Sinun koronaoireet

Anonyymi

Kuulisin mielenkiinnosta kokemuksia koronan sairastaneilta, erityisesti nyt loppuvuoden/deltavariantin aikaan. Millaiset oireet sulla oli/kuinka nopeasti tauti alkoi altistumisen tapahduttua…? Ja oliko sulla rokotteita vai ei.
Itse testiin menossa ja pientä kuumetta on,pelottaa jo valmiiksi😬

5

4876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En koskaan menisi PCR-testiin, nyt kun tiedän siitä sen mitä tiedän.
      Hiljattain sairastin flunssan, jossa välillä tuli mieleen että pitäisköhän käydä terkkarissa. Jätin kuitenkin menemättä.

PCR-testihän ei siis etsi kokonaisia luonnollisia viruksia, vaan virusten geeniketjun osia. PCR reagoi positiivisesti kaikenlaisiin virusgeeneihin, ml influenssa A ja B, erilaiset koronavirukset kuten SARS ja MERS, rhinovirus, jne. Positiivisia PCR-tuloksia on saatu mm. meloneista.

PCR-testi ei erota tartuntakykyisen viruksen geeniketjua vuodenvanhasta, immuunijärjestelmän torjumasta virusjäänteestä.

Positiivisen PCR-tuloksen saanut voi siis olla täysin terve ihminen, joka on saapunut testiin esim. jäljityssovelluksesta tai koska on muuten kuullut altistuneensa koronalle. Terveet PCR-positiiviset luokitellaan kuitenkin "oireettomiksi tartunnankantajiksi", mikä on täysin harhaanjohtavaa. Näin luokiteltaessa ei siis ole tietoa edes, onko heillä toimivaa, tartuttamiskykyistä virusta elimistössään, saati että tiedettäisiin mikä virus mahdollisesti on kyseessä.

Koronavirustautidiagnoosi annetaan, jos ihmisellä on positiivinen PCR-tulos ja nuha, yskä tai joku muu hengitystieoire. Kun tiedetään kuinka PCR-testi toimii, on selvää että tällainen diagnosointi on täyttä huuhaata, epälääketieteellistä toimintaa. Näin kuitenkin luodaan "koronatartuntatilastoja."

PCR-testin kehittäjä, keksinnöstään Nobel-palkinnonkin saanut Kary Mullis on todennut, että testi ei sovellu virustautien diagnosointiin. Lisäksi huomioitavaa, että PCR:ää käytetään ohjeiden vastaisesti: yli 28 monistuskierrosluvuilla testi tuottaa mielivaltaisia tuloksia, tämän on jopa WHO myöntänyt. Silti Suomessa ja muualla on yleisesti käytössä 30-45 kierrosta. "Tartuntatilastoja" on helppo manipuloida niiden avulla.

Tässä haastattelussa on bioanalyytikko, joka teki aiemmin Terveystalossa PCR-testejä. Hän kertoo testeistä ja sanoo mm. että "itse en suostuisi PCR-testiin kun tiedän niistä sen mitä tiedän, ja jos olisi pakko, vaatisin saada tehdä sen itse itselleni."

https://tokentube.net/v/3613248508/Koronatestaus--Maskipakko--Bioanalyytikko---Eeva-Pauliina--53

Alla linkki Mikko Kemppen podcastiin, jossa on haastateltavana juristi, oikeusnotaari Ari Nummelin. Käsitellään koronapandemian taustoja ja puhetta on myös mm. PCR-testistä, jossa Nummelinkin on käynyt.

https://tokentube.net/v/2596352252/-71---Aki-Nummelin---Koronapassi--Suomen-Laki--Tukholma-Syndrooma

• Anonyymi

Ei ole ollut kenelläkään piikittämättömällä mitään tautia eikä oireita täällä.

Piikin ottaneillä kolmella veriklotteja, yksi pyörtyminen ajon aikana, kymmenkunta tartuntaa piikin ottaneelta toisille, vyöruusu, muistin menetyksiä kahdella, liuotushoitoa jalkaan käteen myöhemmin ja joku kuolema, joista ei tahdo herua täydellistä tietoa, oisko nyt neljä äkkisältään muistellen, ei ihan vierestä. Yksi on omaishoidossa, ei saanut siirrännäistä kun ei luovuttajaa...pulaa on kun on paljon piikin ottaneitakin.

• Anonyymi

Itse olen ottanut yhden piikin (Pfizer). Harmillisesti just viikon jälkeen rokotuksesta altistuin koronalle ja nyt odotellaan tuloksia. Kuinkahan nopeasti rokotus alkaa jonkunlaista suojaa antamaan?

• Mitä sinä kuvittelet siitä testistä hyötyväsi?
      Päinvastoin sinun nenän limakalvot ronklataan hajalle, mikä vain helpottaa virustautien entryä.

Sinulla on luontainen immuunipuolustus, joka puhdistaa kehon itsekseen patogeeneista kunhan et sotke sen toimintaa rikollisten tuputtamilla injektioilla.
      Se mitä teet, niin: D- 100ug/pvä C-vitamiini 2x500mg/ pvä Sinkki 30mg/pvä Nac 600mg/pvä ja aspirin 100mg/pvä kunnes kuume laskee.

Suosittelen kaikkia ihmisiä lopettamaan korona testeissä ravaamisen välittömästi.
      Mitään perus flunssaa kummempaa ei näytä olevan liikkeellä, joten minkäänlaiselle korona öyhötykselle en näe aihetta.
      Te pöhlöt ihmiset omalla toiminnallanne ruokitte tätä meneillään olevaa lorona näytelmää, joka ei ole sitten alkuunkaan sitä mitä teille on uskoteltu korruptoituneessa mediassa. Koronan unohtaminen alkaa siitä kun ihmiset lakkaavat käymästä testeissä ja kieltäytyvät maskeista, injektioista ja perustuslain vastaisista koronapasseista.

• Anonyymi

Ekan rokotteen olin saanut, toisen rokotteen olisin ottanut 3 päivän päästä mutta kerkesin sairastua. Sunnuntaina päivällä alko oireet yskällä, en kiinnittäny siihen huomiota sen kummemmin. Illalla alko seittemän aikaan särkeen joka paikkaa ja lähin nukkumaan, 10 aikaan oli kuume noussu 39. Joka paikkaa särki eikä särkylääke auttanu. Yskä alko. Maanantai kävini testissä. Ma-tiistai yönä kovassa kuumeessa huomasin että maku- ja hajuaisti oli osittain hävinny. Arvasin jo siitä että korona iskeny ja tiistaina tuliki positiivinen tulos. Keskiviikkona maku- ja hajuaisti oli kokonaan pois, konjakkikaan ei maistunu tai haissut miltään. Keskiviikkona ei särkeny lihaksia enään niin paljoa ja ti-ke sai jo nukuttua niin että heräs vaan 2-3 kertaa. Päänsärky oli tosi kova ollu jo ma lähtien. Silmissä vähän punoitusta mutta aivan ku lasinsiruja silmissä maanantaista lähtien ja särky niissä oli kova eikä ne kestäny valoa. Keskiviikkona rupesin helposti hengästyyn ja rintakehä oli kipeä. Torstaina kuume oli laskenu, mutta silti oli kuumeinen olo. Yskä oli torstaihin mennessä vähentynyt tosi paljon, aivan ku yllättäen, mutta tosi paha olo tuli illalla. Perjantaina paha olo jatkui ja oli voimattomuutta ja tosi kova väsymys, välillä saatto yhtäkkiä iskeä aivan älytön jano, vaikka joit puoli litraa vettä (hitaasti tai nopeaa) tuntu sen jälkeen ku et ois mitään juonut ja suu tuntu kuivuvan kasaan ja ihan yhtäkkiä se oli taas normaali ku ei mitään. Lauantaina samat oireet jatku vaan silmät oli enään vain vähän kipeät, eikä päätä enään niin särkenyt. Sunnuntaina taas samat oireet vaan rupes kovasti pyörryttään ihan istualtaanki, meinasin että ambulanssin soitan, leposyke näytti 56, mikä ei ole mulle normaalia. Koronan alusta noin 1,5 viikoa sen jälkeen hain puita liiteristä ja kävelin n. 25 metriä sisälle, sain pysähtyä 4 kertaa vetään happea. Yläkertaan ku kävelin, olin niin hengästyny ku olisin juossu maratonin, jopa puhuessa hengästy ja joutu aivan vetää happea, mutta uskomatonta että n. 3 kk kaiken tuon jälkeen pystyin jo paremmin hengittää ja liikkua helpommin.
      Nooh, muuta en ollu ylös kirjoittanu... Maku- ja hajuaisti palas osittain noin alle kk sairastumisesta. Mutta nyt yli 3 kk sairastumisen jälkeen melkein kaikki alkanu haiseen ja maistuun tosi pahalle (en osaa edes selittää miltä), mutta hirveälle. Alkanu tuleen olemattomia hajuja nenään, välillä haisee kauhia rööki tai niinku palanut paperi esim kotona, hulluna ettiä ja kysellä muilta että missä palaa? Melkein joka ilta särkee jalkoja hirveästi, niin ettei saa unen päästä kiinni. Vieläkin hengästyn helpommin kun aikaisemmin.
      Hurjaa ku kaikilla niin erilaisia oireita ja tuntuu että jää aivan yksin näiden tunteiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe