VR:n lepohuoneet paneskelua varten?

Anonyymi

Sain tietää että tää mun mies on paneskellut jotain naiskonduktööriä siellä VR:n lepohuoneissa jo VUOSIA ja tämä nainenkin on varattu. Kiva yllätys! Kiva kun omat puolisot odottaa kiltisti kotona näitä kusipäitä yövuorosta ja vielä säälii, kun on niin raskas ”työ”! Ärsyttää myös että tän horon oma äijä ei kai tiedä asiasta vieläkään! Ja tämä nainen ei ilmeisesti tiedä että hän ei ollut edes ensimmäinen konnari, ketä tämä mun mieheni on pannut, vaan oli jo yksi tapaus aiemminkin! Ai että mikä kultakimpale toi mun mies!

98

4039

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No miten olisi tulisitko sinä panemaan kostoksi miehellesi. Miten saan yhteyttä sinun anna s-posti niin voin kirjoittaa sinulle

      • Anonyymi

        Kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.


      • Anonyymi

        Tämä idiootti heti tyrkyllä hyi hemmetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä idiootti heti tyrkyllä hyi hemmetti

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä idiootti heti tyrkyllä hyi hemmetti

        Luultavasti itsekin varattu🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä idiootti heti tyrkyllä hyi hemmetti

        No, mut jos tää idiootti on vaikka miehesi?


    • Anonyymi

      Miehes on alfa! Taitaa seitti kasvaa kotona.

      • Anonyymi

        Huvittava kommentti, etkä tiedä mistä puhut. Taidat itse olla samanlainen pettäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava kommentti, etkä tiedä mistä puhut. Taidat itse olla samanlainen pettäjä?

        Trolli se on


      • Anonyymi

        Idiootti se on, eikä mikään alfa jos ei tajua että omaan muijaan satsaaminen hyödyttää pidemmän päälle paljon enemmän! Vähän sama kuin jos ostat uuden auton, muttet koskaan huolla sitä. Kyllähän sillä alussa saa hyvät kyydit, mutta lopulta alkaa tulla vikoja ja kitinää…


    • Anonyymi

      Ja pakko lisätä vielä että ihan paljaalla on vedelty menemään joka kerta, joten tavallaan ollaan oltu sen naisen puolison kanssa tietämättämme neljän ihmisen seksisuhteessa!🤮

      • Anonyymi

        Mistä tiedät varmaksi, että paljaalla on nussittu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät varmaksi, että paljaalla on nussittu ?

        No kun mies itse oman tunnon tuskissaan myönsi tämän asian ja paljon muutakin…


      • Anonyymi

        Aika sikamaista ja edesvastuutonta touhua🤮 Mitenköhän äijä sit olis selittänyt sukupuolitaudin, jos sellainen olis tarttunut matkaan, tai ehkä halusikin jäädä kiinni…?


    • Anonyymi

      Yks VR:n P- mies on vastaavilla touhuilla kehuskellut. Mahtaako olla kyseessä?

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa, mutta uskomatonta että joku vielä kehtaa kehuskella tollasella ”ansiolla”!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, mutta uskomatonta että joku vielä kehtaa kehuskella tollasella ”ansiolla”!

        Kaikenlaisilla asioilla voi kehuskella. Tuohan on ihan rinnastettavissa maalin tekemiseen jossain urheilulajissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisilla asioilla voi kehuskella. Tuohan on ihan rinnastettavissa maalin tekemiseen jossain urheilulajissa.

        Minkähän ikäisestä miehestä tässä on suunnilleen kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisilla asioilla voi kehuskella. Tuohan on ihan rinnastettavissa maalin tekemiseen jossain urheilulajissa.

        Ai että pettäminen on rinnastettavissa maalin tekoon ja antaa aihetta kehuskeluun? Aika outo vertaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisilla asioilla voi kehuskella. Tuohan on ihan rinnastettavissa maalin tekemiseen jossain urheilulajissa.

        Niin juuri. Eikös yksi termi siitä ole skorettaa, kun mies onnistuu saamaan naiselta, jonka kanssa ei ole vakisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että pettäminen on rinnastettavissa maalin tekoon ja antaa aihetta kehuskeluun? Aika outo vertaus.

        En usko, että kyse on itse siitä pettämisestä kyseisen termin suhteen, mutta oli sinkku tai ei, niin ei vakinaiselta naiselta saamisesta voi kavereiden kanssa jälkikäteen retostella kaljojen ääressä kuin jalkapallossa tai jääkiekossa tehdyistä maaleista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri. Eikös yksi termi siitä ole skorettaa, kun mies onnistuu saamaan naiselta, jonka kanssa ei ole vakisuhteessa?

        Naurettavaa on miesten maailma, keskittyisivät mielummin johonkin muuhun kuten esim. oman naisensa tyydyttämiseen. Siinä sitä vasta jotain kehumista olisikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että kyse on itse siitä pettämisestä kyseisen termin suhteen, mutta oli sinkku tai ei, niin ei vakinaiselta naiselta saamisesta voi kavereiden kanssa jälkikäteen retostella kaljojen ääressä kuin jalkapallossa tai jääkiekossa tehdyistä maaleista😉

        Miksi ei voi? Miksi muka on jotenkin kehuttavampaa kaataa sina uusi muija allensa, kun eihän se kerro miehen taidoista mitään? Enemmän se mun mielestä kertoo että sama nainen viihtyy siinä pidempäänkin, eikä lähde uuden miehen matkaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei voi? Miksi muka on jotenkin kehuttavampaa kaataa sina uusi muija allensa, kun eihän se kerro miehen taidoista mitään? Enemmän se mun mielestä kertoo että sama nainen viihtyy siinä pidempäänkin, eikä lähde uuden miehen matkaan…

        Kyllä se kertoo. Monet miehet eivät onnistu kaatamaan ensimmäistäkään naista, saati aina uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kertoo. Monet miehet eivät onnistu kaatamaan ensimmäistäkään naista, saati aina uutta.

        Aika säälittävää…


    • Anonyymi

      Aloituksesta saa erikoisen kuvan, että se olisi VR:n syy, että mies käy vieraissa. Ei se VR:n syy ole, monessa muussakin työpaikassa on lepohuoneita ja ihan syystä. Miehen (tai sen seksikumppanin, aloitteen tekijä ei ap:n viestistä selviä) syy se yksinomaan on, kyllä sen paikan aina löytää, jos haluaa tai on tarve.
      Osa miehistä vain on sellaisia, että on pakko päästä panemaan, jos tulee tilaisuus. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Harmillista, että sait itsellesi tällaisen miehen, kun selvästi odotit uskollisuutta mieheltäsi.

      • Anonyymi

        Tiedän ettei tämä ole yrityksen syy, mutta halusin herättää asiasta keskustelua, jotta muutkin puolisot ymmärtäisivät tämän olevan todellinen ongelma, eikä ihan yhtä sinisilmäisesti ajattelisi että juuri se oma puoliso ei pettäisi . Tilaisuus tekee varkaan ja kyllä, valitettavasti oletin meidän molempien olevan uskollisia toisillemme, kun ei oikeastaan ole ollut mitään erityistä syytä edes epäillä. Olin itse sitoutunut tähän 100%, mutta toinen ei….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettei tämä ole yrityksen syy, mutta halusin herättää asiasta keskustelua, jotta muutkin puolisot ymmärtäisivät tämän olevan todellinen ongelma, eikä ihan yhtä sinisilmäisesti ajattelisi että juuri se oma puoliso ei pettäisi . Tilaisuus tekee varkaan ja kyllä, valitettavasti oletin meidän molempien olevan uskollisia toisillemme, kun ei oikeastaan ole ollut mitään erityistä syytä edes epäillä. Olin itse sitoutunut tähän 100%, mutta toinen ei….

        Turha enää itkeä kun on jo paskat housuissa viskaa ukko ulkoruokintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha enää itkeä kun on jo paskat housuissa viskaa ukko ulkoruokintaan

        Näin tulee käymään!


      • Anonyymi

        On se VR n syy, kun taukotiloja tarjolla. Haastetaan VR raastupaan tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se VR n syy, kun taukotiloja tarjolla. Haastetaan VR raastupaan tästä.

        Tarinan tarkoituksena oli herättää muidenkin puolisoiden tietoisuutta siitä että mitä siellä ”töissä” puuhataan selän takana…


      • Anonyymi

        Mitä merkitystä on kumpi oli aloitteen tekijä, jos molemmat varatut osapuolet tähän pettämiseen on kuitenkin ihan vapaaehtoisesti ryhtyneet, vai meinaatko että se toinen on sitten pakotettu siihen suhteeseen? En myöskään tajua tätä asennetta että miehille ikään kuin ”sallitaan” tällainen kusipäinen käytös tyyliin ”miehet on miehiä”. Kyllä miehilläkin on käsittääkseni ne aivot ja on ihan tietoinen valinta, että pettääkö vai ei…


      • Anonyymi

        Sinänsä omen erimieltä tästä, että kyllähän yritys näitä lepohuoneiden väärinkäytöksiä pystyisi vähentämään esimerkiksi jonkinlaisella valvonnalla. Tuskin kovin moni sinne huoneisiin kimpassa kehtaisi ängetä, jos ovella olisi joku ”vahtimestari” tai esim. kameravalvonta? Mutta kun sehän vaatii taas rahaa ja haluja tarttua toimeen….


      • Anonyymi

        ”Osa miehistä vaan on sellaisia että pakko päästä panemaan”, Mitä jos panisi sitä omaa muijaansa useammin, niin sekin pysyisi tyytyväisenä eikä alkaisi puutteessa nalkuttamaan?


    • Anonyymi

      Aikamoinen sensuuri tälläkin sivulla näköjään on, kun nyt jo ”kiellettyä” 26 viestiä poistettu ketjusta. Suomi on vapaa maa, vai miten se nyt oli…😏

      • Anonyymi

        Onko numerokalevin spämmien poisto sinusta sensuuria?


    • Anonyymi

      Työpaikalla on mukavaa paneskella. Eräs työkaverini nusas työkaveriaan työpaikan vessassa sillä seurauksella että wc-pönttö sai pienen vaurion. Siihen siis tuli vesivuoto ja sitä myötä lievä vesivahinko.
      Tästähän ei paljoa meteliä pidetty mutta saimme hauskan toteamuksen.
      -panit sit pöntön paskaksi,

      • Anonyymi

        Eihän siinä mitään vikaa olekaan, jos molemmat on sinkkuja, mutta jos molemmat osapuolet on vakituisessa parisuhteessa, niin silloin tuollainen käytös on lähinnä oksettavaa. Ollaan olevinaan niin miestä, mutta kuitenkin pelätään puhua omalle puolisolle!


    • Anonyymi

      Tilaisuus tekee varkaan. Valitettavasti kaikilla vaan ei ole sitä selkärankaa…

    • Anonyymi

      Ja ilmeisesti tällä naisella on kotona myös lapsi/lapsia, joten ei näköjään paljon paina sekään vaakakupissa, kun mun miestäni niin kovasti himoitsi. No eipä siinä, niin olen himoinnut minäkin, joten peitto on kyllä heilunut myös kotona, vaikka ”ukkokultani” ilmeisesti on muuta yrittänyt tälle naiselle väittää, ettei hänelle tulisi paha mieli siitä kun ilman kortsua veteli, eikä hän ollut edes ensimmäinen…. No kukin tyylillään, mutta hänen miehensä puolesta harmittaa, ettei tiedä millainen petturiämmä siellä kotona on….

      • Anonyymi

        Kyllähän näitä jalkojansa auliisti kaikille levittäviä jakorasioita löytyy varmaan ihan joka työpaikalta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän näitä jalkojansa auliisti kaikille levittäviä jakorasioita löytyy varmaan ihan joka työpaikalta…

        Minä ymmärsin että se oli nimenomaan tämä mies joka on jaellut useammillekin, ja näitä auliisti jakavia miehiähän tosiaan löytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärsin että se oli nimenomaan tämä mies joka on jaellut useammillekin, ja näitä auliisti jakavia miehiähän tosiaan löytyisi.

        No eikös nämä kummatkin osapuolet olleet varattuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös nämä kummatkin osapuolet olleet varattuja?

        Nimenomaan, eiköhän tuomita molemmat osapuolet samalla lailla jos siihen lähdetään.


      • Anonyymi

        Lapset jäävät erossa auna naiselle, vaikka olisi millanen huorintekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset jäävät erossa auna naiselle, vaikka olisi millanen huorintekijä.

        Useammin, ei aina, eikä miehen huoraaminen vaikuta tähän sen enempää kuin naisenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärsin että se oli nimenomaan tämä mies joka on jaellut useammillekin, ja näitä auliisti jakavia miehiähän tosiaan löytyisi.

        Tuskin oli sen akankaan ensimmäinen kerta kun pettämään lähti…


      • Anonyymi

        No tämähän se on kai se miesten yleisin tapa pyrkiä vieraan naisen housuihin että väittää ettei raukka kotona saa, vaikka monessa tapauksessa seksiä todellisuudessa harrastetaan kotona tiuhaankin. Säälittäviä on ne toiset naiset jotka tähän ikivanhaan selitykseen haksahtaa ja luulee usein vielä olevansa jotain erityistä ja että tämä ”unelmien prinssi” vieläpä jättäisi oman vaimonsa juuri hänen vuokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämähän se on kai se miesten yleisin tapa pyrkiä vieraan naisen housuihin että väittää ettei raukka kotona saa, vaikka monessa tapauksessa seksiä todellisuudessa harrastetaan kotona tiuhaankin. Säälittäviä on ne toiset naiset jotka tähän ikivanhaan selitykseen haksahtaa ja luulee usein vielä olevansa jotain erityistä ja että tämä ”unelmien prinssi” vieläpä jättäisi oman vaimonsa juuri hänen vuokseen.

        Seksi on seksiä, naisellekin. Säälisit enemmän sitä jota petetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on seksiä, naisellekin. Säälisit enemmän sitä jota petetään.

        Kaikki empatiani on todellakin petetyn puolison puolella! Ihan hirveä tilanne kun saa omalta puolisoltaan tuollaisen iskun, varsinkin kun tuosta saa sen kuvan ettei kotonakaan ole ollut mitään suurempia ongelmia ”saada” ja tämä pettäminen on tullut ihan yllätyksenä . Todella kusipäinen teko molemmilta pettäjiltä omia perheitään kohtaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, eiköhän tuomita molemmat osapuolet samalla lailla jos siihen lähdetään.

        Kyllä olis oikeus ja kohtuus että sen uskottoman akankin mies saisi tietää millainen ”helmimuija” sillä kotona on….


    • Anonyymi

      Mun vaimo oli tehnyt saman tempun kerran.
      Oli mies tehnyt vaimolle ehdotuksen
      Oli kuulemma ollut komea ja vielä sen päälle ihan älytön paneen.
      Ja varustus kohtuu paksu ja pian valmis uuteen yhdyntään.
      Silloin ei asia naurattanut ,tuli ilmi kun mulla oli kännykkä rikki ja vaimon kakkoseksi puhelin käytössä. Nimillä olivat puhuneet ja konduktöörihän oli ottanut numerotiedusptelust numeron ja laittoi kiitokset hyvästä pillusta,ja kuvan juhlakuntoisesta kullista.
      Myöhemmin suuttuu laantui,ja keksin koston.
      Sanoin vaimolle että naitte valvonnassa. No se tapahtui.
      Katsoin kun vaimo voihki kun mies junassa siitin tä sisään loppuun asti.

      • Anonyymi

        Mistä muka voit tietää että vaimo oli tehnyt sen vain kerran? Eiköhän sitä ollut tapahtunut jo useamminkin, nyt vaan jäi kiinni… Ei kannattais olla niin sinisilmäinen että uskoo pettäjän puheisiin, sillä niillä on tapana aina valehdella ja ajavat vain omaa etuaan.


      • Anonyymi

        Eipä ole ihme että Vr yrittää hankkiutua kokonaan eroon noista konnareista, kun eihän ne näköjään ehdi omia töitäkään tekemään, kun on niin kiire puuhastella työpaikalla kaikkea muuta.


      • Anonyymi

        Tää tarina kyllä kuulostaa enemmänkin joltain märältä päiväunelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muka voit tietää että vaimo oli tehnyt sen vain kerran? Eiköhän sitä ollut tapahtunut jo useamminkin, nyt vaan jäi kiinni… Ei kannattais olla niin sinisilmäinen että uskoo pettäjän puheisiin, sillä niillä on tapana aina valehdella ja ajavat vain omaa etuaan.

        Vaimolla on vakkarit jotka panee vaimoa aina kun mahdollista.
        Saa nykyisin luvalla niin ei tarvi tehdä salassa,parempi näin.
        Olen joutunut katselemaan ,siksi tiedän mitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimolla on vakkarit jotka panee vaimoa aina kun mahdollista.
        Saa nykyisin luvalla niin ei tarvi tehdä salassa,parempi näin.
        Olen joutunut katselemaan ,siksi tiedän mitä tapahtuu.

        No mitä sä sitten saat siitä kun vaimo seikkailee muualla, eikä ehkä jaksa kiinnostua sinun kanssa panemisesta, vai käytkö sitten itsekin vieraissa?


    • Anonyymi

      Ilmabkos on niin pyöreäpyllyisiä konnareita nykyään että taidanpa lähteä pian taas matkaan yö-junalla päivävaunussa pohjanmaalle. Eronnutkkn kun kerran oon. Nyt jo vähän panettaa aijaijai peppuseni sielä junassa. Hohoho kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

      • Anonyymi

        Joo sieltä lohkeaa varmaan myös hyvää ”asiakaspalvelua”.ppitää varmaan itsekin hypätä pitkästä aikaa junaan…


    • Anonyymi

      Ei junassa tarvi konnariin tyytyä. Kerran oli nuoria urheilu poikia palaamassa jostain harjoitus leiriltä. Vitsi että oli kova kullin en nuori mies ,kävivät tutustumassa kaverinsa kans mun Pikkareiden. Olivat innokkaita,kahdet poikaset sain.

      • Anonyymi

        Trolololo lollolo lollolo loo trololololoo


      • Anonyymi

        Juu ei tarvii konnariin tyytyä, mullapa onkin ihan oma veturinkuljettaja sängyssäni😆


    • Anonyymi

      Paneskele sinäkin joka puolelle, niin saat kostaa

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi kostaa? Muiden paneminen ja pettäminen on nykyään tehty jopa helpommaksi, kuin se uskollisena pysyminen ja se on kyllä jotenkin surullista. Kaikilla kännykät kädessä 24/7 ja kaiken maailman lukitukset, ettei puoliso vaan vahingossakaan pääse näkemään mitään ja siellä eletään sitten ihan omassa pettäjän fantasiamaailmassa joka ei ole edes totta. Se on pelkkä kupla, joka kyllä puhkeaa ajallaan kun arki ja todellisuus iskee päin näköä…


      • Anonyymi

        Olipa taas melko nuija kommentti.


    • Anonyymi

      ”Veturimiehet heiluttaa”…

    • Anonyymi

      Yksi tuttu konnari kehuskeli kerran, että olipa mukava painaa työkaveria taukohuoneessa. Taitaa olla talon tapa.

      • Anonyymi

        Tuntuu joo olevan vähän ”sisäsiittoinen” firma…


    • Anonyymi

      Heikon ihmisen merkki, jos tarviii työkaveria nussia pönkittääkseen omaa egoaan. Joka työpaikassa niitä ihastuksia varmasti löytyy mutta kuormasta ei silti kannata syödä! Johtaa yleensä vaan syvempiin ongelmiin…

    • Olenkin kyllä miettinyt konduktöörin uraa. Tällainen työsuhde-etu olisi kyllä todella merkittävä ja vaikuttaa varmaan monen nuoren konduktöörinalun uravalintaan. Aivan mahtavaa!

    • Anonyymi

      Onko miehesikin konnari? Meinaan vaan kun kuulin yhdeltä tutulta eräästä naiskonnarista jolla oli ollut pidempi suhde varatun veturinkuljettajan kanssa ja tämä nainenkin on varattu. Voisiko olla sama nainen kyseessä?

    • Anonyymi

      Olen pahoillani että sulle kävi näin, mutta kuulemani ja omien kokemusteni perusteella en kyllä koskisi yhteenkään vr:n kusipäähän…

    • Anonyymi

      Haluisinpa tietää että minkälainen ÄMMÄ tekee tällaista?! Panee työpaikalla varattua äijää samaan aikaan kun oma mies ja lapset odottaa kotona,. Mikä hitto ihmisiä nykyään vaivaa, kun ei ole minkäänlaista omanarvontuntoa tai kunnioitusta itseään tai muita kohtaan?. Minä minä minä!. Kyllä nainen tosiaan on naiselle susi…

      • Anonyymi

        Puhumattakaan siitä mikä sika se varattu äijä on naiselleen!! Tämähän ei ollut edes ensimmäinen kerta kun sekaantuu työkaveriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan siitä mikä sika se varattu äijä on naiselleen!! Tämähän ei ollut edes ensimmäinen kerta kun sekaantuu työkaveriin.

        Ni ihan yhtä sika se ämmä oli omalle miehelleen ja LAPSILLEEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan siitä mikä sika se varattu äijä on naiselleen!! Tämähän ei ollut edes ensimmäinen kerta kun sekaantuu työkaveriin.

        Niinpä…mutta kenen kanssa se mies pettäisi jos naiset ei tuollaiseen suhteeseen suostuisi…?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä…mutta kenen kanssa se mies pettäisi jos naiset ei tuollaiseen suhteeseen suostuisi…?

        Niin... ja kenen kanssa se nainen pettäisi jos mies ei tuollaiseen suhteeseen lähtisi...?
        Kai ne molemmat vastaa omista tekemisistään vai mitä meinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni ihan yhtä sika se ämmä oli omalle miehelleen ja LAPSILLEEN!

        Ni eli kyllä on mieskin miehelle susi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni eli kyllä on mieskin miehelle susi!

        Ei susi, vaan miehet on vaan sikoja…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... ja kenen kanssa se nainen pettäisi jos mies ei tuollaiseen suhteeseen lähtisi...?
        Kai ne molemmat vastaa omista tekemisistään vai mitä meinaat?

        Sulla on kova tarve puolustella tätä toista naista, pistää miettimään että miksi? Kolkuttaako oma omatunto…?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kova tarve puolustella tätä toista naista, pistää miettimään että miksi? Kolkuttaako oma omatunto…?

        Sinunko mielestä nainen vastaa omien tekemistensä lisäksi vieraan miehen tekemisistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kova tarve puolustella tätä toista naista, pistää miettimään että miksi? Kolkuttaako oma omatunto…?

        En vain oikein ymmärrä sellaista ajattelutapaa että kun nainen pettää nainen on syyllinen, ja kun mies pettää on nainen syyllinen siihenkin. Ikäänkuin mies olisi kykenemätön itse päättäämään ketä panee ja ketä ei, eikä häneltä siksi edellytettäisi vastuuta omista tekosistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunko mielestä nainen vastaa omien tekemistensä lisäksi vieraan miehen tekemisistä?

        Mitä sä sekoilet? Nainen on ihan yhtä paska tässä tarinassa kuin mieskin, samanlaisia alhaisia lieroja, eikä se siitä sun jankutuksella miksikään muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain oikein ymmärrä sellaista ajattelutapaa että kun nainen pettää nainen on syyllinen, ja kun mies pettää on nainen syyllinen siihenkin. Ikäänkuin mies olisi kykenemätön itse päättäämään ketä panee ja ketä ei, eikä häneltä siksi edellytettäisi vastuuta omista tekosistaan.

        No mä taas en ymmärrä tota tarvetta yrittää ”valkopestä” sen naisen tekoja puhtaaksi sillä kyllä se nainen on todella kiero ja epärehellinen, kun ryhtyy tollaiseen epärehelliseen hommaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä taas en ymmärrä tota tarvetta yrittää ”valkopestä” sen naisen tekoja puhtaaksi sillä kyllä se nainen on todella kiero ja epärehellinen, kun ryhtyy tollaiseen epärehelliseen hommaan.

        Niin, tasan yhtä kiero ja epärehellinen kuin pettävä mieskin. Sitähän yritän sanoa että ei kai syyllisyyden suuruus voi olla sukupuolisidonnainen. Tämän selkeämmin en osaa sitä ilmaista, ei toki ole pakko ymmärtää.


    • Anonyymi

      No ainakin opit ettei aina ja joka ikinen kerta suhde voi mennä kuin Strömsössä.

    • Anonyymi

      U­u­­s­­i sek­­­si­­­tea­­­tteri avautu­u Suome­en! Kutsu­mme kai­kki­­. Il­­­mo­­it­­tau­­­tum­ine­­­n ry­hmä­ämm­e tä­­äl­­­l­ä - http://aanraden.com/H/mS0MI 👈

    • Anonyymi

      Hauska keskustelu.

      Mutta tietäisittepä mitä tapahtuu pikkujouluissa, virkistysreissuissa.

      Pettäjä ei aina ole yhtään huono vanhempana. Usein myös pettämiseen on syy, vaikka tietysti mielellään aina että se petetty on uhri. Tavallaan on, tavallaan ei aina ookkaan vaan se syy pettämiseen.
      Onko sellainen esimerkiksi uhri joka alkuun suhteessa on oll aktiivinen ja halukas, mutta kymmenen vuoden päästä seksiä on harvakseltaan vaikka toinen alkuun yrittää lähestyä, uudestaan ja uudestaan? Parisuhteessa voi olla varma että jos ei peitto heilu se heiluu muualla. Pitämällä huolta siitä omasta suhteesta välttää sen ettei siihen mahdu muut.

      Ja sitten kun se kumppani siitä huolimatta että on annettu paljon huomioo, seksiä, aamupaloja, pieniä suuria huomioita, menee ja pettää, sitten se pettäjä jätetään siihen. Ihan sama vaikka se ok-talo just valmistui ja ensi kauden etelänmatka on varattu. Koska sitten jos kaikesta on huolehdittu ja itsestään ei ole kiinni ollut se pettäminen, on se pettäjä ei mono suhteeseen pystyvä. Se tulee pettämään uudestaan ja uudestaan.

      Ja tällänen vuosia kestänyt seksisuhde... Ethän sä enään kattele sellasta, ethän? Jos kattelet oot vähän höpsö. Jos pettäjä ei halua erota, se haluaa vaan syödä ja pitää kakun.

      Tai sitten sovitte että elätte avoimessa suhteessa.

      • Anonyymi

        No jos ei peitto heilu ja haluaa muualla heiluttaa niin eikö ole parempi säilyttää kuitenkin oma kunnia ja erota ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei peitto heilu ja haluaa muualla heiluttaa niin eikö ole parempi säilyttää kuitenkin oma kunnia ja erota ensin.

        Ihan samat motiivit pitää pihtaria suhteessa kuin sitä joka heiluttaa peittoa muualla. Yleisimmät on raha ja lapset, yhteiset ystävät ja sosiaalinen asema.
        Varmaan pihtaritkinnalkaisi ottamaan eroja jos puoliso toisi sitä murhetta seksin puutteesta esiin joka välissä.

        Mulle on ihan sama mitä muut tekee. Näin unta (kiitti temppari) että puoliso tunnusti vähän panneensa toista. Siinä ei muuta mielipahaa ollut kuin se että itse on aika usein kuullut että ei tänään, päätä särkee ja nukuttaa.

        Seksissä monien kumppaneiden kanssa ei ole muuta ongelmaa kuin mahdolliset raskaudet ja sukupuolitaudit. Raskauksien ehkäisy on melko helppoa, mutta tautien riski on se pelottava homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samat motiivit pitää pihtaria suhteessa kuin sitä joka heiluttaa peittoa muualla. Yleisimmät on raha ja lapset, yhteiset ystävät ja sosiaalinen asema.
        Varmaan pihtaritkinnalkaisi ottamaan eroja jos puoliso toisi sitä murhetta seksin puutteesta esiin joka välissä.

        Mulle on ihan sama mitä muut tekee. Näin unta (kiitti temppari) että puoliso tunnusti vähän panneensa toista. Siinä ei muuta mielipahaa ollut kuin se että itse on aika usein kuullut että ei tänään, päätä särkee ja nukuttaa.

        Seksissä monien kumppaneiden kanssa ei ole muuta ongelmaa kuin mahdolliset raskaudet ja sukupuolitaudit. Raskauksien ehkäisy on melko helppoa, mutta tautien riski on se pelottava homma.

        Tutkimusten mukaan miehet pettää pitääkseen oman parisuhteensa kunnossa (suurin osa pettämisistä johtuu pihtaamisesta, yhteensopimattomista fantasioista tai fetisseistä jne.)

        Naiset taas pettävät etsiäkseen uutta suhdetta. Naisten syitä pettämiseen ei ole niinkään huono tai vähäinen seksi kuin huono puoliso, eli puolison työttömyys, heikompi tulotaso, huumorintajuttomuus, tyhmyys tai uuden ehdokkaan parempi ulkonäkö jne.

        Koska tähän tulee kuitenkin joku inisemään ettei asia ole noin, niin Googlella löytyy tutkimukset ja tulokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei peitto heilu ja haluaa muualla heiluttaa niin eikö ole parempi säilyttää kuitenkin oma kunnia ja erota ensin.

        No niinpä! Mutta kun taitaa se pettäminen on yhtä jännää kuin keskenkasvuisten nurkan takana salaa polttaminen… ja sitähän pettäjät onkin, pelkkiä henkisesti keskenkasvuisia Idiootteja, jotka ei osaa tai uskalla kantaa omaa vastuutaan arjessa ja parisuhteessa. Kun aikuisen maailmassa ei kaikki olekaan niin helppoa, niin sitten lähdetään hakemaan sitä pakotietä takaisin teini-ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan miehet pettää pitääkseen oman parisuhteensa kunnossa (suurin osa pettämisistä johtuu pihtaamisesta, yhteensopimattomista fantasioista tai fetisseistä jne.)

        Naiset taas pettävät etsiäkseen uutta suhdetta. Naisten syitä pettämiseen ei ole niinkään huono tai vähäinen seksi kuin huono puoliso, eli puolison työttömyys, heikompi tulotaso, huumorintajuttomuus, tyhmyys tai uuden ehdokkaan parempi ulkonäkö jne.

        Koska tähän tulee kuitenkin joku inisemään ettei asia ole noin, niin Googlella löytyy tutkimukset ja tulokset.

        No mä voin inistä, koska mieheni petti vaikka en todellakaan ole pihdannut, vaan oikeastaan päinvastoin, olisin jopa halunnut useammin kuin hän, silti vasn piti lähteä testaamaan omaa viehätysvoimaansa muihin naisiin,…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan miehet pettää pitääkseen oman parisuhteensa kunnossa (suurin osa pettämisistä johtuu pihtaamisesta, yhteensopimattomista fantasioista tai fetisseistä jne.)

        Naiset taas pettävät etsiäkseen uutta suhdetta. Naisten syitä pettämiseen ei ole niinkään huono tai vähäinen seksi kuin huono puoliso, eli puolison työttömyys, heikompi tulotaso, huumorintajuttomuus, tyhmyys tai uuden ehdokkaan parempi ulkonäkö jne.

        Koska tähän tulee kuitenkin joku inisemään ettei asia ole noin, niin Googlella löytyy tutkimukset ja tulokset.

        Varmaan google kertoo sinulle ihan mitä vain haluat, mutta jos tutkimukseen vetoaa kuuluu antaa siihen linkki.
        Eli mikä tutkimus määrittää huonon puolison (eli puolison työttömyys, heikompi tulotaso, huumorintajuttomuus, tyhmyys tai uuden ehdokkaan parempi ulkonäkö jne.) naisen pettämisen syyksi?


    • Anonyymi

      Vaikutat katkeralta. Olisit antanu ukolles pillua kotona, niin ei olis tarvinnu vieraisiin lähteä. Voit toki pistää vahingon kiertämään ja jakaa pilluas vieraille, jos se helpottaa.

      • Anonyymi

        Olet ihan totaalisen pihalla kaikesta. Olen ollut meillä jopa se aktiivisempi osapuoli kuin mies mitä seksiin tulee, joten voit lopettaa noin typerän spekuloinnin samantien. Mieheni on ilmeisesti vaan heikkoluoteinen idiootti, niin kuin ilmeisesti sinäkin…


    Ketjusta on poistettu 253 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe