Mulla on sulle kulta yllätys

Anonyymi

Saan sen tietää jossain vaiheessa varmaan. Toivottavasti on hyvä yllätys.

92

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulta siis saa tietää en minä.
      Itse sen jo tiedän tietty.

    • Anonyymi

      Toinen koti tämän tilalle, olisi hyvä yllätys!

      • Anonyymi

        Palstan tilalle? Eihän sen pitäisi olla edes yllätys, että täältä haluan pois sun luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan tilalle? Eihän sen pitäisi olla edes yllätys, että täältä haluan pois sun luo.

        Ei ole pastakoti, kun ihan asuintaloa tarkoitin. Mukavaa jos tuntuu että haluat minun luo 👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pastakoti, kun ihan asuintaloa tarkoitin. Mukavaa jos tuntuu että haluat minun luo 👄

        Aloitus oli totta eikä mitään leikkiä. Ei ketään yllätetä suoraan palstalta omilla avaimilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pastakoti, kun ihan asuintaloa tarkoitin. Mukavaa jos tuntuu että haluat minun luo 👄

        Ai, ei siis Italiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, ei siis Italiassa?

        Suomen maata tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen maata tarkoitan.

        Sivusta siis olen.


      • Anonyymi

        En ole sun kulta! Menikö jakeluun ikiteinillä! En välitä juopoista ja varatuista! Sun kaa en myöskään tule koskaan asumaan. Voisot lopettaa ton kuvittelun, elät harhoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sun kulta! Menikö jakeluun ikiteinillä! En välitä juopoista ja varatuista! Sun kaa en myöskään tule koskaan asumaan. Voisot lopettaa ton kuvittelun, elät harhoissa!

        Tämä ei ole aloittajalta eikä aloittajalle. En ole juoppo enkä varattu enkä kirjoittaisi ikinä noin. Tuo kommentoija ei ole terve. Mua ei sen kommentit haittaa, mutta haluun sanoa että ei liity aloitukseen.


    • Anonyymi

      Vihaan yllätyksiä ja kultakin on paskaa verrattuna rubiineihin.

      • Anonyymi

        Todella miehekästä tekstiä sulla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella miehekästä tekstiä sulla :)

        vihaan jotain, mihin pyrit viettelemään , löysit keinon mikä valitettavasti raukeaa tyhjään.
        minä poika kyllä tiedän, miten ensimmäinen ihmiskunnan peruna pyörähti mr.colombon persholesta, että siinä on neidille hieman lisättävää sihteerinä, siinä on neiti lestissänsä.
        terveisin.parhain on neidille, ihan hommata himalestiinsä pusut vaikka netistä, ihan miten natsaa, elä yhtään kurwi ruikkujas pajoihis, oma on sotkus, moro............
        rauhallista illanjatkoa, hyvin turvallista, moro
        "en tiedä kuka olet, ei minulla ole rahojasi, minulla on hyvin teräväreunainen viilipurkki, minä poika etsin siut, mie poitsu teloittelen sit siut"
        ps.paree sitten vittuilla hieman vielä, moi
        https://www.youtube.com/watch?v=mopmeX6IzYg


    • Anonyymi

      Olisipa se jokin joululahja. Toisit itsesi minun eteeni ja sanoisit vain hyvää joulua. Meidän aika on pian loppu, haikein silmin jään muistelemaan sinua mies.

      • Anonyymi

        Sun aika varmaan, mulla on vielä vuosia jäljellä- luulisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun aika varmaan, mulla on vielä vuosia jäljellä- luulisin

        En osaa sitä sanoa. Mutta kaikki tiet vievät sinne minne niiden kuuluukin mennä. Jos se tarkoittaa ettei enää kohdata niin se sitten on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sitä sanoa. Mutta kaikki tiet vievät sinne minne niiden kuuluukin mennä. Jos se tarkoittaa ettei enää kohdata niin se sitten on niin.

        Eise kyllä noinkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eise kyllä noinkaan ole.

        Miksi ei menisi? Jos kaikella on tarkoituksensa. Me tuskin enää kohdataan.


      • Anonyymi

        Minä en ole mies. Minä yllätän miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun aika varmaan, mulla on vielä vuosia jäljellä- luulisin

        Sivusta huutelee tämäkin ikiteini.


      • Anonyymi

        Kunpa olisikin sellainen taito. Miten pääsee modeksi? Voisin hakea.


      • Anonyymi

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei menisi? Jos kaikella on tarkoituksensa. Me tuskin enää kohdataan.

        Niin. Olen sen huomannut, et edes halua kohdata. 😥


      • Anonyymi

        Miksi meidän aika on pian loppu? Eikös loppu tarkoita, eräänlaista pientä kuolemaa. Eli jos ei toista nää enää,niin eikös se ole tavallaan poissa olemista? Sinähä se olet valinnut,tälläisen The end ratkaisun en minä. Ikinä ei tarvitse ajan olla loppu, jos ihminen niin haluaa. Ja jos aidot tunteet on pelissä,eikä mikään Feikki juttu. Koska aidot oikeet lämpimät, tunteen on pelissä niin silloin ei aika ole loppu. Silloin jos aika loppuu,niin silloin ei koskaan tunteet ja ajatukset ole ollutkaan aitoja. Mitä aito toisen ihmisen välittäminen on. Mutta eihän siinä jos on kolme ihmistä, samassa asiassa mukana niin se on eri asia. Eli yksi nainen ja kaksi miestä. Olenko käsittänyt asian oikein? No,hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta! Ja oikein hyvää ja aurinkoista jatko elämää toivotan!


    • Anonyymi

      Yllätys, josta et itsekään vielä tiedä? Onpa tosi yllättävää.

      • Anonyymi

        Korjasin sen kirjoitusvirheen ensimmäisessä kommentissa jo. Ehkä vähän epäselvästi. Saat tietää tietysti.


    • Anonyymi

      Mistä tämä kipu tulee, en tiedä. Minulla on nainen loputon tuska sydämessäni. Mutta se tuntuu oikealta, välttämättömältä jopa, että minä oppisin rakastamaan. Itkisin aika kovaa jos olisit tässä.

      • Anonyymi

        Voisin itkeä kanssasi. Täysin sivusta tämäkin naiselta.


      • Anonyymi

        Miksi sinä et ole täällä. Minuakin itketti tänään mutta purin huulta enkä itkenyt. Itken toiste.


      • Anonyymi

        Kukas nainen nyt on kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et ole täällä. Minuakin itketti tänään mutta purin huulta enkä itkenyt. Itken toiste.

        Olen minä täällä. Minä olen nyt itkeskellyt kaksi päivää. Kai se jotain ikävää on. Sinunkin pitää itkeä jos itkettää, ei se huulen pureminen mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä täällä. Minä olen nyt itkeskellyt kaksi päivää. Kai se jotain ikävää on. Sinunkin pitää itkeä jos itkettää, ei se huulen pureminen mitään auta.

        Mutta täällä mun luona, sitä tarkoitin. Kyllä mä olen itkenytkin. Kun tunteet on suuret niin ne purkauksetkin on suuria. Kai tälläkin joku tarkoitus on elämässä, tiedä sitten mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täällä mun luona, sitä tarkoitin. Kyllä mä olen itkenytkin. Kun tunteet on suuret niin ne purkauksetkin on suuria. Kai tälläkin joku tarkoitus on elämässä, tiedä sitten mikä.

        No en kai mä nyt voi vaan yhtäkkiä sinne tulla.


      • Anonyymi

        Tuntuuko sinusta siltä että et osaa rakastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kai mä nyt voi vaan yhtäkkiä sinne tulla.

        Hän voi tulla milloin vaan. En edes kysyisi, että mitä asiaa tai miksi tulit. Enkä yhtään ihmettelisi. Kysyisin vaan juotko kahvia.. Miksi me ihmiset ei vaan voida, en tajua itsekään mitä me oikein pelätään.. miksi pelkään että hän ei hyväksy mua. Mitä sitten jos ei hyväksy, onhan se ikävää mutta ei se tapa. Aion olla rohkeampi jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän voi tulla milloin vaan. En edes kysyisi, että mitä asiaa tai miksi tulit. Enkä yhtään ihmettelisi. Kysyisin vaan juotko kahvia.. Miksi me ihmiset ei vaan voida, en tajua itsekään mitä me oikein pelätään.. miksi pelkään että hän ei hyväksy mua. Mitä sitten jos ei hyväksy, onhan se ikävää mutta ei se tapa. Aion olla rohkeampi jatkossa.

        Kerro joku tunniste että tiedän olenko oikea henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro joku tunniste että tiedän olenko oikea henkilö.

        No hän ainakin tietää missä asun, vaikka kahvit jäi tarjoilematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän ainakin tietää missä asun, vaikka kahvit jäi tarjoilematta.

        Mistä hän sen tietää? En taida olla oikea henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hän sen tietää? En taida olla oikea henkilö.

        Et tietenkään ole. Eikä hän varmaan edes itke koskaan.


      • Anonyymi

        En ole vastannut tähän mitään. 20:08. Tiedätkö nainen, minä taidan ollavähän liian vaikea. Nuku hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vastannut tähän mitään. 20:08. Tiedätkö nainen, minä taidan ollavähän liian vaikea. Nuku hyvin.

        Et ole liian vaikea. Älä ajattele noin. Pidän teksteistäsikin. Joku tuli väliin ja hämäännyin. On typerää että ihmiset ei sano kun kirjoittaja vaihtuu lennosta. Asiat murenee. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole liian vaikea. Älä ajattele noin. Pidän teksteistäsikin. Joku tuli väliin ja hämäännyin. On typerää että ihmiset ei sano kun kirjoittaja vaihtuu lennosta. Asiat murenee. Hyvää yötä.

        Olet niin lempeä ja ymmärtäväinen. Mieti jos minulla olisi kotona sinut puhumassa tuollalailla lempeästi kanssani. Nyt pohdin kaikkea yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään ole. Eikä hän varmaan edes itke koskaan.

        Kyllä mä oikeasti tiedän missä sä asut ja kyllä mä itken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin lempeä ja ymmärtäväinen. Mieti jos minulla olisi kotona sinut puhumassa tuollalailla lempeästi kanssani. Nyt pohdin kaikkea yksin.

        Olisi kiva olla jollekin se oikea lempeä. Hänelle nyt lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oikeasti tiedän missä sä asut ja kyllä mä itken.

        Oikeasti leikisti? Ei kaikkien tarvitse olla hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti leikisti? Ei kaikkien tarvitse olla hän.

        Tiedän missä hän asuu koska olen ottanut selvää asiasta :)


    • Anonyymi

      Odotan kirjekuorta täynnä kahisevaa postissa.

      • Anonyymi

        Mullahan ei ole osoitettasi, joten älä ainakaan jätä päivätyötäsi sen varaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullahan ei ole osoitettasi, joten älä ainakaan jätä päivätyötäsi sen varaan..

        Voi helvata, jätin jo aikoja sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvata, jätin jo aikoja sitten!

        No sitten laitat sen osoitteen jotain kautta mulle niin mietitään.


    • Anonyymi

      Kenelle tämä meni, naiselta miehelle?

      ジャニ

      • Anonyymi

        Tämä meni naiselta miehelle. Ihanalle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä meni naiselta miehelle. Ihanalle miehelle.

        Hän tulee olemaan onnellinen. Kuka ikinä onkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tulee olemaan onnellinen. Kuka ikinä onkin. :)

        Et oikeasti voi tietää enkä voi minäkään. Mutta toivotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikeasti voi tietää enkä voi minäkään. Mutta toivotaan.

        MInäkin toivon. Saa uskomaan hän ja vielä enemmän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä meni naiselta miehelle. Ihanalle miehelle.

        Kenen miehelle tällä kertaa, et taids tietää ittekkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen miehelle tällä kertaa, et taids tietää ittekkään!

        Yhdelle samalle miehelle olen täällä kirjoittanut aina. En kellekään muulle. Mene nälvimään äitiäs siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInäkin toivon. Saa uskomaan hän ja vielä enemmän. :)

        Olisipa hän yhtä optimistinen kuin sä :)
        Hän saa mut uskomaan..


      • Anonyymi

        Ole hiljaa. Tuo ventovieraiden kimppuun käyminen on naurettavaa ja lapsellista. Mies tietää mut siellä missä yllätyskin on. Palstan saat pitää sinä sekopaaprinsessa kokonaan. Ole hyvä vaan. Minä haluan sen miehen oikeasti enkä palstalla. Riehu sinä täällä hamaan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa. Tuo ventovieraiden kimppuun käyminen on naurettavaa ja lapsellista. Mies tietää mut siellä missä yllätyskin on. Palstan saat pitää sinä sekopaaprinsessa kokonaan. Ole hyvä vaan. Minä haluan sen miehen oikeasti enkä palstalla. Riehu sinä täällä hamaan loppuun asti.

        Sekopääprinsessapa hyvinkin, on kyllä sekaisin oleva ihmisen tekele olet oikeassa tässä


    • Anonyymi

      Olisi hauskaa, jos laittaisit lahjanauhaa itsesi ympärille rusetille ja sitten saisin aukaista sen! 🥰
      Kyllä ilahtuisin!
      Silloin me suudeltaisiin heti lahjan auettua!!!

      • Anonyymi

        Jos olisit hän niin sanoisin, että arvaapa miksi en ole laittanut edes varmuuden vuoksi :)


    • Anonyymi

      Puheita vaan

      • Anonyymi

        Tämä ei ole mitään vaan puhetta. Kyseessä on fakta. Sulla ei ole mitään käsitystä mistä puhun, sen huomaa kommentistasi.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole mitään vaan puhetta. Kyseessä on fakta. Sulla ei ole mitään käsitystä mistä puhun, sen huomaa kommentistasi.. ;)

        Järki seisoo, muut ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki seisoo, muut ei!

        Tietty sairaus aiheuttaa näitä ylilyöntejä! 👽.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki seisoo, muut ei!

        Kenellä? Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietty sairaus aiheuttaa näitä ylilyöntejä! 👽.

        Tämä on sivusta. Mistä teitä sikiää?


    • Anonyymi

      Jos nainen kosisi olisihan se yllätys.

      • Anonyymi

        Voisin senkin tehdä. Mutta en ihan vielä. Vähän pitäs kuulostella toisen tunteita pitkästä aikaa.


    • Anonyymi

      Moi kulta, öitä kulta ❤️

      • Anonyymi

        Hyvää yötä jonkun kulta, en tiedä kenen.


    • Anonyymi

      Kaupunkikoti vois olla kiva. Voi lähtee strollailee suoraa kotiovelta, esim lastenvaunujen kanssa. Toisaalta maallakin asumisessa on omat puolensa.

      • Anonyymi

        Miksi te kaikki puhutte kodeista? Sitäkö yllätys teille on, että joku mies ostaa teille asunnon? Aloittaja on nainen eikä ole tuon miehen kanssa edes suhteessa vielä kelle kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te kaikki puhutte kodeista? Sitäkö yllätys teille on, että joku mies ostaa teille asunnon? Aloittaja on nainen eikä ole tuon miehen kanssa edes suhteessa vielä kelle kirjoittaa.

        Ei todellakaan. Olen tollaisen yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te kaikki puhutte kodeista? Sitäkö yllätys teille on, että joku mies ostaa teille asunnon? Aloittaja on nainen eikä ole tuon miehen kanssa edes suhteessa vielä kelle kirjoittaa.

        Mut jos sulla on monia vaihtoehtoja ja muut on tota luokkaa niin saat mun puolesta valita ansaitsemasi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos sulla on monia vaihtoehtoja ja muut on tota luokkaa niin saat mun puolesta valita ansaitsemasi mukaan.

        En ymmärrä kommenttiasi ollenkaan. Mistä puhut?


      • Anonyymi

        47,ei enää lapsia! Suuret on mielikuvitukset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        47,ei enää lapsia! Suuret on mielikuvitukset!

        Sulla taitaa olla oletukset. Syytön mä niihin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla oletukset. Syytön mä niihin olen.

        Mistä te keksitte näitä omianne? Ei teidän perhehaaveet liity tänne.


    • Anonyymi

      Kaikki eivät pidä lainkaan yllätyksistä, niistä kannattaa kertoa silloin etukäteen että ehtii valmistautua henkisesti.

      • Anonyymi

        Tuossahan se oli aloituksessa Nyt vaan jokainen valmistautumaan henkisesti. Luulen että ymmärrätte tuon aloituksen väärin, en ole tekemässä mitään radikaalia hänelle, en ole häpäisemässä ketään. Lukekaa se aloitus uudelleen, mitä siinä lukee.


      • Anonyymi

        Eikös hän sen tuossa juuri kertonut aloituksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan se oli aloituksessa Nyt vaan jokainen valmistautumaan henkisesti. Luulen että ymmärrätte tuon aloituksen väärin, en ole tekemässä mitään radikaalia hänelle, en ole häpäisemässä ketään. Lukekaa se aloitus uudelleen, mitä siinä lukee.

        Rolli, rölli onko hauskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rolli, rölli onko hauskaa!

        Ei oikeastaan. Koko viikko ollut aika paska fiilis. Mutta en ole se palstaystäväsi. Ei täällä koskaan osu.


    • Anonyymi

      Provo on ylläripylläri tämäkin, yllätykset on tietysti kivoja mutta eri asia millaiset. Joku lupailemassa turhia ja vetämässä tahallaan toiveikkailta mattoja jalkojen alta ei ole sitä. Aloittaja on feikkierkki ja tämän sanomisella on hyvä tarkoituksensa

      • Anonyymi

        Jonkun täytyy saada siitä suurta tyydytystä, kun jaksaa päivä toisensa jälkeen. Ei tule mieleen hänelle, että joku vois ihan oikeastikin kaivata täällä? Joillekin se on täysin merkityksetöntä. Kylmiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun täytyy saada siitä suurta tyydytystä, kun jaksaa päivä toisensa jälkeen. Ei tule mieleen hänelle, että joku vois ihan oikeastikin kaivata täällä? Joillekin se on täysin merkityksetöntä. Kylmiä ihmisiä.

        No niinpä, minä kun en edes lue noita, jotka alkaa sanalla provo. Ne pitää ohittaa, ei reagoida. (t. ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun täytyy saada siitä suurta tyydytystä, kun jaksaa päivä toisensa jälkeen. Ei tule mieleen hänelle, että joku vois ihan oikeastikin kaivata täällä? Joillekin se on täysin merkityksetöntä. Kylmiä ihmisiä.

        Eikö näistä hölönpölön kepeyksistä nimenomaan puutu se tunne ja autenttisuus? Tällaisella minulla on sinulle ylläri- aloituksella voi vedota suureen massaan, mutta keneenkään tiettyyn nämä ei osu riittävästi että se olisi uskottavaa. Kyllähän täällä aitojakin kirjoituksia on, mutta kannattaako innostua tyhjästä. Yksi tapa tunnistaa nämä on laittaa merkille lukuisten lankojen määrä ja ai kun kaikkien kanssa onkin niin yhteistä että. Näitä ensi viikolla jysähtää- aloituksia on kiertänyt täällä vuodesta toiseen, eikä näihin luottamalla sitä ensi viikkoa koskaan tule. Anteeksi nyt vain jos loukkasin, mutta näin se menee.


    • Anonyymi

      Mulla olis kyllä sulle yllätti takasin... Mut tarvitsin siihen myös sun suostumuksen.

      • Anonyymi

        Vaikea antaa suostumusta kun en tiedä kuka olet, viiti kenenkään puolesta tässä. Jos olisit hän ja minä vielä tuo kenelle kirjoitat, niin ole hyvä vaan. Jostain kumman syystä luotan häneen aika paljon.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe