Onnea Senssu

Anonyymi

Onnea syntymäpäiväsi johdosta...

Terkkuja myös 2010 ja TT päät pois rohkeasti pensaasta, ole mies.

By NumBall Tänään 61 v. Hua Hin.

27

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ystäväni syntymäpäiväsankari, toivon myös sinne Hua Hiniin hyvän päivän täältä Chiang Maista.

Mitä päivä tuo tullessaan aika näyttää, minulle on annettu yksi sääntö jota minun tulee noudattaa koko päivä.

Minun tulee vastata kaikkiin minulle esitettyihin kysymyksiin "Yes Dear".

• Anonyymi

Noinhan se menee parempi tallukan alla kuin taivasalla, vanhan kansan sanonta.

• Anonyymi

Eix ystäväni senssu laiteta synttäriemme kunniaksi niinku kermavaahtoa ballseihin ja käydään sitte silittelemässä maapurin riddgeback rin tin tiniä, sillä kun on niinku ihkun karhea kieli.

By JimgleBalls 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eix ystäväni senssu laiteta synttäriemme kunniaksi niinku kermavaahtoa ballseihin ja käydään sitte silittelemässä maapurin riddgeback rin tin tiniä, sillä kun on niinku ihkun karhea kieli.

By JimgleBalls 61v.

Yes Dear.

• Anonyymi

Kumpi herroista on tämä anaalityttönen vaiko molemmat?

• Anonyymi

Meneekö tämäkin synttäripäivä Kuopiossa sisätiloissa maleksien, kuten jokainen päivä viimeiset seitsemän vuotta miettiessä minua?

Teille on esitetty kysymyksiä, joihin tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa vastata.

Niin, millaisissa tapahtumissa sinä tai numba (sama asia) olette viime aikoina olleet?

Musiikkitapahtumissa? Urheilutapahtumissa? Juhlissa? Suomalaisten kokoontumisissa? Pikkujouluissa? Itsenäisyyspäivän juhlissa? Synttäreillä?

Vaimon ja lasten kanssa retkellä? Pitkällä illallisella kynttilänvalossa? Rannalla rentoutuen? Kavereiden kanssa saunoen? Talkoissa? Häissä?

Onko numerosensei mitään mitä olet tehnyt seitsemään vuoteen edes? Näyttää siltä että esim minun elämässä tapahtuu kuukaudessa enemmän asioita kun sinulla seitsemässä vuodessa.

T 2010

• Anonyymi

Minä koen kirjoituksesi perusteella että sinä kaipaat heitä, olenko väärässä?

Esität kykymyksiä kuin pieni lapsi monella eri nimimerkillä tai toistat samoja kysymyksiä nimimerkilläsi, mutta itse et kykene vastaamaan mihinkään selkeästi.

Minua kiinnostaisi nähdä altaasi uusi rouhepinnoite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä koen kirjoituksesi perusteella että sinä kaipaat heitä, olenko väärässä?

Esität kykymyksiä kuin pieni lapsi monella eri nimimerkillä tai toistat samoja kysymyksiä nimimerkilläsi, mutta itse et kykene vastaamaan mihinkään selkeästi.

Minua kiinnostaisi nähdä altaasi uusi rouhepinnoite.

Satuolennot eivät esitä kuvavaatimuksia. Kuksa kun ei pääse Chiang Maihin koskaan niin turha huudella Kuopiosta, Jorma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuolennot eivät esitä kuvavaatimuksia. Kuksa kun ei pääse Chiang Maihin koskaan niin turha huudella Kuopiosta, Jorma.

Musta tuntuu että 2010 omistaa vain sanoja ja myötäilijöitä. Kova puhumaan ja esittämään kysymyksiä, mutta kun jotain häneltä kysyy niin vastauksena on anonyymin naamailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu että 2010 omistaa vain sanoja ja myötäilijöitä. Kova puhumaan ja esittämään kysymyksiä, mutta kun jotain häneltä kysyy niin vastauksena on anonyymin naamailu.

Mulle tulee tästä aikaisin kello 01:12 alkaneesta NumBallin ja Senssun "kaksinpuhelusta ja piletykityksestä" mieleen tämä piisi https://youtu.be/Vj9ghC2SgbY mitä sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo varmaankin nämä myötäilijät on joko itse 2010 mikä on hyvin todennäköistä, tai sitten hyvin suurelta osin idiootteja, joille pattayan vuokramorsiamet on naisista ainoa vaihtoehto, enpä sinänsä asiaa pahemmin edes ihmettele.

• Anonyymi

Numerosensein selkäongelmat juontaa juurensa siihen että vanhempansa ovat serkuksia keskenään ja ruumiinrakenne on hieman erilainen. Jää tilaa suuremmalle vatsalaukulle jossa asuu kova kunto https://ibb.co/3m4j0kq

• Anonyymi

Yksikkökaksikon syntymäpäivärieha vietetään perinteisesti suomikaksnelosella kiemurrellen sohvalla siinä kauhun tunteessa että neitillä on talo.. allas.. mersu.. vaimo.. lapsia.. terveys.. ja traktori.. Toivottavasti eläkkeestä on jäänyt vielä vähän tähän riehaan rahaa että voi sekakäyttää ja ottaa siihen päälle pienet uniapneat.

• Anonyymi

Tervetuloa lämpimästi Maija palstamatkailijan riemujuhliin joulukuun syksyllä kaikki jotka kykenee fotosoppaan lippuja sun muuta vihjailutuubaa.

Thaimaahan tulleet ulkomaalaiset eivät ole juurikaan piitanneet maskipakosta ja ovat kokoontuneet luvattoman monilukuisesti ja järjetäneet kaikenlaisia juhlia, joissa koronavirusrajoituksista ei juurikaan ole välitetty.

Ilmoittautumiset ala-aulassa ja facessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa lämpimästi Maija palstamatkailijan riemujuhliin joulukuun syksyllä kaikki jotka kykenee fotosoppaan lippuja sun muuta vihjailutuubaa.

Thaimaahan tulleet ulkomaalaiset eivät ole juurikaan piitanneet maskipakosta ja ovat kokoontuneet luvattoman monilukuisesti ja järjetäneet kaikenlaisia juhlia, joissa koronavirusrajoituksista ei juurikaan ole välitetty.

Ilmoittautumiset ala-aulassa ja facessa.

Vieläkin on siis rokote ottamatta? Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis mutta sulla on se hyvä puoli kun et käy muutenkaan missään niin se on ihan se ja sama.

• Anonyymi

Eikös tuon herran aika mene muutenkin suomi24 palstalla matkaillen.

• Äläpäs senssuttele, Hua Hinin rakas!

Lailla hiekanjyvän pienoisen tahdon kenkääsi kutittamaan
      Tahdon kuulla kuinka saan sinut nauramaan
      Yhden asian, soittorasian lailla, toistan yhä uudelleen
      Onnittelen sinua, ja teen sen suudellen
      Sillä sinulla on syntymäpäivä, mutta lahjaa ostanut en
      Suukko poskellesi olkoon sellainen
      Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain
      Hyvää syntymäpäivää toivotan
      Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain
      Ja paljon onnea vaan

Viimeisin yhteiskuvamme rakas https://ibb.co/bHxFxMc Yhteispainomme 311 kiloa ja ei crammaakaan rasvaa. Lääkäri sanoi että keltainen on terve väri kasvoissa ja vähä suolaisuus näkyy kilo metrien päähän. Pohkeet kiiltää kuin kiinalaisen karvattomat kassit ja on hyvissä kunnoissa.

• Anonyymi

Vähäisesti on matkailemattomilla rakkailla matkailuasiaa mutta onhan tämäkin aloitus aiheuttanut aktiviteettiä ihokosketuspuutteen lieventämiseksi.

• Anonyymi

Miten synttärisi ovat sujuneet... annahan tulla matkailu asiaa, sankari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten synttärisi ovat sujuneet... annahan tulla matkailu asiaa, sankari.

Veikkaan että on sammuillut yksin pitkin päivää, paskonut housuun ja poltellut sätkiä.

• Anonyymi

Hyvin taputeltu senssu ja tai numballi.

KHIAI!!!

• Anonyymi

Hieno aloitus.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      156
      2708
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2440
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      52
      2349
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2210
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      59
      1870
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      247
      1720
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    10. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1212
    Aihe