Mistä pitäisi etsiä "uusiosinkun" seksiseuraa ? Eronneena naisena 50v vaikea etsiä mistään seuraa.
Aikuiselle naiselle
11
779
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, täällä 50 mies Hämeenlinnasta.. kirjoittele [email protected]
- Anonyymi
Mistpäin suomea olet erkki
- Anonyymi
Kyllähän tuon ikäiselle naiselle pitäis löytyä ottajia helpostikin.
Itse M39 satakunnasta - Anonyymi
Ei tarvitse enään etsiä kun tapaat minut 😘
Tässä olisi sinulle ota yhteyttä [email protected] niin voidaan sopia
- Anonyymi
Porvoon suunnalta löytyy 58v. mies.
- Anonyymi
Ole rohkea. Muista ettet ole 20vuotias. Nauti hetkestä. Etsi terve kumppani. Ei varmaan ensimmäisellä ja toisella kerralla mutta kyllä löytyy jos et jää kotiin istuu. Ole valmis tekee kompromisseja aseta rajasi. Avaa silmäsi ja etsi läheltä. Käy loma matkalla käytä kondomia. Käytä kondomia laita se itse miehen penikseen. Käytä kondomia pidä niitä aina mukana ei tiedä koska niitä tarvitset. Tykitä elämää. Varmaan löydät jos uskallat etsiä.
- Anonyymi
Vielä arvon marsu älä tee samoja virheitä kun entisessä suhteessa. Ja muista sinä olet kaunein. Haluttavin. Hymyile ole iloinen. Käy katsomassa musiikki keikkoja.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aidata.tk/H/eM3f 👈
- Anonyymi
Jokinaika sitten ihan vaikka tämä suomi24.fi sivuston treffipalsta oli toimiva alusta, siellä oli myös valinta, että etsit suhdetta, jossa on seksiä. Jos et halua muuta, niin jätä muut kohdat täyttämättä. Teet itsestäsi sinne asiallisen profiilin, missä kerrot reilusti mitä olet hakemassa ja pari hyvää kuvaa täydentämään profiiliasi. Sitten vaan seulomaan tarjokkaista. Onnea hakuun!
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486851Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142518Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471740Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141411Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901285- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631073Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271059Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 63976