Olisiko jollakin lahjoittaa tekohampaat jälkiuunileivän syöntiin?
Vaihdossa voin antaa 46 numeron käytetyt huopikkaat (koira järsinyt toisesta kantapään puhki)
Lahjoita hampaat!
16
692
Vastaukset
- Anonyymi
Valkeisenlammenpapalla ja tuhansien aiheiden tyypillä on lahjoittaa tekohampaat kummaltakin.
Turhaakin turhempaa leukojen louskutusta palstalla jo vuosikaudet eikä valmista ole tullut joten eivät he tarvitse hampaitakaan🦷🦷.
Syököön kumpikin velliä ja kiisseliä Niuvassa sillä niihin ei hampaita tarvita.- Anonyymi
Ihan asiallinen aloitus,niin käy ,kun ei pese hampaita.
- Anonyymi
Minulla olisi perintönä jääneet mummon vanhat. Kuinka iso suu sinulla on?
- Anonyymi
varmaan aika iso jos kengännumerokin on 46.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmaan aika iso jos kengännumerokin on 46.
Ei oo minun huopikkaat, ne on entisen ukkoni huopikkaat, se ei enää niitä tartte, makaa kukkapenkin alla takapihalla.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä
- Anonyymi
Ei ole vieläkään poistettu yhtään sääntöjen vastaista viestiä.
- Anonyymi
Ketjussa Sääntöjen vastainen mies
- Anonyymi
tuhansien sääntöjen vastainen mies :D
- Anonyymi
Soita jonnekkin
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä
- Anonyymi
Voinhan minä antaa lainaksi joskus mutta omaksi saat sitten kun minä potkasen tyhjää.
- Anonyymi
Milloin meinasit tyhjää potkaista? Pakkasia pitää...
- Anonyymi
Minulla olisi isoisän vanhat ja kuluneet tekohampaat lahjoittaa sinulle.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019599Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314352Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1133923Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953799- 2013312
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182815Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221357Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its691306- 901154
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151131