Tiedätkö nainen

Anonyymi

Että olet suloinen kun minun seurassani olet kuin jänis ajovaloissa poukkoilemassa. Mutta urhoollisesti esität kuitenkin rohkeaa. Tykkään sinusta ihan tuollaisena. Joku saa sinusta ihanan naisen,,se en vaan voi olla minä.,

75

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tunne ollenkaan. Oksettavaa asioiden vääristämistä, sä oot vaan niin säälittävä

      • Anonyymi

        Kun et yhtään tiedä, ymmärrä


    • Anonyymi

      Ai.. olen vai? Ja siis monikin saa.. mies ja nainen.. et taida tuntea mua lainkaan.

    • Anonyymi

      Miks et?

    • Anonyymi

      Mies ei erota peiliä naisesta :)
      Se jänis olit sinä.

      • Anonyymi

        Tunnustan sivusta, suuret tunteet tekee musta ujon.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustan sivusta, suuret tunteet tekee musta ujon.
        -sivusta

        Tuo on muuten aivan totta. Silloin alkaa vältteleen ihastustaan.


    • Anonyymi

      Et voi olla sinä,koska olet trolli?

      • Anonyymi

        No ei se mitään muutakaan ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se mitään muutakaan ole

        Tai sitten pelimies.


    • Anonyymi

      Miksi sinä et voi häntä saada, jos kerran hänestä pidät ja kirjoituksestasi päätellen se on molemminpuolista?

      • Anonyymi

        Mistä sait käsityksen että ois molemminpuolista? Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sait käsityksen että ois molemminpuolista? Ap.

        Ehkä siksi, että minä taidan olla vähän "kuin jänis ajovaloissa" erään miehen seurassa, ja se johtuu juuri siitä, että tunnen häntä kohtaan muutakin kuin kaverillisia tunteita. Vai tarkoititko itse, että sinä pidät hänestä, mutta et romanttisessa mielessä? Niin taitaa omassa tapauksessani olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siksi, että minä taidan olla vähän "kuin jänis ajovaloissa" erään miehen seurassa, ja se johtuu juuri siitä, että tunnen häntä kohtaan muutakin kuin kaverillisia tunteita. Vai tarkoititko itse, että sinä pidät hänestä, mutta et romanttisessa mielessä? Niin taitaa omassa tapauksessani olla.

        Kyllä ihan romanttisessa mielessä mutta ympäristö on haastava ja ikäero käsittääkseni samaa luokkaa kuin presidentillämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan romanttisessa mielessä mutta ympäristö on haastava ja ikäero käsittääkseni samaa luokkaa kuin presidentillämme.

        Ikäeroa 29 vuotta? En minä nyt niin vanha ole!


    • Anonyymi

      Kiinnostelee myös. Kiinnostunut reippaasti vanhemmasta. ❤️

      • Anonyymi

        Itsellekö mies kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellekö mies kirjoitat?

        Tavallaan kirjoitan itselleni,,,tyynnyttelen ja alasajan haaveitani joita on päässyt kertymään syksyn mittaan. Ikäeroa en alussa miettinyt mutta kun aikaa kului niin järki tuli takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan kirjoitan itselleni,,,tyynnyttelen ja alasajan haaveitani joita on päässyt kertymään syksyn mittaan. Ikäeroa en alussa miettinyt mutta kun aikaa kului niin järki tuli takaisin.

        Vai järki, höpö höpö!


    • Anonyymi

      Narsistin puhetta

    • Anonyymi

      Olet nainen ihana, mutta en halua sinua?

    • Anonyymi

      Onko tämä naiselta naiselle?

      • Anonyymi

        Voisiko joku nainen olla näin kiero? Ei tullut edes mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko joku nainen olla näin kiero? Ei tullut edes mieleen.

        No naisethan ne vasta osaakin olla kieroja! T: nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No naisethan ne vasta osaakin olla kieroja! T: nainen

        Aikuinen nainenko olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen nainenko olisi?

        Monet aikuiset naiset on kieroja selkäänpuukottajia. En pidä itseäni kierona, ei sovi luonteeseeni.


    • Anonyymi

      Puhumassa vai kohtaamisella?

      • Anonyymi

        Kohtaasella etenkin mutta kun läsnä on muita kaikki ihan normaalia...puhellaan ihan normaalisti tietysti mulla ujoutta kyllä että saattaa sanat mennä solmuun.


    • Anonyymi

      Höpsis sinusta tulee minun omani. Enemmin tai myöhemmin :)

      • Anonyymi

        Onko ajovaloissa heijastinnauhaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ajovaloissa heijastinnauhaa ?

        Ei ole heijastinnauhaa. Kallionharmaa paremminkin. Ap.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet?

      • Anonyymi

        56v.


    • Anonyymi

      Kannattaa varoa ristiriitaisuuksia viestinnässä. Voi olla metku tai ratkaisematon ongelma.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä muistaa!


    • Anonyymi

      Et tunne mua ollenkaan. Se aiheuttaa vihaa.

      • Anonyymi

        Se on epäreilua. Epäoikeudenmukaista.


      • Anonyymi

        Se mitä täällä sallitaan.


    • Anonyymi

      Ikäero taitaa olla se suurin ongelma tässä? Mutta oliko siellä edes mitään tunteita missään vaiheessa? Pelkkää peliä vain.

      • Anonyymi

        Keneltäköhän kyselet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltäköhän kyselet?

        Hän tietää kyllä keneltä kyselen. Ollut linjoilla koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä keneltä kyselen. Ollut linjoilla koko ajan.

        En nyt tiedä olenko oikea henkilö, en ole ollut täällä koko ajan. En ikinä leiki kenenkään tunteilla. En ole leikkinyt, en pelleillyt enkä pelannut mitään pelejä. Jos nyt olet hän, niin haluan sanoa että minulla ei ole ikinä ollut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan kuin sinua. Eikä ne tunteet mihinkään häviä. Ikävä on. Tämä nyt vaan on vähän vaikeeta ja luulen kyllä että tiedät miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä olenko oikea henkilö, en ole ollut täällä koko ajan. En ikinä leiki kenenkään tunteilla. En ole leikkinyt, en pelleillyt enkä pelannut mitään pelejä. Jos nyt olet hän, niin haluan sanoa että minulla ei ole ikinä ollut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan kuin sinua. Eikä ne tunteet mihinkään häviä. Ikävä on. Tämä nyt vaan on vähän vaikeeta ja luulen kyllä että tiedät miksi.

        Kertoisitko sitten jotain minusta tähän? Niin sitten voin olla varma sinusta. Jotain mistä tunnistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä olenko oikea henkilö, en ole ollut täällä koko ajan. En ikinä leiki kenenkään tunteilla. En ole leikkinyt, en pelleillyt enkä pelannut mitään pelejä. Jos nyt olet hän, niin haluan sanoa että minulla ei ole ikinä ollut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan kuin sinua. Eikä ne tunteet mihinkään häviä. Ikävä on. Tämä nyt vaan on vähän vaikeeta ja luulen kyllä että tiedät miksi.

        Jos olet hän. Niin kerron että ymmärrän varsin hyvin miksi sinulla on vakeeta. Minun tunteeni sua kohtaan ei katoa varmaan koskaan. Haluan että tiedät sen ja muistat sen aina. Jos sillä on sinulle jotain merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko sitten jotain minusta tähän? Niin sitten voin olla varma sinusta. Jotain mistä tunnistan.

        Huppari :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huppari :)

        Millainen huppari? Niitä kun on lähes kaikilla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen huppari? Niitä kun on lähes kaikilla. :)

        Eikö sulla ole aina huppari? Tai no ei kesällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole aina huppari? Tai no ei kesällä.

        On mulla myös talvitakki. Ollut näillä keleillä päällä. Varmaan keksit parempiakin tunnusmerkkejä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen huppari? Niitä kun on lähes kaikilla. :)

        Onko ne sun hupparit aina samanmerkkisiä vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän. Niin kerron että ymmärrän varsin hyvin miksi sinulla on vakeeta. Minun tunteeni sua kohtaan ei katoa varmaan koskaan. Haluan että tiedät sen ja muistat sen aina. Jos sillä on sinulle jotain merkitystä.

        No tietenkin sillä on merkitystä. Meidän pitäisi nyt vaan päästä juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla myös talvitakki. Ollut näillä keleillä päällä. Varmaan keksit parempiakin tunnusmerkkejä. :)

        Sanopas nyt itse musta joku tunnusmerkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietenkin sillä on merkitystä. Meidän pitäisi nyt vaan päästä juttelemaan.

        Tää kiertää kehää täällä. Kuten varmaan huomaat. Palataan aina tähän samaan pisteeseen, josta ei päästä yli. Enkä tiedä oletko edes oikea ihminen siellä nyt. Et sinäkään, mutta kerron tähän että olen sua reilusti vanhempi ja kirjoituksiani on täällä useita tällekin päivälle. Jos oot oikea, niin ihanaa. Mutta jos olit väärä, niin toivottavasti se oikeakin on lukenut näitä ja ymmärtää missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kiertää kehää täällä. Kuten varmaan huomaat. Palataan aina tähän samaan pisteeseen, josta ei päästä yli. Enkä tiedä oletko edes oikea ihminen siellä nyt. Et sinäkään, mutta kerron tähän että olen sua reilusti vanhempi ja kirjoituksiani on täällä useita tällekin päivälle. Jos oot oikea, niin ihanaa. Mutta jos olit väärä, niin toivottavasti se oikeakin on lukenut näitä ja ymmärtää missä mennään.

        Ja jos olit väärä, antaa se minulle vain enemmän aihetta olla uskomatta enää mitään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kiertää kehää täällä. Kuten varmaan huomaat. Palataan aina tähän samaan pisteeseen, josta ei päästä yli. Enkä tiedä oletko edes oikea ihminen siellä nyt. Et sinäkään, mutta kerron tähän että olen sua reilusti vanhempi ja kirjoituksiani on täällä useita tällekin päivälle. Jos oot oikea, niin ihanaa. Mutta jos olit väärä, niin toivottavasti se oikeakin on lukenut näitä ja ymmärtää missä mennään.

        Väärä olen. Ellet sitten yritä hämätä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä olen. Ellet sitten yritä hämätä :)

        No mitä tuokin taas tarkoitti? Minä en yritä hämätä ketään millään. Kerron aina totuuden. Tulkitsen tämän niin että olit väärä. Minun palstavankeus alkaa olla siis lopuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas nyt itse musta joku tunnusmerkki?

        musta the north face takki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tuokin taas tarkoitti? Minä en yritä hämätä ketään millään. Kerron aina totuuden. Tulkitsen tämän niin että olit väärä. Minun palstavankeus alkaa olla siis lopuillaan.

        Väärä olen. Täällä vaan on niin paljon kaikenlaisia hämäysaloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        musta the north face takki.

        Ei ole mulla sellaista takkia.


    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset eivät pidä mitään peliä, vaan näyttävät tunteensa rehellisesti.

      • Anonyymi

        Varatutkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varatutkin?

        Mikä ongelma sulla taas on noitten varattujen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ongelma sulla taas on noitten varattujen kanssa?

        Toisilla on täällä jotain kaunaa varattuja kohtaan...


    • Anonyymi

      Tuli savet housuun.

    • Anonyymi

      vanha suola janottaa. niin se tuleva eksä vaan haikailee oman eksänsä luo. hyvä pohja suhteelle.

    • Anonyymi

      Olen tuo jänis. Olen jo nyt ihan ohi tän jutun ja nauran makeasti tälle kommentillesi😄

    • Anonyymi

      Punainen huppari.

    • Anonyymi

      Tääkin ketju on näköjään jatkanut elämistään itsekseen. Kuka näitä kirjoittelee,,minä mukaanlukien saa kaiken toivon heittää. Ehkä omia tunteita toiseen voi ilmaan heittää täällä ja toivoa että joku korkeampi taho ne sitten jotenkin tekisi todeksi tai se "hän" nämä lukisi ja tunnistaisi jostain pienestä lipsautuksesta,,,niin mulla tais käydä ja jouduin huijaamaan etten muka paljastuisi,,mutta vanha totuus on että tuska rakkaus ja raha,,eivät pysy salassa, pian ne itsensä ilmaisevat. Tunteet nuo saamarin tunteet tekee minusta pienen pojan joka kirjoittaa tytölle rakkauskirjeitä😥

      • Anonyymi

        Sulla meni rakkauspoika jo aloituksessa vuorosanasi vähän sekaisin ja etenkin nyt, kun ensin annat lukijoiden ymmärtää jotain aivan muuta identiteetistäsi. Lapsekkasta tyylistä ei voi erehtyä


    • Anonyymi

      tarkoittaako se sitä kun muija poukoilee keittiössä ruokaa laittamassa?

      • Anonyymi

        Ei tarkoita,,ap.


    • Anonyymi

      Hellyyttävän rakastettava piirre myös mieskaivatussani.

    • Anonyymi

      Lesbianin elämä on hieman sellaista aina.

    • Anonyymi

      Jospa se onkin houkutuslintu, jonka näet, ja kettu seuraakin sivusta analysoiden.🤔

      • Anonyymi

        Näin varmaan onkin🙄


      • Anonyymi

        Tai onko tässä niin että kettua ja jänistä seuraa susilauma valmiina syömään kummatkin kun ovat haistaneet saaliin?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe