Mikä oli minussa hyvää

Anonyymi

mies? Mistä pidit? Mutta se ei nyt kuitenkaan riittänyt enempään kanssakäymiseen.
t. nainen

57

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pylly.

      • Anonyymi

        Kukaan nainen halua kuulla tällaista.


      • Anonyymi

        Itsellle vastasit, kukaan muu ei ole noin inhottava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellle vastasit, kukaan muu ei ole noin inhottava!

        Kukaan nainen ei varmasti vastaa täällä itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellle vastasit, kukaan muu ei ole noin inhottava!

        Nainen varmaan haluaa tulla arvostetuksi ihmisenä.


    • Anonyymi

      Vaikea vastata kun en tiedä minkä pituinen nainen kysyy asiaa siellä?

      • Anonyymi

        Jatketaan möllille.. vaikea vastata kun ei tiedä onko vaalea vai tumma? Edes


    • Anonyymi

      Jos olet hän nainen, niin pidin hänestä ja pidän kaikesta hänessä. Mutta nyt pitää jatkaa,tätä omaa matkaa elämässä. Ei meidän juttu,näköjään lähtenyt käyntiin. No,ei asialle voi mitään enää. Nyt pitää elää päivä kerrallaan, sekä suunnitella omia elämän asioita. Pitää jatkossa yrittää,etsiä ihminen joka on sinkku. Eikä ole kolmansia pyöriä mukana. Ei,pitäis ikinä ihastua eikä rakastua varattuun naiseen. Mutta ne tunteet,ei niille voinut mitään. No,tosiasiassa en aluksi tiennyt,kun ihastuin häneen että hän on varattu!! Se oli vähän silloin jo myöhäistä,kun tunteet jylläsi. No,pitää tästä vaan toipua ajan kanssa, sekä jatkaa omaa matkaa. Se on arvoitus,mihin se tie vie sitä ei tiedä kukaan. Mutta hänelle onnea ja valoa elämään! Sekä hyvää tulevaa Joulua!

      • Anonyymi

        En ole ap. Kiitos samoin sulle kaikkea hyvää! Joulua en vielä toivota.😢


    • Anonyymi

      Miksi kysyt kun en sinua kiinnosta?

    • Anonyymi

      Sinussa oli samaa, hyvässä ja pahassa, ehkä liikaakin, ja siksi emme oikein tuntuneet koskaan pääsevän puusta pitkään. Asiat nyt vain menevät joskus ihan omalla painollaan päin prinkkalaa ilman että kenessäkään olisi mitään erityistä vikaa, päinvastoin. Tähtien asema tai jotain.

      • Anonyymi

        Niin kai se on. Teki mieli pistää että jos oikeasti tykkää ja haluaa, niin sanoo ja tekee, mutta ei se vaan aina niinkään mene. Tässä yksi avainsana on luottamus tai sen puute puolin ja toisin. Toinen on koettu riittämättömyys puolin… ehkä toisinkin, en tiedä. Kolmantena kolmannet puolin ja toisin. Neljäntenä nössöily.. viidentenä vittuilu.. kuudentena kuvittelu.. seitsemäntenä selittely.. ei helvetti.. tähtien asema.. ehkä. Lopputulemana ei vaan kiinnosta tarpeeks kumpaakaan, ei oo haluu tehdä duunia tän eteen, tai ottaa riskejä tai yhtään mitään. Ei tää vittu oo todellistakaan. Nyt moro, en jaksa.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se on. Teki mieli pistää että jos oikeasti tykkää ja haluaa, niin sanoo ja tekee, mutta ei se vaan aina niinkään mene. Tässä yksi avainsana on luottamus tai sen puute puolin ja toisin. Toinen on koettu riittämättömyys puolin… ehkä toisinkin, en tiedä. Kolmantena kolmannet puolin ja toisin. Neljäntenä nössöily.. viidentenä vittuilu.. kuudentena kuvittelu.. seitsemäntenä selittely.. ei helvetti.. tähtien asema.. ehkä. Lopputulemana ei vaan kiinnosta tarpeeks kumpaakaan, ei oo haluu tehdä duunia tän eteen, tai ottaa riskejä tai yhtään mitään. Ei tää vittu oo todellistakaan. Nyt moro, en jaksa.

        Tässä se olikin hyvin tiivistettynä. Mä en ole ikinä vittuillut sulle, jos täällä joku tappelee sun kanssa niin se en ole minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se olikin hyvin tiivistettynä. Mä en ole ikinä vittuillut sulle, jos täällä joku tappelee sun kanssa niin se en ole minä.

        Kyllä täällä on aamusta asti ollut kaikkea jännää lörpöttelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä on aamusta asti ollut kaikkea jännää lörpöttelyä.

        Jännää lörpöttelyä??


    • Anonyymi

      Olit paras virhe jonka tein 🙂

      • Anonyymi

        Mutta virhe kuitenkin. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta virhe kuitenkin. 😏

        Miksi virhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi virhe?

        No kysy tuolta 1.58 kommaajalta, pirustako minä tiedän.


    • Anonyymi

      Paljostako jäin vaille?

      • Anonyymi

        Mitä tää tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Aloittaja. Pääasia on, että riität itsellesi. On varmasti olemassa ihmisiä, jotka pitävät sinusta ja hyväksyvät sinut juuri sellaisena, kuin olet. Ei kannata tuhlata elämää sellaiseen ihmiseen, joka ei näe arvoasi. Kun alat itse arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, et enää välitä, mitä muut ovat sinusta mieltä. Siihen kannattaa pyrkiä, on hyvä ja tasapainoinen olla, ilman että täytyy hakea keneltäkään hyväksyntää. Itse olen poistanut elämästäni ne ihmiset, jotka tuovat negaenergiaa ja huonoa oloa. Olen saanut lahjaksi ystäviä, jotka näkevät sydämeeni ja rakastavat minua juuri sellaisena kuin olen.

    • Anonyymi

      Kenet tämänkin ketjun kirjoittajat mahtavat nähdä aloituksen takana? Jotenkin säälittävää mihin ihmiset vetää toisia ”mukaan”. Kuin ei olisi arvostusta sitä ihmistä kohtaan kenelle kuvittelevat puhuvansa.

      • Anonyymi

        Sinä olet hirveä valittaja ja lässyttäjä. Jätä palsta nyt kun et näitä ymmärrä.


    • Anonyymi

      En luule enää että se nainen kaipaisi. Tiedostan etten ole mitään.

      • Anonyymi

        Olisi kiinnostava nähdä kuka olet. Kommenttisi ovat ilkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiinnostava nähdä kuka olet. Kommenttisi ovat ilkeitä.

        Mitä ilkeää tuossa on? Olet itse ilkeä eikä kiinnosta nähdä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiinnostava nähdä kuka olet. Kommenttisi ovat ilkeitä.

        Ap=o. T


    • Anonyymi

      Muuten ihan kiva, mutta en ymmärrä miksi ajat ooppelilla?

    • Anonyymi

      Kuka muuten olet?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olet vain keskinkertainen nainen, etkä antanut heti pillua.

      • Anonyymi

        Mies olit oikeesti!


      • Anonyymi

        Et tiedäkään.


    • Anonyymi

      Pidän kovasti vieläkin, H naisesta.

      • Anonyymi

        Jos ollaan etelämpänä kuin Savitaipale niin olet minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ollaan etelämpänä kuin Savitaipale niin olet minun.

        ps. en ole aloittaja. En pyydä miestä koskaan kertomaan millainen olen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiva tällein joulun alla, kun ei mikään toimi. Rakkaus on rikki. Riskejä pitäisi ottaa jos jotain haluaa. Ikäerot ja kaikki muutkin jutut, ne on haasteita. Lähden kohta töihin... elämässä ei tunnu enää muuta olevankaan.

      • Anonyymi

        Elämässä on sitä mitä sinne pitkällä tähtäimellä kerää. Ja jos nykyinen paketti ei miellytä, siitä vain omaa elämää uudistamaan vähitellen.


    • Anonyymi

      Iso ahteri.

      • Anonyymi

        Ison ahterin varaan on vaikea rakentaa ihmissuhdetta. Olisi nyt ollut edes tukevat pölkkyjalatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ison ahterin varaan on vaikea rakentaa ihmissuhdetta. Olisi nyt ollut edes tukevat pölkkyjalatkin.

        Sirot jalat ja messevä leveä takapuoli on chic


    • Anonyymi

      Se, miksi mitään ei ole tapahtunut johtuu pelkästään siitä, että mitkään signaalit eivät ole olleet tavallista ystävyyttä kuumempia.

      Itse olen koettanut ajoittain testailla aaltoja lähettämällä joitain viitteitä lämpimämmistä tunteista, mikä on vaikea, kun tunteet ovat täysillä, mutta minulla on tunne, että aallot tahdotaan pitää tasaisina, joten en ala läiskyttämään enempää.

      Minä tykkäsin kaikesta sussa. Meissä oli tosi paljon samaa ja juuri kaikki oikeat asiat erilailla. Sinulla on ihanan kipakka temperamentti ja minulla on lehmän hermot. Molemmat ovat herkkiä näkemään mielen liikkeitä. Yksityiskohtia voisi ladella vaikka koko päivän, mutta pääasia on se yhdessä olon ihana tunne.

      Ehkä meillä on vähän samalla tapaa risaiset sielut niin, että ymmärrämme jotenkin toisiamme vielä paremmin, kuin muut, ja tätä olemista minulla on kipeästi ikävä!!!

      Ihan järkyttävä ikävä!

      • Anonyymi

        Tossa oli totta se,että tosiaan mulla on kipakka temperamentti! :D ja oon aistinu,että oisit aika kärsivällinen....vaikka nopea oot ainakin liikkeissäs....ja molemmat on herkkiä näkemään mielen liikkeitä ja yksityiskohtia :) t. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa oli totta se,että tosiaan mulla on kipakka temperamentti! :D ja oon aistinu,että oisit aika kärsivällinen....vaikka nopea oot ainakin liikkeissäs....ja molemmat on herkkiä näkemään mielen liikkeitä ja yksityiskohtia :) t. ap

        Älä nyt ap innostu, kun meitäkin voisi kuvailla noin 🤭


      • Anonyymi

        Tämän on pakko olla mulle, niin osuva se oli. Minullakin on hirveä ikävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa oli totta se,että tosiaan mulla on kipakka temperamentti! :D ja oon aistinu,että oisit aika kärsivällinen....vaikka nopea oot ainakin liikkeissäs....ja molemmat on herkkiä näkemään mielen liikkeitä ja yksityiskohtia :) t. ap

        Olet säälittävä miten sekosit tuosta. Eihän se sinulle ole oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet säälittävä miten sekosit tuosta. Eihän se sinulle ole oikeasti.

        Nonni, nyt täällä ollaan jo tukkanuottasilla 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonni, nyt täällä ollaan jo tukkanuottasilla 😄

        En ole noita joka omi sen.
        Ymmärsit väärin.


    • Anonyymi

      Jos sinussa jotain hyvää olisi ollut, niin olisin sen jo sanonut.

    • Anonyymi

      Ei yhtään mittään.

    • Anonyymi

      Pidin kovasti siitä, kun kun sain panna sua takaapäin, ja kouria jumalaisia rintojasi, jotka hölskyivät kivasti , työntöjen tahdissa.

      • Anonyymi

        Että semmone viikonloppu siellä


    • Anonyymi

      Kiva omppovartalo, ja siinä ohuet jalat kuin tulitikut.

    • Anonyymi

      Kaikki oli hyvää, ottaen huomioon, ettei kukaan ole täydellinen. Ei olla vain kohdattu enää. Harmi!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe