Ensimmäinen enneuni - mitä tästä pitäisi ajatella

Anonyymi

Olen hyvin tiedekeskeinen ja pragmaattinen ihminen. Työskentelen tekniikan alalla ja olen perustanut uskomukseni ja kokemukseni konkreettisten havaintojen pohjalle elämässä. Nyt kuitenkin on tapahtunut niin että näin kolmisen viikkoa sitten unen, jossa ystäväni lapsi menehtyi. En ole ollut tekemisissä tämän ystävän kanssa vuoteen, eikä hän ole myöskään somessa. Olin unen näkemisen jälkeen erittäin ahdistunut. Asia jäi sen aamuiseen keskusteluun kumppanini kanssa. Kunnes tänään luin lehdestä samaisen lapsen kuolinilmoituksen. Olen todella järkyttynyt, en tiedä mitä pitäisi ajatella tai asiaan suhtautua. Fyysinen reaktioni oli tänään erittäin voimakas pahoinvointi, lähestulkoon oksensin kun luin ilmoituksen. Olen pelästynyt asiasta.

6

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä aloitus vasta pelästyttääkin !!!

• Anonyymi
    • Anonyymi

> Ensimmäinen enneuni - mitä tästä pitäisi ajatella

Itse ajattelisin, joskus tapahtuu niin kuin unessa on nähnyt. Vaikka unet ei aina toteutuisi, ehkä niistä voisi ottaa jotain opiksi.

• Anonyymi

Unimaailmassa kaikki vähän toisin. Näin keski-ikäisen naisen keskustelevan ison uroskarhun kanssa.
      Karhu oli vähän uninen, mutta vastaili kuitenkin. Tavallista puhekieltä, suomea he vakavina puhuivat.

• Tuskin se mikään enneuni oli. Olit varmaan jostain kuullut tai lukenut tuosta kuolemasta jo aiemmin tuota sun unta, mutta et ollut tiedostanut sitä, vaan se oli jäänyt alitajuntaan, ja näit sitten unen siitä, jonka avulla tulit tietoiseksi siitä mitä alitajuntasi jo tiesi.

• Anonyymi

Jos kahden tapahtuman välillä intuitiivisesti ajatellen näyttää olevan yhteys, näin ei välttämättä kuitenkaan ole. Kaikilla ihmisillä on jonkinasteinen taipumus kuvitella syy-seuraussuhteita asioitten välille, myös rationaaliseen ajatteluun pyrkivillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe