Hei kaikki! Olen huittisissa asunut vasta vähän aikaa , joten hieman välillä joudun paikallisilta kyselemään neuvoja.
Onko huittisissa jollakin järvellä retkiluistelurata? Jos on niin millä järvellä? Olen tykästynyt luistelemaan pitkillä vedoilla pitkää matkaa ja olisi mahtavaa jos voisin huittisissa jatkaa harrastustani. Myös laskettelu on lähellä sydäntäni, mutta rinteet täällä tuskin vielä auki?
Pitkää liukua huittisisa
Anonyymi
5
86
Vastaukset
- Anonyymi
Raijalanjärvellä ainakin on luistelua.
- Anonyymi
Kiitos nopeasta vastauksesta! Smirklaan luistimeni teräviksi ja lähden huittisjärvelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos nopeasta vastauksesta! Smirklaan luistimeni teräviksi ja lähden huittisjärvelle!
Kaukalolla oli taannoin luistoa, siellä kun kesä-lauvantaisin
makoili usein joku vosu, umpikännissä ja josku oli 5-jopa 10 hampparia
jonossa jotka odotti vuoroaan, pig-panther hääri kärjessä ja piti puoliaan
ja vakuutti rakkauttaan varmmaan joka vosulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422452Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012024- 221826
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241455- 1001339
- 431338
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371191- 361046