tilaat yksityishenkilönä alkoholia toisesta EU-maasta ja järjestät itse tuotteiden kuljetuksen Suomeen, huolehdit itse myös veroista". Lainaus tullin sivuilta. Jos verot maksaa, niin ei kannata tilata, hinta nousee samaan kun suomessa. Tuskin niitä veroja kukaan maksaa. Mutta entäs jos tulli pyytää myyjiltä nimilistan ja tilatut tuottet ja takautuvasti maksuun, niin voi tulla pikku sanktio... Raskin kyllä ostaa omat juomani suomestakin, mutta hupiahan se olisi tilailla viinaksia sieltä täältä.
- Anonyymi
En suosittele. Lähetys kesti yli viikon ja kun se saapui niin tuotteet olivat aivan eri mitä olin tilannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1233742Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312799Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72725Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322363Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82224- 381746
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581126"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821029Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361020Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75994