Tänään keskipohjanmaan sivuilla juttu Jopelan rekrytoinneista, Ylivieskan kaupunki käyttänyt otto-oikeutta asiassa eikä anna perustaa 31 palomiehen virkoja. Kun meilläkin Pyhäjärvellä varallaolo vpk:laisilta on päättynyt, tulevatko pelastajat Haapajärveltä vai mistä ja tulevatko missä ajassa?
Jokipelastus ei rekrytoi
14
679
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan siellä on ollut päättäjänä, eikös joka jäsenkunnalla ole edustaja, ensi pyhänä jalkapuuhun , vai mitä
- Anonyymi
Tulee juu ja nopeesti sekä selvinpäin
- Anonyymi
Otetaan palomiehiksi palomiehen sijaisia. Heille ei tarvitse palkkaakaan maksaa.
- Anonyymi
Ylivieskaha koettanu omia jo vuosia pelastutoimen!!! 2h ja palokunta jo tulossa
- Anonyymi
No eikö VPK:laisen tule aina tulla kun kutsu käy. VPK = Vapaa palokunta. Eli kun aatteen pohjalta toimitaan niin ei mitään hätää pitäjässä.
Tai vai onko aatteellisuus tätä päivää ja onko tilalle tullut jotain muuta? - Anonyymi
Missä pyhäsalmella on palomieskoulu?
- Anonyymi
´kaupungintalolla.
- Anonyymi
Raha ratkaisee nykyisin ei aate
- Anonyymi
Kyllä!!
Ja se näkyy kaikessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!!
Ja se näkyy kaikessa.Voi et sitten pääse osaksi Neuvostoliittoa?
- Anonyymi
Miten se rekrytoi kun ei oo rahaa.
Ja toiseksi mistä se rekrytoi kun ei ole miehiä. Nykyisin miessukupuolikin mennyt piloille kaikenlaisen huuhaan, intersektionaalisen feminismin paineesta. On vain sukupuolettomia fyysisesti huono kuntoisia ituhippejä jotka ei kykene olemaan miehiä. - Anonyymi
Jeesus tulee kuin varas yöllä. Hän olisi voiva pelastaa myös järvestä.
- Anonyymi
Nähty jo Reisjärvellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähty jo Reisjärvellä.
varsinaisen työn omaavat, mutta varalla olleet palokunnan tyypit menettävät n 10 000 euron lisätulon vuodessa, ja useimmat näistä palokunnan bonusmiehistä on poliitiikassa kovia kehumaan toisiaan, laiskan pulleita jallii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197