Nyt niitä tunteita peliin?
Kysyttävää?
Aikuinen varttunut mies ja tunteet
24
233
Vastaukset
- Anonyymi
Odottaa vastausta naiselta...
- Anonyymi
Kysymys otsikossa?
- Anonyymi
Työssä käyvä nainen vastaa...
- Anonyymi
Ikää tulee tik tak tik tok...
- Anonyymi
Heräsin vasta.
- Anonyymi
Moneenko asti olet yleensä siellä paikassa? Olen töissä, niin en pääse kauhean ajoissa sinne. Jos huomenna tulisin?
- Anonyymi
Mulla on paljonkin kysyttävää. Mun pitäis tehdä töitä. Ehdin aina välillä vilkaista tänne.
- Anonyymi
Tämän haluaisin sanoa sulle:😘🤗🥰
- Anonyymi
Ihanaah....elämä on.
- Anonyymi
Blingbling my name is Jane Bond
- Anonyymi
Jane Fonda?
- Anonyymi
Et ole terveen kirjoihin kuuluva ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole terveen kirjoihin kuuluva ihminen
Ei todellakaan ole. Sivusta totesin.
- Anonyymi
Janr Honda?
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Sulla ei oo ollenkaan tunteita ja jos on, niin ne on surua
- Anonyymi
Mihin aikaan?
- Anonyymi
Joskus neljän maissa?
- Anonyymi
Varro vähän
https://m.youtube.com/watch?v=3YDzq9S57gI - Anonyymi
Epämääräisten kehollisten tuntemusten viestin voi jättää huomiotta pitkään, ja tunteitaan voi myös paeta monenkinlaiseen toimintaan.
- Anonyymi
Se on kyllä totta. Joskus on hyvä elää sitä omaa elämää, tunteista huolimatta. Ei ne mihinkään katoa, mutta ei niiden kannata antaa hallita koko elämää, niin kauan kun toinen on vain haavekuva päässä.
- Anonyymi
On niitä tunteita pelissä . Kysyttävää?
- Anonyymi
tälläinen toive saattaa saada naiset hämilleen
https://youtu.be/VC0PPBrYBco
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855