En halua minäkään enää kohdata

Anonyymi

Tasoissa ollaan ihana.

53

1203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieskö sanoi että ei halua kohdata?

• Anonyymi

Nainen olen. Mies ei sanonut mitään. Tiedän sanomattakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olen. Mies ei sanonut mitään. Tiedän sanomattakin.

Ei se nyt ihan noin mene...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin mene...

Meneepäs. Hän kirjoittaisi, että olen tyhmä kun en vieläkään ole sitä tajunnut. Olen jo tajunnut ajat sitten. Olisin vaan halunnut olla väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneepäs. Hän kirjoittaisi, että olen tyhmä kun en vieläkään ole sitä tajunnut. Olen jo tajunnut ajat sitten. Olisin vaan halunnut olla väärässä.

Sinä olet väärässä, jos luulet etten tahdo sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet väärässä, jos luulet etten tahdo sua.

Pahalle se joka tapauksessa tuntuu, että hän melko varmasti ei halua olla missään tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahalle se joka tapauksessa tuntuu, että hän melko varmasti ei halua olla missään tekemisissä.

Kun olet varmasti ymmätänyt väärin asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olet varmasti ymmätänyt väärin asioita.

Ehkä ne joskus selviää, jos noin olisi. Toivon olevani väärässä. Koska hänessä se jokin on..

• Anonyymi

Ei minulta nainen. Kohtaan sinut kun se on mahdollista. Kun ei enää satu näin ja osaan sanoakin jotain.

• Anonyymi

Aloitus on multa naiselta ja se on sinulle.

• Anonyymi

Ei ole A-naiselta. Sairasta muualla. Täällä ei haukuta ketään, se on säännöissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole A-naiselta. Sairasta muualla. Täällä ei haukuta ketään, se on säännöissä.

Niin naiset saa kyllä haukkua miehiä mielinmäärin. Kumma juttu.

• Anonyymi

Sinua ei taida tahtoa IRL kuunnella kukaan, siltä se vaikuttaa, väsymätön puurtaja koska koet taistelisin voittaneeksi? Narsistina voit julistaa ilmatilan haltuusi vaikka tällä kellonlyömällä ja sitten voitkin unohtaa nämä sinun naurettavat peijaiset eikö niin?.-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin naiset saa kyllä haukkua miehiä mielinmäärin. Kumma juttu.

Ei saa. Joka viestissä 20 poistettua kommenttia. Sairasta touhua. Mutta hyvin siivoavat nykyisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua ei taida tahtoa IRL kuunnella kukaan, siltä se vaikuttaa, väsymätön puurtaja koska koet taistelisin voittaneeksi? Narsistina voit julistaa ilmatilan haltuusi vaikka tällä kellonlyömällä ja sitten voitkin unohtaa nämä sinun naurettavat peijaiset eikö niin?.-sivusta

Suako sit joku kuuntelee muualla kun palstalla? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suako sit joku kuuntelee muualla kun palstalla? 🤣

En minä juoksekaan juoruilemassa muista, niin niiden jotka on alkuun että ai niinkö silmät alkaa pyörimään kun tarinatäti tulee tarinoimaan, niin valehtelijoille aina lopulta käy. Toisilla on vain korkeampi jakkara miltä pudota maanpinnalle🤷‍♀️

• Anonyymi

Eli koska nähdään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli koska nähdään?

Kumpa tietäisin. En tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa tietäisin. En tiedä mitään.

En minäkään enkä kysyisi noin.

• Anonyymi

Miten niin sinäkään? Kyllä mä vaan haluan kohdata, että sikäli ei olla tasoissa.

• Anonyymi

Etkä halua. Laskepa sormilla montako kertaa oltaisiin voitu jutella, jos sinä sitä haluaisit.

• Anonyymi

Kyllä sinä haluat.

• Anonyymi

Onhan se selvä kun tuli tuo aloituskin kirjoitettua. Jokaisella on oikeus joskus kiukutella anonyymina, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se selvä kun tuli tuo aloituskin kirjoitettua. Jokaisella on oikeus joskus kiukutella anonyymina, eikö?

No saa varmasti, mutta se aiheuttaa voimakkaita reaktioita jos et ole huomannut. Sivusta.

• Anonyymi

Rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan...

• Anonyymi

Oho, nyt kirjoitat melko vakuuttavasti.

• Anonyymi

Ehkä hän olisi kuitenkin halunnut kohdata. Olisi ehkä pitänyt kysyä. Ei vain saanut tilaisuutta siihen enää.

• Anonyymi

Tilaisuuksia oli sulla vaikka kuinka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vastaa puolestani. Ei ollut aloittajan kommentti tämä. En ole varma tilaisuuksista.

• Anonyymi

Nytkö sanotaan tässä anonyymina, että hyvästi vaan ja unohdetaan että koskaan kohdattiin? Jos tilaisuudet tuli jo käytettyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainuttakaan realistista tilaisuutta. Riittävän selkeää. Vain se yksi oli silloin kerran ja sekin torpattiin juhlavasti. 😑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainuttakaan realistista tilaisuutta. Riittävän selkeää. Vain se yksi oli silloin kerran ja sekin torpattiin juhlavasti. 😑

Et edes halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes halua.

Kerrohan minulle rakas, mistä niin päättelet? Kun se ei ole totta. Millä saan sinut uskomaan sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan minulle rakas, mistä niin päättelet? Kun se ei ole totta. Millä saan sinut uskomaan sen?

Kysytkö aloittajalta vai joltain muulta? En vastaa jos et kysy minulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö aloittajalta vai joltain muulta? En vastaa jos et kysy minulta.

Kysyn aloittajalta... En tiedä onko tämä edes minulle. J olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn aloittajalta... En tiedä onko tämä edes minulle. J olen.

Olitko kohtaamisessa jäässä? Milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko kohtaamisessa jäässä? Milloin?

Olin jäässä kyllä. Ei siitä ole kauaakaan. Tässä kuussa. Olitko se sinä? En ollut siitäkään varma. Siksi en sanonut mitään. Mutta ei puhunut se toinenkaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin jäässä kyllä. Ei siitä ole kauaakaan. Tässä kuussa. Olitko se sinä? En ollut siitäkään varma. Siksi en sanonut mitään. Mutta ei puhunut se toinenkaan....

Outoa ettet keskustellessa tunnista kaivattuasi.
        Tilanteessa ei ollut ketään muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa ettet keskustellessa tunnista kaivattuasi.
        Tilanteessa ei ollut ketään muita.

ei ole ollut mitään keskustelua tässä kuussa. eli huti meni... harmittavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole ollut mitään keskustelua tässä kuussa. eli huti meni... harmittavasti.

Ei ole ollut mullakaan -aloittajalla- mitään keskustelua tässä kuussa. Eikö tuosta aloituksesta voi lukea, että ei olla kohdattu.

• Anonyymi

Tasoissa..? Tasoissa minkä osalta?

• Anonyymi

No sillä että nyt kumpikaan ei halua kohdata. Älä takerru sanoihin.

• Anonyymi

Parisuhde ei ole peli, jossa ollaan tasoissa vaan kahden ihmisen välistä kauppaa. Se joko toimii tai sitten ei.

• Anonyymi

Se on just näin.

• Anonyymi

Ihan naurettavaa saivartelua. Jos mulla olisi parisuhde häneen, en kai minä tänne hänelle kirjoittaisi. Järki käteen. Kyllä minä parisuhteet jo tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan naurettavaa saivartelua. Jos mulla olisi parisuhde häneen, en kai minä tänne hänelle kirjoittaisi. Järki käteen. Kyllä minä parisuhteet jo tiedän.

Onko suhde aivan mahdoton ajatus? Ymmärrän jos on. Minä olen niin avoin kaikelle, etten näkis sitä mahdottomana. Varsinkaan myöhemmin elämässä. Mutta muut voi olla eri mieltä paljonkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko suhde aivan mahdoton ajatus? Ymmärrän jos on. Minä olen niin avoin kaikelle, etten näkis sitä mahdottomana. Varsinkaan myöhemmin elämässä. Mutta muut voi olla eri mieltä paljonkin.

Ei tietenkään. Enhän minä niin ole sanonut. Suhteet ei ala sormia napsuttelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Enhän minä niin ole sanonut. Suhteet ei ala sormia napsuttelemalla.

Oikeassa olet.

• Anonyymi

Niin kait sitten. Ja mun kun piti lähteä rläkkeellä Thailandiin niin tuli kuin jumalan iskuna tämä korona ja koko ihmiskunta on kontallaan uuden vitsauksen edesdä. Onneks sentään on ees tämä netti olemassa? Hih, hsh ja hoh. Ei maha mittään.

• Anonyymi

Elämässä ei mahda juuri millekään mitään. Asioita vaan tapahtuu. Välillä hyviä ja välillä huonoja. Josku luulee että joku rakastaa ja sitten huomaakin ettei se ollut totta, eikä realistista. Joskus kaikki on kuin unta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässä ei mahda juuri millekään mitään. Asioita vaan tapahtuu. Välillä hyviä ja välillä huonoja. Josku luulee että joku rakastaa ja sitten huomaakin ettei se ollut totta, eikä realistista. Joskus kaikki on kuin unta.

Tämä ei ole aloittajan kommentti. Tämäkään. Jos ajattelisin noin, en kirjoittelisi tänne.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe