Bottas arvokkaampi kuin F1 pomo

Anonyymi

Vai miten tuo tulkitaan. F1 pomo joutui lähtemään kun vaihtoehtona olisi ollut ettei bottasta palkata.

Haastattelu annettu italialaiselle medialle. Suojeli varmaan omia pallejaan. Mutta kuitenkin!

Italiasta kajahtaa: Alfa Romeon F1-pomo jätti paikkansa – ei olisi halunnut Valtteri Bottasta talliin
https://www.is.fi/formula1/art-2000008440190.html

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alfalla on ihan hyvä kuskikaksikko ensi kauteen. Alfan tulevaisuus näyttää hyvältä. Giovinazzi ajoi Ferrarin armosta kolme vuotta Alfa Romeo -tallissa. Ei saanut mitään juuri aikaiseksi. Aiheutti lähinnä kolareita, ulosajoja ja surkeita kisoja. Ei ajanut F1-urallaan yhtään hyvää kilpailua. Kisavauhti aivan luokatonta vuodesta toiseen. Olisi ollut todella väärin, jos tuollainen olisi saanut vielä jatkaa tallissa.

• Anonyymi

Tietysti on, pisteet tuo rahaa talliin. Valitettavasti Gio ei onnistunut parantamaan suorituksiaan, ehkä onnistuu toisessa tallissa tai lajissa.

• Anonyymi

Alfalle sataa rahaa ovista ja ikkunoista kuulemma...

• Anonyymi

Aika harhaanjohtavasti kirjoitettu uutinen, tahallaan tietysti: "Ei halunnut Bottasta talliin".

Oikeastihan se oli "halusi pitää Gion tallissa, koska hän on Ferrarin junnohjelman kasvatti".

Uutinen ei varsinaisesti valehtele, mutta huijaa.

• Anonyymi

Mersu maksanut niin paljon että Alfan ollut pakko ottaa Bottas ajamaan? Tallipomo halunnut paremman kuskin mutta raha ratkaissut?

• Anonyymi

Trollailusi menee ainaa vaan huonommaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe