Hei kaikki! Olen huittisissa asunut vasta vähän aikaa , joten hieman välillä joudun paikallisilta kyselemään neuvoja.
Onko huittisissa jollakin järvellä retkiluistelurata? Jos on niin millä järvellä? Olen tykästynyt luistelemaan pitkillä vedoilla pitkää matkaa ja olisi mahtavaa jos voisin huittisissa jatkaa harrastustani. Myös laskettelu on lähellä sydäntäni, mutta rinteet täällä tuskin vielä auki?
Pitkää liukua huittisisa
Anonyymi
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Raijalanjärvellä ainakin on luistelua.
- Anonyymi
Kiitos nopeasta vastauksesta! Smirklaan luistimeni teräviksi ja lähden huittisjärvelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos nopeasta vastauksesta! Smirklaan luistimeni teräviksi ja lähden huittisjärvelle!
Kaukalolla oli taannoin luistoa, siellä kun kesä-lauvantaisin
makoili usein joku vosu, umpikännissä ja josku oli 5-jopa 10 hampparia
jonossa jotka odotti vuoroaan, pig-panther hääri kärjessä ja piti puoliaan
ja vakuutti rakkauttaan varmmaan joka vosulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896