Eli olen katellut 2014-2017 audi a4 1,8-2.0l TFSI koneella niin onko ne tekniikaltaan kestäviä? eli saako rahoille vastinetta vai onko niin että mieti viellä?
audi a4 2014-2017
22
810
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on rahasta kiinni Audin osto, niin jätä väliin. Se on tarkoitettu meille menestyjille, eikä luusereille. Sellaiset katselkoot vaikka muutaman tonnin tollolootia, ja ajelkoot niillä yöllä, etteivät ole meidän menestyjien tientukkoina.
Audi King
-Teiden King-- Anonyymi
Ei kyse ollut onko rahaa, vaan saako rahalle vastinetta. Tajuatko eron ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyse ollut onko rahaa, vaan saako rahalle vastinetta. Tajuatko eron ?
Ei tolle kannata mitään sanoa eikä sen sanomisiin kannata reaoida. On täällä provoamassa ja nauttii kun saa huomiota.
- Anonyymi
Jos tarkoituksenasi on provosoida noiden koneiden öljynkulutusta, niin huolet pois. Ongelma koskee 1,8- ja 2,0-litraisia TSI- ja TFSI-moottoreita erityisesti vuosilta 2009-11.
- Anonyymi
Lapsen vilpitön usko on ihailtavaa. Täysiä paskoja ne on uudemmatkin, onneksi poistuvat liikenteestä hyvää vauhtia.
- Anonyymi
Minulla on 2017 Land of quattro-mallinen. On toiminut moitteettomasti, eikä syö öljyä,
- Anonyymi
No onneksi olkoon vaan. Tuohan on jo pienoinen lottovoitto, kun on saanut allensa konsernin kikottimen, joka ei syö öljyä lainkaan! 😄
- Anonyymi
On kestäviä ja öljyä ei syö juuri mitään eli osta pois vaa.
- Anonyymi
Jop toinen lottovoittaja ilmoittautui. Jaoitko potin tuon toisen kanssa? 😄
- Anonyymi
Kyllä saa rahoille vastinetta, itselläni on ollut vuodesta 2015 asti ei valittamista
- Anonyymi
Ei kai nyt täyspäinen osta mitään deekooweetä murheekseen
- Anonyymi
Tolla vuosmallilla suositelen kyllä ostaa, ei ole sitä öljyn kulutusta niikuin vanhemmissa
- Anonyymi
Jeps, ja eiköhän ne vanhemmatkin ole jo kaikki korjattu ja näinollen ovat moottoriltaan parempia kuin mitä auton ikä ja kilometrit kertoisi.
- Anonyymi
1,8t on myös ok valinta.
- Anonyymi
Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on, hyvin pärjää suomen liikenteessä 150hv ei siihen tarvita 300hv että pärjää suomen liikentessä. Mulla on ollut useita audeja jotka on ollut 150hv, tekokkain auto jonka olen omistanut on ollut volvo v40 vm 2002 t4 ja ihan vakio kunnssa pidin en lähtenyt virittämään.
1,8T:n tehot on helppo tuplata jos tulee tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1,8T:n tehot on helppo tuplata jos tulee tarvetta.
Paljonko sillä audilla saa hinata? Saa meinaan olla aika iso vene perässä että tulee 300 hevosvoimalle tarvetta.
Muuta reaalimaailman tilannetta en oikein keksi että missä teholle voi tulla oikeasti tarvetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ok. Edellinen Audini oli 163 hv A4 Quattro. Kyllä sillä muun liikenteen mukana pysyi. Joskus voi vähän ohittaakin.
- Anonyymi
Esim volvo s60/v70 R siinä on 300hv vakiona kun vähempikin riittäis, ja esim audi rs3 siinäkin mennää yli 300hv ei tommisilla tehoilla tee suomessa yhtää mitään.
- Anonyymi
Ei kannata öljyn kulutusta on, tai jos ei haittaa nii antaa palaa vaa jos sitä rahaa on.
- Anonyymi
Pyynnistä 10-12 k€ pois remonttivaraa, niin mikä jottei.
- Anonyymi
Hyvä auto on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865