Maailman huonoin

Anonyymi

Joka ikinen autolehti tituleerannu kyseisen merkin maailman huonoimmaksi.
Silti teitä ostajia vaan löytyy, ihmetystä herättää.

Itse olen koeajanut kymmeniä merkkejä ja voin sanoo rehellisesti että BWM on huonoin.

Voisitteko kertoa minulle mikä teitä vieähättää kyseisessä merkissä?

34

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaisia vaunuja BWM valmistaa?

    • Anonyymi

      Ei hyvin mene Nissankuskilla.

      • Anonyymi

        Noei näköjään:)
        Japanin Ladalla ajaminen tekee tollaseks


    • Anonyymi

      Taitaa se suurin ongelma olla taas aloittajan kateus ja ikuinen rahapula.

    • Anonyymi

      Laitatko vähän linkkejä?

    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti siitä syystä BMW koska se on kaikilta ominaisuuksiltaan paras. Näin se vaan menee, eikä muuksi muutu.

      • Anonyymi

        No eipä nyt keulita liikoja. On huonoja Bemuja ja hyviä bemuja.
        Hyvissäkin Bemuissa on aina jotain huonoakin, kuten suuntavakaus.


      • Anonyymi

        Voi ollakki paras jos ei ominaisuuksiin lasketa kestävyyttä!


    • Anonyymi

      Yllättäen hinta. Kateltiin pikku hybridejä ja halvempi kuin volkkari tai toyota oli tuo Active tourer. Niitä saa 20-30 t aika hyvin.

      On tilava, tehokas ja mukava ja runsaat parinymppiä maksettiin 57 tuhatta ajetusta. Ehkä aika näyttää ja siperia opettaa mutta viimeisen vuoden tällä on mukavasti ajettu. Ns iso huolto kuuden kympin kohdalla maksoi runsaan tonnin. Ei neköän vikaa löytäneet. Mennään nyt tällä joku vuosi.

    • Anonyymi

      "Ns. iso huolto kuuden kympin kohdalla maksoi runsaan tonnin."

      Et oo tosissas! Mulla maksoi samanlainen iso huolto 398€ ja vieläpä neliveto! Ai niin, Autonihan ei olekkaan merkiltään BMW, eikä Toyota. Japsi toki kuitenkin, ja kuuluisa tuosta nelivedostaan...

      • Anonyymi

        Jos se oli osineen ja nesteineen alle 400 niin teit hyvön diilin. Moderneissa turbomoottoreissa on kuitenkin tärkeää käyttää mahdollisimman hyviä öljyjä ja suodattimia.

        Helposti nyrkkipaja säästää vähän osissa, nesteissä ja tarkastettavissa kohteissa. Marmoripalatsi veloittaa kuutisensataa tuosta "isosta" huollosta jabsiihen tulee osat ja aineet päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se oli osineen ja nesteineen alle 400 niin teit hyvön diilin. Moderneissa turbomoottoreissa on kuitenkin tärkeää käyttää mahdollisimman hyviä öljyjä ja suodattimia.

        Helposti nyrkkipaja säästää vähän osissa, nesteissä ja tarkastettavissa kohteissa. Marmoripalatsi veloittaa kuutisensataa tuosta "isosta" huollosta jabsiihen tulee osat ja aineet päälle.

        Se oli todellakin osineen, ja nesteineen 398€. Eikä minunkaan auton moottoriin käy mikä tahansa jäteöljy, vaan Gastrolin kalleinta, mitä löytyy. Eikä huolto tehty missään nyrkkipajassa, vaan valtuutetussa merkkiliikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli todellakin osineen, ja nesteineen 398€. Eikä minunkaan auton moottoriin käy mikä tahansa jäteöljy, vaan Gastrolin kalleinta, mitä löytyy. Eikä huolto tehty missään nyrkkipajassa, vaan valtuutetussa merkkiliikkeessä.

        Ei voi verrata eri merkkisten huoltoja keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi verrata eri merkkisten huoltoja keskenään.

        No eipä kyllä ihan 1/1 voi. Osassa on niitä huoltoja kun koko kone pitää nostaa hihnan vaihtoa varten, osassa ketju. Osassa voi olla eri hintaisi "isoja" huoltoja ja osassa taas huoltoväli on lyhyt. MInun BMW:ssäni on 30t huoltoväli, ja silti teetän joka kevät huollon, vuosittain. Ei niitä huoltoja kannata monivuotiseksi venyttää.


    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista saa tänne linkki tai pari jossa kerrotaan BMW:n olevan maailman huonoin auto.

      • Anonyymi

        ..ei Baijerilainen mutteriwiritys huonoin ole, Trabantti on huonoin..


    • Anonyymi

      bmw hieno ja hyvä auto ajaa mutta en haluaisi omistaa enää T. lexusmies ja entinen bmwmies.

      • Anonyymi

        Niin bemaria pitää tosiaan ajaa. Yksi uudesta ostettu riitti. Huonoin auto millä on 30 vuoden sisään ajanut eikä huolto saanut sitä ikinä kulkemana suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin bemaria pitää tosiaan ajaa. Yksi uudesta ostettu riitti. Huonoin auto millä on 30 vuoden sisään ajanut eikä huolto saanut sitä ikinä kulkemana suoraan.

        Kuulostaa siltä että joko käyttämäsi Reiskan korjaamo tms ei osaa asiaansa, tai sitten olet haksahtanut johonkin kolaroituun pommiin.
        Toki on myös se vaihtoehto, että valehtelet, mutta onko mahdollista tällä palstalla:D


    • Anonyymi

      Mulla on jo ikääntynyt Bemari ja ikävä sitä tulee kun luopua joutuu ihmeen hyvä ollut toinenkin uudempi auto pihassa mutta mieluiten sitä bemarilla lähtee ihan sama mitä juorutaan mutta ne on kateellisten kitinöitä

      • Anonyymi

        ..kateellinen? lähinnä tunnen sääliä Bemarin omistajia kohtaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..kateellinen? lähinnä tunnen sääliä Bemarin omistajia kohtaan..

        Hih, itsekin tunnen useita henkeen ja vereen tollasia bemarin vastustajia, sitten kun kysyy että onko sulla ollut ikinä bemaria, vastaus on"ei oo, eikä tuu, ei niissä maksa kuin merkki"

        Yksi kyseinen urpo kävi sitten koeajolla mun 530xd:llä, oli aika hiljainen sen jälkeen, ihmetteli mm.miten voi terävät kuopat auto mennä niin pehmeästi ja hiljaisesti.
        Tunnusti myös, että omansa(japsimerkki) tuntuu ainakin 15 vuotta vanhemmalta, vaikka oli samanvuotinen.
        Toki hintakin on ihan eri, kukin tyylillään...


    • Anonyymi

      Muut saa säälia ja olla kateellisia ihan rauhassa kateellisuus vaan menee monestti yli näillä
      tuulipuku hemmoilla omaakin bemaria jonkun oli pitänyt heittää halolla kun kateellisuus käynyt sietämättömäksi

      • Anonyymi

        Ettet vaan ole sikaillu tienpäällä ja joku tunnisti bemarisi, siksi kävi heittämässä halolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vaan ole sikaillu tienpäällä ja joku tunnisti bemarisi, siksi kävi heittämässä halolla?

        Miten muka sikailisin, kun pidän aina kunnioitettavat puoli metriä turvaväliä edellä ajavaan, ja ohittelen ylinopeudella sulkuviivojen kohdalla, ja palaan omalle kaistalleni aina mahdollisimman nopeasti ohitettavan keulaa hipoen? Stop merkkikin on vaan pelkkä viranomaisten laittama ärsyke, jota ei tarvitse noudattaa. Mikä tuossa on muka sikailua, mitä häh?


    • Anonyymi

      Aina ollut luiston esto päällä ja vilkut toimii ei kaikki bemaristit ole Amis Jonneja

      • Anonyymi

        Eipä ole ei ja joillakin perheillä on bemaria ja tojoa vierekkäin ja kaikki ajaa kaikilla. Onko kuski siis tojotisti / bemaristi vai sekakäyttäjä?


      • Anonyymi

        Niin, tosi on..ei pitäisi yleistää.. Kaiken kaikkiaan suurin osa kaikista autoilijoista on lainkuuliaista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tosi on..ei pitäisi yleistää.. Kaiken kaikkiaan suurin osa kaikista autoilijoista on lainkuuliaista porukkaa.

        "Niin, tosi on..ei pitäisi yleistää.. Kaiken kaikkiaan suurin osa kaikista autoilijoista on lainkuuliaista porukkaa."

        Kyllä varmaan, mutta millä saataisiin tuo vähemmistökin noudattamaan noita liikennesääntöjä? Ne kun eivät ole siellä olemassa heidän harmiksi, vaikka itse niin luulevatkin, vaan siksi, että kaikilla tienkäyttäjillä olisi turvallista liikkua yleisillä teillämme.


    • Anonyymi

      Myönnetään, aloittaja on oikeassa.
      Älkää hyvät ihmiset ostako bemareita.
      Me haksahtaneet kärsimme teidän puolestanne, ja menetämme yöunemme.
      Nuo haukkumiset todellakin satuttaa, joten hiukan sääliä pliis.
      Kyllä niin mieleni pahoitin.....

    • Anonyymi

      Mut siitä huolimatta voi kairata perseeseen

      • Anonyymi

        Nyt Jonne läksyjen tekoon ja sitten nukkumaan, tää on aikuisten palsta.


    • Anonyymi

      Mulla on MB ja sen vuosihuollot noin 1100 e/ v

    • Anonyymi

      Aloituksen lause kertoo paljon:
      "Itse olen koeajanut kymmeniä merkkejä...."

      Varmaan juuri noin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      421
      1781
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      180
      1423
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      942
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      117
      895
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      876
    Aihe