Tuli kaverin kanssa kinaa siitä, että minkä missikisan Merikukka Forssius on voittanut. Itse väitin että Havajin Tropic- kisan, kaverini taas väittää Merikukan olevan Miss Suomi vuodelta 1997. Isäni taas väittää hänen olevan kansanedustaja, mutta sitä emme usko. Täältä varmaan löytyy tietoa asiasta, kiitos jo etukäteen.
Merikukka Forssius
9
2172
Vastaukset
- sama
mikä on, onneks Jhallis petti sitä paskaa.
- Tony Halme
Isäsi on oikeassa. Merikukka Forsell on yksinpurjehduksen maailmanmestari mallia -86, Miss Luomutilan emäntä vuosimallia -95, kansanedustaja sekä takaapäin vedettävä seinäkello jonka tehnyt oli käsi vaarin.
- Anonyymi
Merikukka on lepakko. Nyt vihitty yhden lesbon kanssa. Hyi hitto, miten ällöä akka sakkia
Onhan se jo lapsien kannaltakin aika häpeällistä.
Ottaisi edes Hjallis heidän pojan itselleen, että ei pojan tarvitsisi lespojen kanssa elellä. Tuskin ne on hyviä hoitajia, eikä varmaankaan voi olla sitä. - Anonyymi
Eikä ole. Hän pelasi tennistä ja sen jälkeen naimisiin Harkimon kanssa. Yhteinen lapsi. Entinen kansanedustaja.
- Anonyymi
Entinen kansanedustaja!! Erkki Hakkaraisen kaa naimisissa sit Hajils Harkimon heillä yhteinen poika ! Kohta kaikki on lespoja ja homoja !!!!. En ymmärrä ensin ollaan naimissa miehen tai naisen !! Joo maailma on viksallaan niin monella tapaa!!!
- Anonyymi
Muistelen olleen ja onkin kansanedustaja luonollisesti vihreistä, oli tuolloin ehken reilu kolmikypäsenä 50 v miesedustajien mieleen hyvinkin taisi olla ainakin Matti V ja Hjallis kun viihtyi neidon seurassa ,epäilemättä ns."häntämies" politikoissa saattoi olla muitakin jotka pääsi ns.kastamaan .Poliittiset avut neidolla ei olleet kestäviä eikös tämä eläköitynyt jo alle neljäkymppisenä edustajaeläkkeelle?
- Anonyymi
Teki lapsen Harkimon kanssa ja sen jälkeen Vihdin kunnanjohtajan kanssa pikakihlaus ja lapsi. Sen jälkeen kihloissa naisen kanssa, ero ja nyt meni naimisiin eri naisen kanssa. Loikkasi Vihreistä Kokoomukseen ja poistui politiikasta. Harkimon kanssa tehty poika taitaa olla nyt jenkeissä opiskelemassa.
- Anonyymi
Saman kisan kuin Martina. Miss Utopia.
- Anonyymi
Tämä Hakkarainen Johanna Raunion ex.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187