Äänen kuuleminen nukahtaessa

Anonyymi

Moi! Mulla tuli eilen ekaa kertaa kokemus että kun olin nukahtamassa niin kuulin mun pääpuolelta tytön äänen 😀 ja en ois tajunnu et oli harha ääneksi ku oli niin todellinen mutta mulle tuli samalla uus tunne niinku päälaelle ois laitettu joku laatta sisäpuolelle. Se ääni siirty mun taakse ja loppu. Jotakin niinku ois ollu animetytön ääni eikä suomea puhunut. Sitä edellisenä yönä näin Lucid unen jossa nään silmäluomien läpi Mut se on mulle ihan normaalia. Hyvä ettei ollu uhkaava ääni niin en säikähtänyt paljon. Olin myös ottanut ketipinorin ennen nukahtamista. Alkaako Mulla nyt joku psykoosi? Kun päivällä olo tila on myös muuttunut. Olen ollut vihainen ja se jotenkin pistää jotain kehossa liikkeelle ja sitten olen ollut rättiväsynyt. Tää on ollut keskiviikosta asti enkä yleensä ole vihainen nyt vaan olen ollut syystä vihainen. En ole ennen kuullut ääniä.

3

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja sitä ennen olen ollut viikon flunssassa varmaan 5 vuoden jälkeen et sekään ei ole mulle normaalia. Jännittäviä päiviä mulla nyt muutenkin.

• Anonyymi

Toi voi olla myös unihalvaus. Jossa eri unen vaiheet menee päällekkäin. Voi nähdä hallusinaatioita tai kuulla ääniä. Rintaa voi puristaa ja kokea, että joku on pään takana.

• Anonyymi

Mun mielestä vois olla unihalvaus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1448
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      193
      1431
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1135
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1000
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      995
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      962
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      915
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      857
    Aihe