Ainakin yhden kirjoituksen. Et kovin pitkää kirjoitusta kuitenkaan mutta sellaisen josta kävi ilmi että olit myös seurannut jonkin aikaa tätä.
Olisit voinut jättää sen kirjoittamatta koska en minä edes uskonut asiaan aikaisemmin mutta ethän sinä varmaan voinut varmaksi tietää uskonko minä siihen vai en niin sen ymmärtää.
Voisi näin jälkikäteen siis sanoa että toivoisin ettet olisi tehnyt sitä.
Tarkistin muutaman asian tässä samalla kun hetken mietin pitkästä aikaa tätä kaikkea. Oli vaan pakko tarkistaa vaikka olin oikeassa alusta saakka.
Tuskin varmaan luet tätä. Ei ainakaan vaikuta siltä että kävisit täällä enää mutta jos satut lukemaan niin kunhan halusin vain purkaa tämän ajatuksen tänne.
Se on varmaa että sinä olet kirjoittanut tänne
43
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä? Olethan itsekin täällä.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä. Olisipa hänelläkin ollut hällä väliä asenne sen sijaan että olisi puuttunut asiaan. Heitti vähän liian monta kysymysmerkkiä ilmaan kun teki sen.
Mutta onneksi osaan ajatella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet asian ytimessä. Olisipa hänelläkin ollut hällä väliä asenne sen sijaan että olisi puuttunut asiaan. Heitti vähän liian monta kysymysmerkkiä ilmaan kun teki sen.
Mutta onneksi osaan ajatella.Minulla ainakin on ja vihaan tosikkoja yli kaiken. Ei ne osaa nauttia elämästä samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ainakin on ja vihaan tosikkoja yli kaiken. Ei ne osaa nauttia elämästä samalla tavalla.
En usko että hän on tosikko sentään jolle aloitus on tarkoitettu.
Ja veikkaan että nauttii elämästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksi osaan ajatella.Mihin asiaan? Kirjoitit jollekkin muulle ihmiselle? Tuskin tahallaan puuttui asioihisi tai halusi sotkea ajatuksiasi. Ihastuminen on inhimillinen tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin asiaan? Kirjoitit jollekkin muulle ihmiselle? Tuskin tahallaan puuttui asioihisi tai halusi sotkea ajatuksiasi. Ihastuminen on inhimillinen tunne.
Kuka tässä elää harhoissa, alkuperäinen kommentoija vai sinä? Tietty täällä voi kirjoittaa ja kommentoida itselleenkin, tai muille manipulointi tarkoituksin
- Anonyymi
Suomi on vapaa maa ja tiettyjen rajojen puitteissa sananvapauskin sallitaan.
- Anonyymi
Miksi se vinoilija ei huomauta sinun kieliopista ja pilkun paikoista.
Miksi minä aina saan kaikki fakiirit kimppuuni ja muut saa olla ihan rauhassa mieIenvikaisilta.- Anonyymi
Ei hän ole vinoilija. Aikaisempi vastaus poistui niin piti laittaa uudelleen.
Kannattaa puhua asiat muualla läpi kuin tälläisellä pohjalla. Täällä muutkin lukee näitä ja äkkiä tulee ties mitä sontaa takaisin ja voi sotkea asiat.
Nämä sivustot on kaikille vapaat... joten kaikki voi vastata mitä huvittaa. Muista ap se.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ap lieneenkin purki vain ajatuksiaan bittiavaruuteen. Kuin huuto tyhjyyteen...
Voipi olla? Mutta ajattelin, kun toivoi kovasti, ettei joku muu kirjoittelisi tänne, että tosiasiassa ei voi tietää kuka täällä kirjoittelee...😀
- Anonyymi
Minä olen kirjoittanut tänne paljon enemmän kuin yhden enkä todellakaan sinulle mitään.
- Anonyymi
Niin just!
- Anonyymi
Aika vaikea täällä on tunnistaa. Kirjoittajan pitää uskaltaa laittaa henkilökohtaisia asioita, joita vain hän ja sinä tiedätte. Kirjaimet, silmien värit, silmiin katsomiset, järjetön rakastuminen, iät, näkemiset ja muut suht yleiset sattuu ja osuu tuhansille tai sadoille tuhansille. Jos asiat muidenkin tiedossa ei, voi kirjoituksen takana olla joku muukin. Ei siis tämä palsta tee autuaaksi tai auta yhteyden saamisessa. Palsta auttaa tunteiden prosessointiin ja ehkä myös sitä kautta yhteyden ottamisen esteisiin oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Et tainnut ymmärtää aloitusta ollenkaan.
- Anonyymi
Ei auta missään.
- Anonyymi
Moni on laittanut henk. koht. asioita ja on hyvä selvittää kuka niiden takana on. Jokaisen pitäisi tehdä näin,jottei sivulliset joudu kärsimään.
- Anonyymi
Yhden kirjoittanut, toisen vanhan nostanut uudelleen. Tarkoitus ei ole ketään sekoitella kumminkaan.
- Anonyymi
Tarkoitus oli kai pikemminkin selkeyttää eikä sekoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus oli kai pikemminkin selkeyttää eikä sekoittaa.
Mites se nyt Bondi sanoi "ravistettuna ei sekoitettuna" ; ).
- Anonyymi
Eikö nämä kommentit olekaan anonyymejä? Mistä sait selville?
No, tämä tälläinen palsta on oikein hyvä paikka päästellä höyryjä ja aivopieruja.
Ja aina välillä tuoda julki niitä syvimpiä tuntoja. Sellaisia jotka ovat olemassa ja joiden olemassaoloa on vaikeaa hyväksyä. Se lienee meille kaikille sallittu.- Anonyymi
En seuraa edes syöntiä, juontia ja naintia.
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/e1a6910b-17e0-48d5-ad30-b8f6871cde1f - Anonyymi
Aika sekava aloitus. Et siis uskonut mihin? Tarkistit mitä? Oikeassa alusta asti, mistä? Ei kukaan voi tietää, mitä anonyymi Ap :lle ei ole hyvä vastailla edes anonyymisti. Ei enää sekavampaa voi olla. Eli AP kirjottaa tänne ja on kirjottanut kaikkea ja nyt joku anonyymi lukee ja kirjottaa johonkin tuntemattoman kirjoitukseen jotain omia juttujaan niin AP nyt sit tunnistaa?? Niinkö? Tällaiset asiat pitää puhua henkilön kanssa suoraan eikä taas täällä tehdä omia johtopäätöksiä ja arvuutella omassa päässä, kuka kirjottaa mitä. Kertokaa ikävöinnit myös kyseiselle IRL niin ei tarvi arvuutella. Joku voi täällä kirjoitella toisten asioista vääränä henkilönä jos tietää toisten elämästä. Väärinkäsitysten mahdollisuus täällä on 100%
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Mulla on kuule varaa kirjoittaa....
- Anonyymi
Mihinkään muuhun sinulla ei olekaan varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkään muuhun sinulla ei olekaan varaa.
Kenelle kirjoitat tällaista ja millä valtuutuksella? Sairas paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat tällaista ja millä valtuutuksella? Sairas paikka.
Älä muuta sano
- Anonyymi
Muilla ei sanottavaaa ...
- Anonyymi
Että mitä ihmettä? Palaapa taas todellisuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että mitä ihmettä? Palaapa taas todellisuuteen
En usko, että tokenee
- Anonyymi
Siltähän tuo vaikuttaa,,,
- Anonyymi
Et kai sinä kuitenkaan yksin tällä leikkikentällä halua leikkiä? Hän ei ehkä kirjoittaessaan tiedä tai oletakaan, että sinä luet tätä / kirjoitat tänne, ja toisaalta, jos vaikka häneen liittyviä asioita tänne kirjoitat ja hän vastaa, luulisi että olisit siihen ainakin varautunut.
- Anonyymi
Aloittajasta tulee aavistuksen pöljä kuva.
- Anonyymi
Ei kuulosta jo kovin terveeltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta jo kovin terveeltä...
Ai kuka, tehdäänpä rikosilmoitus!
- Anonyymi
Jos olet tunnistanut hänet täältä, niin mikset puhu hänelle suoraan ? Toinen kysymys on, miksi tämä koskettaa sinua ja kosketaako se positiivisella vai negatiivisella tavalla ?
- Anonyymi
Jos tuo aloitus olisi tarkoitettu minulle, niin vastaisin näin:
Tein sinulle muutamia kysymyksiä, mutta enhän tarkoittanut niillä mitään pahaa. Päinvastoin, ihan uteliaisuuttani kysyin, koska pyörit mielessä..
Ja toisekseen olen kyllä kirjoittanut tänne viimeisen vuoden aikana useampaankin otteeseen jotain silloin, tällöin sinä mielessäni.
Minulla on pieni aavistus, mitä olet tarkistanut.. No mihin johtopäätökseen olet tullut kaiken kaikkiaan? - Anonyymi
Tästä kirjoituksesta ei ota selvää Erkkikään. Tästä kirjoituksesta voi vetää johtopäätöksen mihin suuntaan tahansa. Kirjoittaja voi olla politiikko tai ajatella politiikon uraa.
Jospa, kun, että vaikka, sitä, tätä, tuota, mitä tahansa, siksikin, sen vuoksi, tai sillä lailla, jos ei nyt kuitenkaan, tai vaikkakin, ehkä, sittenkin jne....- Anonyymi
Perusprovo, juuri niin monta kohtaa mihin tarttua kuin lukijoitakin eli joka lähtöön. Kutsutaan myös kalasteluksi
- Anonyymi
Tuli vain mieleen ;
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
https://www.youtube.com/watch?v=LXBIjG92IkU
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832