Dacia - myyntimenestys euroopassa

Anonyymi

15

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pösööööö, relluuuu, daciaaaaa kansa ostaa 😀👍

• Anonyymi

Pulinat pois. Kuka pösilö näitä eurokinnereitä ostaa. Häh. Ostakaa aito japanilainen auto. Häh. Loppuu se kärvistely. Häh häh.

• Anonyymi

Näyttää tämäkin keskustelu lähteneen heti sivuraiteille. Siitä huolimatta Dacia on hyvä auto.

• Anonyymi

Kuka hullu noita aasialaispohjaisia autoja ostaa?

• Anonyymi

Aito Japanialainen?

Tällä hetkellä Toyotan Euroopan tehtaat sijaitsevat Iso-Britanniassa, Turkissa, Ranskassa, Puolassa, Venäjällä, Tšekeissä ja Portugalissa. Niissä valmistettavat mallit ovat Auris, Auris Touring Sports, Yaris, Avensis, Corolla, Verso ja Camry

Toyota VIN koodi
        1. merkki tarkoittaa valmistusmaata

1 - Yhdysvallat
        2 - Kanada
        3 - Meksiko
        4 - Yhdysvallat
        5 - Yhdysvallat
        6 - Australia
        8 - Argentiina
        9 - Brasilia
        J - Japani
        K - Etelä-Korea
        N - Turkki
        S - Englanti
        T - Unkari
        W - Saksa

Siinä sulle aitoa Japania.

• Anonyymi

Loppuu se kärvistely.............Jos mennään historian lehdille 60-70 luvulle niin missä'än ei ole paleltu niin paljoa kuin vanhoissa Toyotoissa !

• Anonyymi

Suomikin pikkuhiljaa siirtyy eurooppalaisiin kun kehitysmaa-autoihin tottuneet suuret ikäluokat menettävät korttinsa.

• Anonyymi

Puolet top-10 listalla euroopassa oli ranskalaisia (Open on myös ranskalainen).
      Italiaanojakin pari. Ford on Jenkki joten germaaneja jäi aika vähän.
      VAG yllättävän huonosti edustettuna kotikentällään eli euroopassa.

• Anonyymi

Onko sulla maantiede ja automerkkien kotimaat ihan hallussa?

• Anonyymi

Alkaa vaggien huono laatu vaikuttamaan negatiivisesti myyntiin. Kyllä kansa tietää.

• Anonyymi

Hihii, eniten myyty sähköauto ja vähän n osapula hidastaa maailman valloitusta.

• Anonyymi

Halvalla ei saa hyvää, mutta se ei päde Dacian kohdalla. ( Auto bild.)

• Anonyymi

Väärin testattu (auto bild). Kaikki euroautot on kuraa. Laatua saa kun ostaa toyotan.

• Anonyymi

Olet siis sitä mieltä, että eurooppalaiset ovat tyhmiä, kun eivät ymmärrä ostaa turkkilaista Toyotaa.

• Anonyymi

Minä tykkä pizza kebab turkkilainen auto. Toyota on paras.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109