Muistan kuinka

Anonyymi

Katsoit silloin siell√§ tapahtumassaūü•į

7

532

√Ą√§nest√§

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Minäkin muistan mies sinut :)

• Anonyymi

H√§m√§r√§per√§isesti ūüėāūü§£ūüėÖ

• Anonyymi

Niii, olin jo silloin rakastunut, enk√§ n√§hnyt sinua aikoihin ja mietein ett√§ voisitko se todella olla sin√§, ep√§ilykseni her√§si jo siin√§ vaiheessa kun kurkistelit sielt√§ sivusta ūüėćūü§≠ūü§ó

• Anonyymi

Oli mukavaa katsottavaa!

• Anonyymi

Nii vaan, syntys nyt se poika. Kenelle tahansa sitä tie , enkä sulle näytä.

• Anonyymi

Olen rakastunut... ihan tosi... tämä tunne on rakastuneen tunne... ei kelpaa että sanot mun olevan sekasin... mut nyt suljen tvn... en halua ssää kuunnella...yök...muut ootte ihania...

• Anonyymi

Teija, festarit, kesä?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      449
      2277
    2. Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'

Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni
      Maailman menoa
      126
      1247
    3. Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Kun, et kerran lähesty?
      Ikävä
      182
      1056
    4. Parveketupakointi

Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa
      Maailman menoa
      126
      987
    5. Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa

En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh
      Maailman menoa
      230
      934
    6. Mulla on ikävä sua

Se on paisunut ihan valtavaksi ja täyttää mun koko pään. Naiselle
      Ikävä
      44
      925
    7. Olen pahoillani

Ei ollut muuta vaihtoehtoa
      Ikävä
      46
      834
    8. Kellyn velat on jo 34000 ja on kelan asiakas.

Tälläistä nää naiset on kaikki samanlaisia, kun mies ei maksa niiden velkoja ja elämää niin kaikki menee vaan ulosottoon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      818
    Aihe