Nuorten naisten käytöstavat

Anonyymi

Olimme vaimoni kanssa raumalla keskustassa kahvilla viime viikon torstaina noin kello 17:00-18:00 ja en voi kuin hämmästellä. Istuimme aika lähellä tiskiä ja siitä kuuli kaiken mitä nämä nuoret tarjoilijat keskustelivat. Siellä oli ilmassa kaikki naisen sukupuolielimet onneksi emme ottaneet lapsenlasta mukaan siinä olisi kerta heitolla oppinut kaikki nimitykset naisen elimelle ja se asiakkaiden arvostelu hämmästytti vielä enemmän.
Niitä nimityksiä en kehtaa edes mainita.
Eikö raumalla tosiaan opeteta lapsille käytöstapoja kotona?
Meillä turussa et tuollaista käytöstä kahvilassa kuule!

Nimimerkillä viimeinen kahvi raumalla.

6

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä he sanoivat sinulle vastaukseksi, kun kerroit, että heidän käyttämänsä kieli ei ole sopivaa kahvibaarissa, varsinkin niin, että asiakkaat kuulevat??

• Anonyymi

Lounasuomen nuoret naiset ovat kuin kuusivuotiaita aivovammaisia. Liikkuvat laumoissa, ostareissa kiljuvat ja kirkuvat, päästelevät ihme äännähdyksiä jopa ollessaan yksin liikkeellä. Aivan kuin jostain laitoksesta karanneita.
        Sekopäitä ovat.

• Anonyymi

Nuoret ovat aina olleet ns. vanhempien hampaissa. Nämä vanhemmat eivät lainkaan muista itse olleensa joskus nuoria, joita silloiset vanhemmat ovat arvostelleet. Näistä nykyisistä (aivovammaisista) nuorista kasvaa 20-30 vuoden aikana ihmisiä, jotka haukkuvat sen ajan nuoria aivovammaisiksi. Toivon, että niin kauan kuin elän, en unohda itse olleeni nuori 1970 luvulla. Ja varsinkaan mitä tuli tehtyä, ennen kuin arvostelen tämän päivän nuorisoa. Vaikka miten sen vääntää, nuorissa on tulevaisuus.

• Anonyymi

Lapset oppii vittu sanan ihan muualla kuin koulussa. Big brotherissakin se jasmiina kiroili koko ajan ja vittu sana oli lähes joka lausessa kun se puhui jotain. On aika uskomatonta että ihmiset äänestää niin huono käytöksisen naisen voittajaksi joka kiroilee minuutin välein.

• Anonyymi

Mitä voi odottaa lapsilta, jos vanhemmat katsovat big brotheria Temptation ym. paskaa. Ja mitä se kertoo vanhemmista. Jatkakaa samaan malliin.

• Anonyymi

Ei yksin nuorilla. Naisilla ei ole käytöstapoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe