audi a4 2014-2017

Anonyymi

Eli olen katellut 2014-2017 audi a4 1,8-2.0l TFSI koneella niin onko ne tekniikaltaan kestäviä? eli saako rahoille vastinetta vai onko niin että mieti viellä?

22

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinulla on rahasta kiinni Audin osto, niin jätä väliin. Se on tarkoitettu meille menestyjille, eikä luusereille. Sellaiset katselkoot vaikka muutaman tonnin tollolootia, ja ajelkoot niillä yöllä, etteivät ole meidän menestyjien tientukkoina.

      Audi King
      -Teiden King-

      • Anonyymi

        Ei kyse ollut onko rahaa, vaan saako rahalle vastinetta. Tajuatko eron ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ollut onko rahaa, vaan saako rahalle vastinetta. Tajuatko eron ?

        Ei tolle kannata mitään sanoa eikä sen sanomisiin kannata reaoida. On täällä provoamassa ja nauttii kun saa huomiota.


    • Anonyymi

      Jos tarkoituksenasi on provosoida noiden koneiden öljynkulutusta, niin huolet pois. Ongelma koskee 1,8- ja 2,0-litraisia TSI- ja TFSI-moottoreita erityisesti vuosilta 2009-11.

      • Anonyymi

        Lapsen vilpitön usko on ihailtavaa. Täysiä paskoja ne on uudemmatkin, onneksi poistuvat liikenteestä hyvää vauhtia.


    • Anonyymi

      Minulla on 2017 Land of quattro-mallinen. On toiminut moitteettomasti, eikä syö öljyä,

      • Anonyymi

        No onneksi olkoon vaan. Tuohan on jo pienoinen lottovoitto, kun on saanut allensa konsernin kikottimen, joka ei syö öljyä lainkaan! 😄


    • Anonyymi

      On kestäviä ja öljyä ei syö juuri mitään eli osta pois vaa.

      • Anonyymi

        Jop toinen lottovoittaja ilmoittautui. Jaoitko potin tuon toisen kanssa? 😄


    • Anonyymi

      Kyllä saa rahoille vastinetta, itselläni on ollut vuodesta 2015 asti ei valittamista

      • Anonyymi

        Ei kai nyt täyspäinen osta mitään deekooweetä murheekseen


    • Anonyymi

      Tolla vuosmallilla suositelen kyllä ostaa, ei ole sitä öljyn kulutusta niikuin vanhemmissa

      • Anonyymi

        Jeps, ja eiköhän ne vanhemmatkin ole jo kaikki korjattu ja näinollen ovat moottoriltaan parempia kuin mitä auton ikä ja kilometrit kertoisi.


    • Anonyymi

      1,8t on myös ok valinta.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.

        1,8T:n tehot on helppo tuplata jos tulee tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1,8T:n tehot on helppo tuplata jos tulee tarvetta.

        Paljonko sillä audilla saa hinata? Saa meinaan olla aika iso vene perässä että tulee 300 hevosvoimalle tarvetta.

        Muuta reaalimaailman tilannetta en oikein keksi että missä teholle voi tulla oikeasti tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.

        Ihan ok. Edellinen Audini oli 163 hv A4 Quattro. Kyllä sillä muun liikenteen mukana pysyi. Joskus voi vähän ohittaakin.


    • Anonyymi

      Esim volvo s60/v70 R siinä on 300hv vakiona kun vähempikin riittäis, ja esim audi rs3 siinäkin mennää yli 300hv ei tommisilla tehoilla tee suomessa yhtää mitään.

    • Anonyymi

      Ei kannata öljyn kulutusta on, tai jos ei haittaa nii antaa palaa vaa jos sitä rahaa on.

    • Anonyymi

      Pyynnistä 10-12 k€ pois remonttivaraa, niin mikä jottei.

    • Anonyymi

      Hyvä auto on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe