Se on varmaa että sinä olet kirjoittanut tänne

Anonyymi

Ainakin yhden kirjoituksen. Et kovin pitkää kirjoitusta kuitenkaan mutta sellaisen josta kävi ilmi että olit myös seurannut jonkin aikaa tätä.
Olisit voinut jättää sen kirjoittamatta koska en minä edes uskonut asiaan aikaisemmin mutta ethän sinä varmaan voinut varmaksi tietää uskonko minä siihen vai en niin sen ymmärtää.

Voisi näin jälkikäteen siis sanoa että toivoisin ettet olisi tehnyt sitä.

Tarkistin muutaman asian tässä samalla kun hetken mietin pitkästä aikaa tätä kaikkea. Oli vaan pakko tarkistaa vaikka olin oikeassa alusta saakka.

Tuskin varmaan luet tätä. Ei ainakaan vaikuta siltä että kävisit täällä enää mutta jos satut lukemaan niin kunhan halusin vain purkaa tämän ajatuksen tänne.

43

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sillä on väliä? Olethan itsekin täällä.

      • Anonyymi

        Olet asian ytimessä. Olisipa hänelläkin ollut hällä väliä asenne sen sijaan että olisi puuttunut asiaan. Heitti vähän liian monta kysymysmerkkiä ilmaan kun teki sen.
        Mutta onneksi osaan ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. Olisipa hänelläkin ollut hällä väliä asenne sen sijaan että olisi puuttunut asiaan. Heitti vähän liian monta kysymysmerkkiä ilmaan kun teki sen.
        Mutta onneksi osaan ajatella.

        Minulla ainakin on ja vihaan tosikkoja yli kaiken. Ei ne osaa nauttia elämästä samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ainakin on ja vihaan tosikkoja yli kaiken. Ei ne osaa nauttia elämästä samalla tavalla.

        En usko että hän on tosikko sentään jolle aloitus on tarkoitettu.
        Ja veikkaan että nauttii elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. Olisipa hänelläkin ollut hällä väliä asenne sen sijaan että olisi puuttunut asiaan. Heitti vähän liian monta kysymysmerkkiä ilmaan kun teki sen.
        Mutta onneksi osaan ajatella.

        Mihin asiaan? Kirjoitit jollekkin muulle ihmiselle? Tuskin tahallaan puuttui asioihisi tai halusi sotkea ajatuksiasi. Ihastuminen on inhimillinen tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin asiaan? Kirjoitit jollekkin muulle ihmiselle? Tuskin tahallaan puuttui asioihisi tai halusi sotkea ajatuksiasi. Ihastuminen on inhimillinen tunne.

        Kuka tässä elää harhoissa, alkuperäinen kommentoija vai sinä? Tietty täällä voi kirjoittaa ja kommentoida itselleenkin, tai muille manipulointi tarkoituksin


    • Anonyymi

      Suomi on vapaa maa ja tiettyjen rajojen puitteissa sananvapauskin sallitaan.

    • Anonyymi

      Miksi se vinoilija ei huomauta sinun kieliopista ja pilkun paikoista.
      Miksi minä aina saan kaikki fakiirit kimppuuni ja muut saa olla ihan rauhassa mieIenvikaisilta.

      • Anonyymi

        Ei hän ole vinoilija. Aikaisempi vastaus poistui niin piti laittaa uudelleen.


    • Kannattaa puhua asiat muualla läpi kuin tälläisellä pohjalla. Täällä muutkin lukee näitä ja äkkiä tulee ties mitä sontaa takaisin ja voi sotkea asiat.

      Nämä sivustot on kaikille vapaat... joten kaikki voi vastata mitä huvittaa. Muista ap se.

      • Ap lieneenkin purki vain ajatuksiaan bittiavaruuteen. Kuin huuto tyhjyyteen...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ap lieneenkin purki vain ajatuksiaan bittiavaruuteen. Kuin huuto tyhjyyteen...

        Voipi olla? Mutta ajattelin, kun toivoi kovasti, ettei joku muu kirjoittelisi tänne, että tosiasiassa ei voi tietää kuka täällä kirjoittelee...😀


    • Anonyymi

      Minä olen kirjoittanut tänne paljon enemmän kuin yhden enkä todellakaan sinulle mitään.

      • Anonyymi

        Niin just!


    • Anonyymi

      Aika vaikea täällä on tunnistaa. Kirjoittajan pitää uskaltaa laittaa henkilökohtaisia asioita, joita vain hän ja sinä tiedätte. Kirjaimet, silmien värit, silmiin katsomiset, järjetön rakastuminen, iät, näkemiset ja muut suht yleiset sattuu ja osuu tuhansille tai sadoille tuhansille. Jos asiat muidenkin tiedossa ei, voi kirjoituksen takana olla joku muukin. Ei siis tämä palsta tee autuaaksi tai auta yhteyden saamisessa. Palsta auttaa tunteiden prosessointiin ja ehkä myös sitä kautta yhteyden ottamisen esteisiin oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Et tainnut ymmärtää aloitusta ollenkaan.


      • Anonyymi

        Ei auta missään.


      • Anonyymi

        Moni on laittanut henk. koht. asioita ja on hyvä selvittää kuka niiden takana on. Jokaisen pitäisi tehdä näin,jottei sivulliset joudu kärsimään.


    • Anonyymi

      Yhden kirjoittanut, toisen vanhan nostanut uudelleen. Tarkoitus ei ole ketään sekoitella kumminkaan.

      • Anonyymi

        Tarkoitus oli kai pikemminkin selkeyttää eikä sekoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus oli kai pikemminkin selkeyttää eikä sekoittaa.

        Mites se nyt Bondi sanoi "ravistettuna ei sekoitettuna" ; ).


      • Anonyymi

        Eikö nämä kommentit olekaan anonyymejä? Mistä sait selville?


    • No, tämä tälläinen palsta on oikein hyvä paikka päästellä höyryjä ja aivopieruja.
      Ja aina välillä tuoda julki niitä syvimpiä tuntoja. Sellaisia jotka ovat olemassa ja joiden olemassaoloa on vaikeaa hyväksyä. Se lienee meille kaikille sallittu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika sekava aloitus. Et siis uskonut mihin? Tarkistit mitä? Oikeassa alusta asti, mistä? Ei kukaan voi tietää, mitä anonyymi Ap :lle ei ole hyvä vastailla edes anonyymisti. Ei enää sekavampaa voi olla. Eli AP kirjottaa tänne ja on kirjottanut kaikkea ja nyt joku anonyymi lukee ja kirjottaa johonkin tuntemattoman kirjoitukseen jotain omia juttujaan niin AP nyt sit tunnistaa?? Niinkö? Tällaiset asiat pitää puhua henkilön kanssa suoraan eikä taas täällä tehdä omia johtopäätöksiä ja arvuutella omassa päässä, kuka kirjottaa mitä. Kertokaa ikävöinnit myös kyseiselle IRL niin ei tarvi arvuutella. Joku voi täällä kirjoitella toisten asioista vääränä henkilönä jos tietää toisten elämästä. Väärinkäsitysten mahdollisuus täällä on 100%

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Mulla on kuule varaa kirjoittaa....

      • Anonyymi

        Mihinkään muuhun sinulla ei olekaan varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkään muuhun sinulla ei olekaan varaa.

        Kenelle kirjoitat tällaista ja millä valtuutuksella? Sairas paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kirjoitat tällaista ja millä valtuutuksella? Sairas paikka.

        Älä muuta sano


    • Anonyymi

      Muilla ei sanottavaaa ...

      • Anonyymi

        Että mitä ihmettä? Palaapa taas todellisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mitä ihmettä? Palaapa taas todellisuuteen

        En usko, että tokenee


    • Anonyymi

      Siltähän tuo vaikuttaa,,,

    • Anonyymi

      Et kai sinä kuitenkaan yksin tällä leikkikentällä halua leikkiä? Hän ei ehkä kirjoittaessaan tiedä tai oletakaan, että sinä luet tätä / kirjoitat tänne, ja toisaalta, jos vaikka häneen liittyviä asioita tänne kirjoitat ja hän vastaa, luulisi että olisit siihen ainakin varautunut.

    • Anonyymi

      Aloittajasta tulee aavistuksen pöljä kuva.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta jo kovin terveeltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta jo kovin terveeltä...

        Ai kuka, tehdäänpä rikosilmoitus!


    • Anonyymi

      Jos olet tunnistanut hänet täältä, niin mikset puhu hänelle suoraan ? Toinen kysymys on, miksi tämä koskettaa sinua ja kosketaako se positiivisella vai negatiivisella tavalla ?

    • Anonyymi

      Jos tuo aloitus olisi tarkoitettu minulle, niin vastaisin näin:
      Tein sinulle muutamia kysymyksiä, mutta enhän tarkoittanut niillä mitään pahaa. Päinvastoin, ihan uteliaisuuttani kysyin, koska pyörit mielessä..
      Ja toisekseen olen kyllä kirjoittanut tänne viimeisen vuoden aikana useampaankin otteeseen jotain silloin, tällöin sinä mielessäni.
      Minulla on pieni aavistus, mitä olet tarkistanut.. No mihin johtopäätökseen olet tullut kaiken kaikkiaan?

    • Anonyymi

      Tästä kirjoituksesta ei ota selvää Erkkikään. Tästä kirjoituksesta voi vetää johtopäätöksen mihin suuntaan tahansa. Kirjoittaja voi olla politiikko tai ajatella politiikon uraa.

      Jospa, kun, että vaikka, sitä, tätä, tuota, mitä tahansa, siksikin, sen vuoksi, tai sillä lailla, jos ei nyt kuitenkaan, tai vaikkakin, ehkä, sittenkin jne....

      • Anonyymi

        Perusprovo, juuri niin monta kohtaa mihin tarttua kuin lukijoitakin eli joka lähtöön. Kutsutaan myös kalasteluksi


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe