Tämä palsta on täynnä Korona- ja Paavola-aloituksia! Ne eivät millään tavalla kuulu tälle palstalle!
Miksei ylläpito hoida hommiaan?
20
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläpito ei tosiaan hoida hommiaan!
Hyvin hoitaa ylläpito hommansa.
Taikauskoisten kulkutautimyönteisten edesottamukset sopivat hyvin taikauskopalstoille joita luterilaisuuspalstakin edustaa.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Hyvin hoitaa ylläpito hommansa.
Taikauskoisten kulkutautimyönteisten edesottamukset sopivat hyvin taikauskopalstoille joita luterilaisuuspalstakin edustaa.Käytä pyöräilykypärää myös siellä kotona niin et telo päätäsi enempää. 😮
Anonyymi kirjoitti:
Käytä pyöräilykypärää myös siellä kotona niin et telo päätäsi enempää. 😮
Hieno ele sinulta kristinuskonharhainen kommentoija, kun selvästi rakastat lähimmäistä kuin itseäsi!
- Anonyymi
Tämä on roskapalsta!
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Tervemenoa.
:DMene sinä sinne muslimipalstellesi!
No pientähän tuo vielä on jos vertaa kuinka monta homoketjua on aitouskovat väsänneet.
- Anonyymi
Eikö homot ole kirkon itsensä kestoaihe kirkolliskokouksia myöten?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö homot ole kirkon itsensä kestoaihe kirkolliskokouksia myöten?
Eikö Paavola ole itse tehnyt itsestään kestoaiheen kaikilla foorumeilla?
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Eikö Paavola ole itse tehnyt itsestään kestoaiheen kaikilla foorumeilla?
Sinä sen olet tehnyt!
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen olet tehnyt!
Ei kyllä Paavola on se joka on mesonnut jop vuoskausia ja kehunut koronalla ja siitä parantumisella ja ties millä. Minulla ei ole ollut edes tietoa sairastumisesta
Mitäs teijän "jumala" tykkää teijän raiskareista?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14146264/raiskattu-entinen-helluntailainen-kirjoitti- Anonyymi
No sitähän tekin tekisitte jos teillä olisi vähänkään uskallusta mutta ämmämäisesti puhutte vaan paskaa!
- Anonyymi
Onko aloittaja Petri Paavolan lahkon jäsen? Onko aloittaja loukkaantunut, kun Paavolan ja Torpan synnit ja eksytykset ovat paljastuneet?
- Anonyymi
Montaako uskovaa täällä kiinnostaa erityisemmin Paavola tai Torppa?
- Anonyymi
Näin on, monetkin palstat ovat täynnä tätä saatanan Korona- Paavolaa ja hänen kanssahiihtäjiään!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261730
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381081- 49989
- 129892
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729