Poliisiauto vilkut päällä tiellä parkissa, pieniä lapsia oli paikalla useampi joita toinen poliisi jututti, toinen jahtasi vapaana juoksentelevaa vaaleanharmaata n. karhukoiran kokoista kirppusirkusta.
Oliko tämä rakki purrut ihmistä? Ja kuka on omistaja? Tappoiko poliisi rakin?
Poliisit jahtasi koiraa Valtakadulla
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kysymään ulisija!
- Anonyymi
Juurihan hän kysyi.
Sinä olet sivistystasosi perusteella varsin ilmeisesti Kouvolasta , teillähän ei siellä Valtakatua taida enää ollakkaaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan hän kysyi.
Sinä olet sivistystasosi perusteella varsin ilmeisesti Kouvolasta , teillähän ei siellä Valtakatua taida enää ollakkaaan.Onneksi ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei ole.
Buahaa! Kovasti kouvolan pellejä itketti kun Valtakatu- nimi otettiin pois ja tilalle joku ihmeen kouvolankatu🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahaa! Kovasti kouvolan pellejä itketti kun Valtakatu- nimi otettiin pois ja tilalle joku ihmeen kouvolankatu🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Böhähää! Itketti varmaan ilosta.
- Anonyymi
Ei ole tarkempaa tietoa minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850