Tässä täytyy olla jotakin erikoista

Anonyymi

En voi ymmärtää muuten, miksi niin koukutat minua, ja minun kokemukseni on, että me kohtaamme jollakin syvällisemmällä tasolla. Eikä tunne muutu eikä katoa. Oli miten oli, mutta hämmästelen usein tilannettamme. Tässä on jotakin todella outoa, meidän välillä on jokin vahva ja selittämätön vetovoima, tai ainakin mulla sinuun. Eikö sinusta? Tai sitten olen sekoamassa lopullisesti.

100

2359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sä ole sekoamassa. Sitä yhteyttä kutsutaan telepatiaksi.

      • Anonyymi

        Olen huolissani itsestäni, koska kaikki järkisyyt ja realiteetit puhuu tätä tunnetta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani itsestäni, koska kaikki järkisyyt ja realiteetit puhuu tätä tunnetta vastaan.

        Nuo ”realiteetit” ovat se asia, josta pelkäät päästää irti. 🪄

        Ajattele vaikka että irti päästäminen on vain uskontoa. Suurin osa maailman ihmisistä on uskonnollisia, mutta läheskään kaikki heistä eivät ole sekopäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani itsestäni, koska kaikki järkisyyt ja realiteetit puhuu tätä tunnetta vastaan.

        Anna tunteen viedä,älä taistele vastaan. Elämä on liian lyhyt siihen. Onnellisuus mitä se on,sitähän se on kun tuntee vetoo toiseen. Sitähän se kaikki on Rakkautta, rakkautta vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolissani itsestäni, koska kaikki järkisyyt ja realiteetit puhuu tätä tunnetta vastaan.

        No kiva🤦‍♀️. Olen siis varsin eitoivottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva🤦‍♀️. Olen siis varsin eitoivottu.

        Varsin erikoinen tulkinta sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tunteen viedä,älä taistele vastaan. Elämä on liian lyhyt siihen. Onnellisuus mitä se on,sitähän se on kun tuntee vetoo toiseen. Sitähän se kaikki on Rakkautta, rakkautta vaan!

        Trolli laulaa näitä samoja lurituksia jo 15 vuotta sitten!


      • Anonyymi

        Olet täysin seonnut, hae ohminen apua itselles!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin seonnut, hae ohminen apua itselles!

        Neuvoi ohminen ohmista😂 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin seonnut, hae ohminen apua itselles!

        Haepa ihan itse trollien perässä roikkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haepa ihan itse trollien perässä roikkuja

        Erittäin hyvin todettu


    • Anonyymi

      On meillä etkä ole sekoamassa. Se jokin vetovoima. Voi että haluaisin vain viereesi tälläkin hetkellä mies. En vain voi sille mitään.

      • Anonyymi

        Se tunne naiseen ei häviä. Hyvä niin. Mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne naiseen ei häviä. Hyvä niin. Mies sivusta

        Hyvä niin. Ehkä se ihan hyvä juttu on. Tunteethan pitäisi olla positiivinen asia, mutta kun tuntee niin paljon ja täytyy pitää se sisällään.


    • Anonyymi

      Sama tunne, mutta en ehkä oo ainoo jolla on… veikkaanpa etten ole ihan väärässä siinä.

      • Anonyymi

        Olisiko mulla muita...?

        Omasta puolestani mulle ei kelpaa kuka vaan. Olen tarkka siinä. Rakastan vain häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mulla muita...?

        Omasta puolestani mulle ei kelpaa kuka vaan. Olen tarkka siinä. Rakastan vain häntä!

        Minua rakastat ja kyllä me kuulumme yhteen ihan oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua rakastat ja kyllä me kuulumme yhteen ihan oikeasti

        Jos tuon sanoisin hän, niin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuon sanoisin hän, niin apua.

        Vaan, eipä sano. Hänellä ihanalla on toinen! 💃Aito nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan, eipä sano. Hänellä ihanalla on toinen! 💃Aito nainen!

        Miksi sivusta tulet huutelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mulla muita...?

        Omasta puolestani mulle ei kelpaa kuka vaan. Olen tarkka siinä. Rakastan vain häntä!

        Samat sanat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan, eipä sano. Hänellä ihanalla on toinen! 💃Aito nainen!

        😂😂😂😂👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mulla muita...?

        Omasta puolestani mulle ei kelpaa kuka vaan. Olen tarkka siinä. Rakastan vain häntä!

        Samat sanat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuon sanoisin hän, niin apua.

        Jatkahan sitä sateenkaari siltaa, sen päässä on sun kultas, jätä muut rauhaan!


    • Anonyymi

      Aika on sellainen että ihmiskunta ottaa suuremman tietoisuuden kehityshypyn, ja yhteydet alkavat aueta. Telepatia, vetovoima, sielunyhteydet ja suurempi tarkoitus. Tapahtuu myös outoja asioita. Havahtuminen on alkanut todenteolla.

      • Anonyymi

        Ookoo


      • Anonyymi

        Esitätkö taas naista, vaikka mies olet! Totuus on pettymys toiselle!


    • Anonyymi

      Ap, en tiedä oletko hän vai joku anonyymi, mutta tuon tunteen ainakin koet täysin samanlaisena. Se on samaan aikaan järisyttävää ja lohdullista, että kaksi tai useampi ihmistä voi kokea jonkun asian (rakkauden lieveilmiöineen) noin samalla tavalla.

      Omassa tapauksessani tätä on kestänyt jo 3.5v. En edes suunnitellut rakastuvani, se vain kävi arjen lomassa. Olin vielä silloin varattu onnettomassa suhteessa ja hänkin ainakin osan aikaa. Olen aina mennyt sujuvasti eteenpäin, mutta hänen kohdallaan se ei onnistu, vaikka tuskin edes näemme enää. 😔 Käy vaan mielessä, miksi jotkut liitot ovat kestäviä…. Jos rakkaus on tätä luokkaa ja vielä molemmin puolista, se kestää ihan mitä vaan. Et valitse suurta rakkautta, se valitsee sinut. Kuka sen vielä joskus löytää ja saa, on onnekas! Uskon vielä rakkauteen.

      • Anonyymi

        Siis tuliko teillä suhdetta, siis tämän uuden rakkautesi kanssa, kun se jäi vähän epäselväksi. Jos ei, niin mikä estää.

        Noita ajatuksia olen itsekin paljon pohtinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuliko teillä suhdetta, siis tämän uuden rakkautesi kanssa, kun se jäi vähän epäselväksi. Jos ei, niin mikä estää.

        Noita ajatuksia olen itsekin paljon pohtinut.

        Oletko eronnut ja kaivattusi varattu?


    • Anonyymi

      Jos sulla on se synnytyksen jälkeinen masennus jäänyt päälle?

      • Anonyymi

        Ei kai tässä nyt voi masennuksesta olla kyse.


      • Anonyymi

        Ai miehellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miehellä?

        On se voinut olla syntymästään saakka masentunut. Jotkut miehet on.
        Älä ajattele niin kapeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se voinut olla syntymästään saakka masentunut. Jotkut miehet on.
        Älä ajattele niin kapeasti.

        Hyvä huomio, sillä naisena esiintyminen netissä on kyllä aika apea harrastus


    • Anonyymi

      Pitäisin susta hyvää huolta, enkä koskaan päästäis irti. Paitsi silloin kun haluat tehdä omia juttujasi. Jos olet hän jota aina ajattelen. 🙂

    • Anonyymi

      Sielumme kohtasivat, sydämeni osuman sai. Sinä tiedät kyllä sen, niin kuin minäkin kun sinut ensi kerran näin. Tiesin että,tässä näin käy. Tunsin tunteen, joka sydämeeni asumaan jäi enkä aja sitä koskaan pois. Olen kuin uneton seatlessa, elokuvan mies ja nainen. Kun näkivät ensimmäisen kerran,niin sen jälkeen kukaan muu ei tuntunut miltään. Tiedät varmaan sen elokuvan? Odotan sinua,sydämeni on sinulle auki ja varattu! Hyvää alkanutta viikkoa ja Hyvää yötä! Missä oletkin.

      • Anonyymi

        Oletko Tom vai Meg?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Tom vai Meg?

        No hän kai kertoi haltsaavansa molemmat pääroolit, tuo meg on kyllä aina sen verran falski, että helppo päätellä kumpi on alunperin. Anteeksi nyt vain suvaitsematon lokerointini, mutta ei tässä muunsukupuolisuudesta kyse olekaan


      • Anonyymi

        Niin siinä kävi, samalla lailla. Se Uneton Seatlessa, joo, voisin katsoa sen vaikka kuinka monta kertaa. Enkä koskaan säästy kyyneliltä, kun se pari katsoo toisiaan ekaa kertaa. Toisiaan tutkiskellen, ihastuneena ihmetellen.

        ” sen jälkeen kukaan muu ei tuntunut miltään” noin se juuri on.


      • Anonyymi

        Menin eilen aikaisin nukkumaan. Aamulla oli kiva tulla tänne lukemaan näitä kun palsta oli täynnä rakkautta. Mies, sinä ja nämä sun kirjoitukset on niin suloisia. Tiedän kyseisen elokuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä kävi, samalla lailla. Se Uneton Seatlessa, joo, voisin katsoa sen vaikka kuinka monta kertaa. Enkä koskaan säästy kyyneliltä, kun se pari katsoo toisiaan ekaa kertaa. Toisiaan tutkiskellen, ihastuneena ihmetellen.

        ” sen jälkeen kukaan muu ei tuntunut miltään” noin se juuri on.

        Minäkin pidän siitä elokuvasta. Tää meidän juttu tuntuu aivan siltä. J...


    • Anonyymi

      Hmm.. joku on joskus kutsunut tai luullut tuollaista tilaa myös rakkaudeksi. Kaikenlaista hullua sitä elämässä saa kuulla ja nähdä.

    • Anonyymi

      Se on syvä Rakkaus se on se vetovoima. Joka vetää,ei sitä pääse pakoon. Se kyllä seuraa perässä,menet minne vaan. Ei nämä tunteet,ole järjellä aina selitettävissä. Niin kuin ei sielujen kohtaaminen,jota varmaan tarkoitat. Se on jotain paljon syvempää,kuin hetkellinen ihastus. Näitä voimakkaita tunteita,näin voimallisina ei koe monta kertaa elämässä. Se on kai tähtiin kirjoitettu. Ei rakkauta,voi eikä saa vangita sen pitää,lentää vapaana. Niin kuin lentää taivaan linnutkin! Mutta sinulle hyvää yötä! Sinne jonnekkin. Nää kauniita unia! Ja ajele varovasti,siellä on liukkaat tiet.

    • Anonyymi

      Rakastan sinua! Missä sinä sitten oletkin! Lupaan olla sun kun päivä kääntyy iltaan ja pöly laskeutuu, ollaan ihan hiljaa....

    • Anonyymi

      Siinäpä hämmästelee vain

    • Anonyymi

      Vaivannut jo kymmenen vuotta

    • Anonyymi

      Niin ei lopeta...

    • Anonyymi

      Miksi ei lopeta?

    • Anonyymi

      Ajattelen a miestä e kä uskalla lähestyä en vain tiedä mitä hän ajattelee olen palavasti ihastunut häneen ❤️, en ole koskaan kokenut tälläistä..❤️

      • Anonyymi

        Anttiako?


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, tässä on jotain erikoista. Tunnen sen vetovoiman.

    • Anonyymi

      Onko aloitus miehelle vai naiselle?

      • Anonyymi

        Mitä merkitystä sillä on? Täällä mielikuvitusleikkiessä se ajattelemasi ihminen jää yksin ilman huomiotasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on? Täällä mielikuvitusleikkiessä se ajattelemasi ihminen jää yksin ilman huomiotasi.

        Voihan sitä kysyä. Vastauksesta päätellen menee miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä kysyä. Vastauksesta päätellen menee miehelle.

        Et voi mun vastauksesta päätellä kenelle tai keltä aloitus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi mun vastauksesta päätellä kenelle tai keltä aloitus on.

        Voin päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin päätellä.

        Et voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi

        Voinpas.


    • Anonyymi

      Köyhyys se on ongelma

    • Anonyymi

      Ei ole rahaa ei naista mikä neuvoksi?

      • Anonyymi

        Kysäise Bob Marleylta.


    • Anonyymi

      Tädsä alkaa olla jotain väärin koska köyhä vuokralla ei rahaa ei naista

    • Anonyymi

      Jotain erikoi sta oltava ei käy töissä rahaton....

    • Anonyymi

      Jotain erikoista on

    • Anonyymi

      Ei koulutusta

    • Anonyymi

      Hämmentävää mikä on?

    • Anonyymi

      Aitoa rakkautta ei saa rahalla. Köyhä ja työtön ihminen osaa rakastaa toista ihmistä aivan yhtä palavasti kuin rikas ja töissä oleva, jos kahden ihmisen välillä on sitä oikeanlaista kemiaa.

      • Anonyymi

        Paskat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat.

        Varakkaat ihmiset ei aina tunnu säteilevän sellaista elämäntyytyväisyyttä, vaan kummallisia vastaiskulsiseita on vaan viljeltävä. -sivusta


    • Anonyymi

      Joo mutta on parempi olla uneton Seattlessa kuin rahaton Seattlessa, vai.

      • Anonyymi

        No kyllä unettomuus pitemmänpäälle alkaa ketuttaa, kun mielenterveys menee. Rahattomana sentään säilyy järki.


    • Anonyymi

      Jotain selittämätöntä tässä on.. millon tämä tunne alkoi?

      • Anonyymi

        Kun toivo loppuu niin alkaa telepatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun toivo loppuu niin alkaa telepatia.

        Suosittelen sinulle uraa politiikassa


    • Auttaako, jos vetää johdon irti pistorasiasta? 😶

    • Anonyymi

      Kyllähän minä sen tunnen, sen vetovoiman. Luulin joskus että se johtui siitä että olin niin ihastunut sinuun. No, olihan siinä jotain muutakin sitten...

      • Anonyymi

        Heräsi uteliaisuus. Mitä muuta sitten oli? Ilmeisesti meidän välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräsi uteliaisuus. Mitä muuta sitten oli? Ilmeisesti meidän välillä.

        Tarkoitin että se mitä tunsin ei ollut pelkästään omasta ihastumisestani johtuvaa. Tunne oli molemminpuolinen, kun vain olisin sen tiennyt jo silloin...Ja nythän tämä on kai jo jotain muutakin kuin vain ihastumista.


    • Anonyymi

      Rakkautta se on tunnusta pois vain.

    • Anonyymi

      Oliskohan narsisti kyseessä, siis se ihastuksesi kohde. Sehän on heidän päämääräsä saada toinen koukkuun itseensä ja siinä he ovat hyvin taitavia. Tämän takia he ensin vaikuttavat erittäin viehettäviltä, mutta kun "saalis" on tarpeeksi tiukkaan koukussa niin meno alkaa muuttua...

      • Anonyymi

        Tiedän narsisteista kaiken. Minua ei voi manipuloida.


      • Anonyymi

        Sepittävätkö tarinoita kurjasta elämästä, parisuhteesta?


      • Anonyymi

        Narsisti on ystävänä samanlainen kuin muissakin ihmissuhteissaan. Alkuun hän antaa itsestään miellyttävän, rehellisen ja auttavaisen kuvan.

        Hänestä saa vaikutelman, että hän todella välittää ja kuuntelee. Ystävyyssuhde on narsistille kuitenkin vain yksi hyötysuhteista ja ystävät käyttötavaraa.

        Narsistilla saattaa esimerkiksi olla valtavasti someystäviä, mutta ei yhtään lähiystävää. Tai ystävät vaihtuvat tiuhaan.

        Koska narsisti ei siedä vastaväitteitä eikä kritiikkiä, on empatiakyvytön ja manipuloi sekä syyttää kaikista vastoinkäymisistä muita, ystävyys alkaa ennemmin tai myöhemmin kärsiä.

        Narsistiystävällä on hallussaan monta narua, joista vetämällä hän saa toisen ihmisen toimimaan haluamallaan tavalla.

        Narsisti osaa herättää toivoa hyvästä ystävyydestä yhä uudelleen, imarrella, mutta myös pilkata tai piikitellä.

        Hänellä oli ikään kuin kahdet eri kasvot. Välillä olin hänen mielestään tärkein asia maailmassa ja välillä hän ei huomioinut minua ollenkaan. Hän lakkasi vastaamasta viesteihini, vaikka hengaillessani hänen kanssaan hän tekstaili koko ajan kaikille muille. Yritin epätoivoisesti saada hänen huomionsa joko ostamalla lahjoja, tarjoamalla kahvit tai lainaamalla rahaa tai sitten olin syömättä kolme päivää, nimimerkki Ujo tyttö kertoo Välipakan kirjassa ystävyydestään ”Anniin”.


      • Anonyymi

        Narsistin tuntomerkit
        https://www.iskelma.fi/uutiset/terveys-ja-hyvinvointi/a-109599

        Narsistit kertovat mielellään tarinoita omasta elämästään, jossa he ovat sankarin roolissa. Harvoin mikään on myöskään heidän omaa syytään, vaan jos jotain kurjaa tapahtuu, he ovat aina uhrin roolissa. Vaikka narsisti olisi aiheuttanut ikävän välikohtauksen itse, he onnistuvat vierittämään syyn jonkun muun niskoille - ainakin omassa päässään. He eivät ota vastuuta teoistaan, jos niillä on negatiiviset seuraukset.

        He shoppailevat mielellään
        Tutkimusten mukaan monet narsistit ostavat mielellään asioita. Vaatteiden ja asusteiden ostaminen kiillottaa heidän omaa kuvaansa. Shoppailuhalu ei luonnollisesti ole merkki narsismista, mutta narsisteilla ostamisen on todettu olevan usein mieluinen toimi.

        Ulkonäkö on heille tärkeää
        Narsistit pitävät huolta ulkonäöstään ja heille hyvältä näyttäminen on erityisen tärkeää. He haluavat antaa hyvän kuvan itsestään. He treenaavatkin usein paljon ja pitävät muutenkin ulkonäöstään erityisen hyvää huolta.

        Facebook paljastaa
        Naamakirjassa heillä on usein paljon ystäviä, mutta ei yhtään epäonnistunutta kuvaa heistä itsestään.

        He eivät kestä kritiikkiä
        Vaikka kritiikin saaminen on tuskin kenellekään mieluisaa, narsistit ovat kritiikille erityisen herkkiä.

        Tekosyy on narsistin paras kaveri
        Narsistit onnistuvat pääsemään pälkähästä tai velvollisuuksien hoitamisesta tavalla tai toisella. Tekosyyt ovat heidän parhaita ystäviään.

        He jättävät pieniä tulipaloja taakseen
        Monesti sillat sortuvat narsistien takana - alalla kuin alalla. He sotkevat välinsä kollegoihin tai pettävät puolisoaan ja siirtyvät seuraavaan uhriin kyyneliä vuodattamatta.

        Kaikkien asioiden tulee pyöriä heidän ympärillään
        Monet hiljaiset ja ujot narsistit eivät välttämättä pidä meteliä itsestään. He saattavat kuitenkin kasvataa vihaa tai kaikessa hiljaisuudessa loukkaantua, jos heitä ei huomioida heidän mielestään tarpeeksi tai oikealla tavalla.

        Narsistit eivät tunnista ongelmaansa
        Monet narsistit eivät ymmärrä ollenkaan oma persoonallisuushäiriötään. He saattavat esimerkiksi eron hetkellä ihmetellä, että miksi heidän jätetään, vaikka he ovat niin mahtavia ja valloittavia persoonallisuuksia.

        Kehut pitävät hyvällä tuulella
        Monet narsistien kanssa elävät kertovat, että kehujen avulla narsistien kanssa tulee toimeen ja välttää konfliktit. Jos he tulevat pahalle tuulelle tai hermostuvat, kehuilla tilannetta voi silotella. Kehumalla heidän kanssaan ei myöskään niin helposti ajaudu riita- tai konfliktitilanteisiin.

        Hyvä itsetunto
        Monesti sanotaan, että narsistit kärsisivät huonosta itsetunnosta. Näin ei persoonallisuushäiriötä tutkivan psykologin mukaan kuitenkaan ole. Päinvastoin, narsisteilla on usein todella hyvä itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti on ystävänä samanlainen kuin muissakin ihmissuhteissaan. Alkuun hän antaa itsestään miellyttävän, rehellisen ja auttavaisen kuvan.

        Hänestä saa vaikutelman, että hän todella välittää ja kuuntelee. Ystävyyssuhde on narsistille kuitenkin vain yksi hyötysuhteista ja ystävät käyttötavaraa.

        Narsistilla saattaa esimerkiksi olla valtavasti someystäviä, mutta ei yhtään lähiystävää. Tai ystävät vaihtuvat tiuhaan.

        Koska narsisti ei siedä vastaväitteitä eikä kritiikkiä, on empatiakyvytön ja manipuloi sekä syyttää kaikista vastoinkäymisistä muita, ystävyys alkaa ennemmin tai myöhemmin kärsiä.

        Narsistiystävällä on hallussaan monta narua, joista vetämällä hän saa toisen ihmisen toimimaan haluamallaan tavalla.

        Narsisti osaa herättää toivoa hyvästä ystävyydestä yhä uudelleen, imarrella, mutta myös pilkata tai piikitellä.

        Hänellä oli ikään kuin kahdet eri kasvot. Välillä olin hänen mielestään tärkein asia maailmassa ja välillä hän ei huomioinut minua ollenkaan. Hän lakkasi vastaamasta viesteihini, vaikka hengaillessani hänen kanssaan hän tekstaili koko ajan kaikille muille. Yritin epätoivoisesti saada hänen huomionsa joko ostamalla lahjoja, tarjoamalla kahvit tai lainaamalla rahaa tai sitten olin syömättä kolme päivää, nimimerkki Ujo tyttö kertoo Välipakan kirjassa ystävyydestään ”Anniin”.

        Tajusin ihastuneeni narsistiin. Ensin ihailua ja ystävällisyyttä. Sitten välinpitämättömyyttä ja piikittelyä. Lopullinen sulkeminen ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin ihastuneeni narsistiin. Ensin ihailua ja ystävällisyyttä. Sitten välinpitämättömyyttä ja piikittelyä. Lopullinen sulkeminen ulos.

        No teitähän on sitten kaksi narsistia🙁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teitähän on sitten kaksi narsistia🙁.

        Minusta ei saa narsissia tekemälläkään. En ole omahyväinen kakkapää ollenkaan. Minua ei vaan tunneta ja olen väärin ymmärretty...


    • Anonyymi

      Kaikki eivät kuitenkaan ole narsisteja. Aitoa välittämistä ja rakkautta on kuitenkin vielä ihmisten välillä olemassa.

    • Anonyymi

      No jos sulla on tuollainen "vetovoima" sinuun, niin veäppä kakkas aamuläpees ja palaa kertomaan rääpyäs, tarkoitan raporttisi.......
      Moimoi

    • Anonyymi

      Mulla on aivan samat tunteet häntä kohtaan. En pysty olla ajattelemaat hetkeäkään. Valtava kaipuu hänen luokse ollut ensinäkemästä saakka... J...

    • Anonyymi

      Kaunis ihminen.
      Mutta niin kylmä.
      Julmuus näyttäytyy pienissä hetkissä.
      Haluat alistaa kaikki lähelläsi.
      Päästät lähelle ja kohta torjut.
      Et vastaa viesteihin.
      Pidät epätietoisuudessa loputtomiin.
      Tiedän, alkoholiongelma on etenevä aivosairaus.

      • Anonyymi

        Ihan kuin kauneus olisi joku ”hyve”


      • Anonyymi

        ”Etenevä aivosairaus”😅😅😅


      • Anonyymi

        Kenelleköhän tämä oli? Ei kyllä sovi minuun yhtään.


    • Anonyymi

      Ei, ei muutu eikä katoa tunne!!! Ja Sinä olet niin oikeassa kaikessa muussakin❣ Minä olen ihanasti seonnut Sinusta jo aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Ei kuulu meille tuo!


    • Anonyymi

      Toi runo oli K -> E

    • Anonyymi

      Päivät ovat ankeita ja tunnit pitkiä, kun ei näe ollenkaan Sinua!!!😭

    • Anonyymi

      Pilvet tummina taivasta sousi
      Toisten aurana lähtevän näit
      Usva huuruna suosta jo nousi
      Siipirikkona rannalle jäit
      Sinut jäiseltä suolta mä löysin
      Ja taistelun jälkeen köysin
      Sinut suojaan talveksi sain

      Pari pihlajanoksaa mä taitoin
      Niistä lastan siipeesi tein
      Latoon lämpimään paikan mä laitoin
      Sinne päivittäin ruokaa mä vein
      Luottamuksesi ehkä mä voitin
      Jos kädestä syöttää koitin
      Sinä katsoit ylpeästi vain

      Ei vapaata vangita voi
      Me kumpikin tiesimme sen
      Sinitaivaalla korkeuksissa
      Sinun laulusi vapaana soi
      Ei vapaata vangita voi
      Me kumpikin tiesimme sen
      Sama kaipuu mun kaupungista
      Tänne korpien kätköön toi
      (Säv. Kai Hyttinen, san. Vexi Salmi [nimim. Antero Ollikainen])

      VM

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe