Miksi IPU ei toimi?

Anonyymi

Kansa tarvitsee juuri nyt eniten IPUn kaltaista puoluetta mutta miksi IPU on hiljaa? Johtuuko hiljaisuus pelottelusta jota on jatkuvasti ollut väkeämme kohtaan vai jostain muusta?

22

2024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eksyin IPUn tavoiteohjelmasivulle.Minua ihmetytti erityisesti se miten vähän tiedettiin valtion touhuista tässä demokratiassa. Suomihan on EUn jäsen ja nauttii kaikesta mitä EU tarjoaa.Kuten ilmaisen rahan yrityksille jotka suostuvat sitä kerjäämään virkamiehiltä. Sensijaan rehelliset yrittäjät ja palkansaajat saavat tyytyä noloon osaansa ilman tukiaisia ja verohelpotuksia. Heille on langennut tämän vuosittaisen biljoonaelvytyksen rahoittajaosa joka säälittä otetaan säästöistä eikä edes veroina.Nyt kun tämä huijaus tulee ilmi valtavana hintojen nousuna ja inflaationa ,niin ehkä jo kansa ymmärtää mistä on kyse.EUn nelvytys on ollut silmänkäätötemppu jota kansa ei käsitä vaan luuli sen olevan itselleen hyväksi. Kun muut puolueet kannattivat nollakorko ja elvytystä kuin kiimaiset sonnit niin romahduksen alkaessa olisi IPUlle tullut jättipotti jatkuvan kituutuksen tilalle hetkessä'. IPU hukkasi mahdollisuuden erimielisyyksiin joita en ymmärrä. Tämän 10 vuoden aikana maaseutu on tuhottu juuri ennen kuin sen merkitys tulee kasvamaan samalle tasolle kuin sodan jälkeen.Näyttää siltä että työpaikat syntyvät kaikki maatalouteen "orjatyönä" kun koneet seisahtuvat öljyn loppumiseen.

    • Anonyymi

      Eihän siellä muuta erimielisyyttä ole ollut koko aikana kuin joittenkin äärioikeistolaisten vallankaappausyritykset ja yritys muuttaa IPU joksikin nationalistikiihkopuolueeksi, ja nämä saatiin lempattua suurella vaivalla ulos sakista. Ymmärrettävistä syistä IPU:n maine ja julkinen kuva saivat niin suuria ja pahoja kolhuja ettei puolue ole toipunut siitä, ja kannattajatkin ovat loitonneet ajan myötä. IPU:ssa on rehellisiä ihmisiä, nytkin hyvä puheenjohtaja mutta kun ei ole jäseniä niin ei ole rahaa mainostaa, ja kun ei ole rahaa mainostaa niin ilmaistakaan palstatilaa eli mielipidekirjoituksia ei läpi missään saa, jos kritisoi EU:ta. Persut kyllä kritisoivat EU:ta mutta eivät tee mitään siitä eroamiseksi, eli imevät IPU:lle elintärkeitä ääniä hukkaan pois IPU:lta jolla ei ole rahaa mainostaa. IPU:a ei ole kukaan pelotellut, se ei vaan näy julkisuudessa kun tännekin kirjottajat pysyvät puskissaan piilossa eivätkä lähde IPU:n avuksi ja laita omaa tukeaa liikkeelle. Kaikki se vaiva mikä tällä palstalla on mennyt valittamiseen ja haukkumiseen tyhjän, takia, sillä energialla olisi rakennettu IPU ja Rooma uudestaan. Jos joskus jotakin tolkkua näihin juttuihin saisi ja ihmiset tekemään jotakin yhteisen edun hyväksi täällä valittelun sijasta, niin johan maailmakin muuttuisi.

      • Anonyymi

        Alunperin IPUn tarkoitus oli estää EU-jäsenyys sen takia että EU edisti valtavilla tuilla ahneiden rikastumista eli maksatti sen köyhien rahoilla rikkaita suosivilla tuilla. Nyt nähdään tämän politiikan seuraukset joka paikassa.Mitä olen lukenut niin juuri kukaan ei puhu tästä vaikka pienet yritykset on tyystin hävitetty kalliiten tukiaisyritysten tieltä. Seurauksena on ollut väestökato maaseudulta palveluiden lopettaminen ja hintojen nousu jätti-inflaation muodossa joka nyt ruokkii itseään.Kansa on lopettanut työnteon ja lomailee ympäri maailmaa rahoilla joita puoluueet ovat niille jakaneet . Jopa tappiollista lentoyhtiötä pidetään verovaroin yllä tuomassa maahan ongelmia.Ja kaikki maksetaan ihmisten säästöistä EKPn inflaation avulla. Suomessakin on vietetty joulua jo 10 vuotta tämän avulla.Rikolliset rosvoavat ne rahat ja EU-maissa talous tukehtuu ja kansa köyhtyy ja rosvot rikastuvat. IPUn pitää puhua todellisista ongelmista ja itse ymmärtää asiat jotta muutkin uskovat niihin.Politiikka on parempien ratkaisujen etsimistä jatkuvasti. Ennen EUta Suomellakin oli jatkuvasti toimiva talous,nyt vain paisuva velka. Koko eduskunta on lastentarha jossa tuhotaan ne jotka käyttävät omia rahojaan elämiseensä.


      • Anonyymi

        Nuorilla ei ole kokemusta eikä tietoa niiltä vuosilta jolloin puolueen toimissa oli vielä ytyä. Pesosen kymmenen käskyä pilasivat puolueen etenemisen politiikassa yhdessä muiden puolueiden typerän panettelun kanssa. Nythän olemme tilanteessa jossa näemme tämän seuraukset. Kansan kääntäminen IPUa vastaan toimi pitkään ja kun nyt on paljastunut IPUn sanoman totuudet niin puoluetta ei enää olekaan.


    • Anonyymi

      Olisi oikein hyvä jos täällä parannusten ehdottajat lähtisivät itse tekemään sitä toimintaa kun se on niin helppoa.

      • Anonyymi

        JUURIKIN NÄIN!


      • Anonyymi

        Älä hulluja puhu. IPUn nimikin on hävitetty vasurien toimesta jo moneen kertaan.On helpompi perustaa uusi puolue kun kerran muuta mahdollisuutta ei ole. Meidäthän poistettiin puolueesta kuten edellä kerrottiin. Pitäkää rippeet hyvänänne. Näin ei puoluetta voi johtaa kuin turmioon.


      • Anonyymi

        Tässähän sitä juuri tehdään.Entä itse? Tunnetko tekeväsi oikeita asioita?


    • Anonyymi

      Puolueesta ei sen historian aikana ole poistettu kuin korkeintaan yhden käden sormilla laskettava joukko, joten rohkenen epäillä, että olet sinäkin olet itse lähtenyt todettuasi puolueen olevan lähempänä keskustaa kuin oikeistoa.

      • Anonyymi

        Kun näimme että puolue luisui kohti tuhoaan niin pakkohan on etsiä uutta tahoa. Sosialismi ja kommunismi eivät ole niitä juttuja joiden varaan Suomen itsenäisyys voi rakentua. Omistaminen ja markkinatalous voi pitää yllä itsenäisyysajattelua ja pahoin pelkään että nykyiset valtapuolueet ovat kaukana näistä asioista.Ja EU-jäsenyys on se punainen vaate jonka varaan hyvinvointi ei perustu.Korruptioon perustuva demokratia ei ole mitään demokratiaa vaan lahjontaa joka pilaa kaiken kuten nyt nähdään tusta elvytyksen seurauksesta joka päättyi tylyyn jätti-inflaatioon johon IPUnkin johto oli syyllinen. Puolue menetti uskottavuuden ja kannattajat puolueen.Pakkoko oli tyriä ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näimme että puolue luisui kohti tuhoaan niin pakkohan on etsiä uutta tahoa. Sosialismi ja kommunismi eivät ole niitä juttuja joiden varaan Suomen itsenäisyys voi rakentua. Omistaminen ja markkinatalous voi pitää yllä itsenäisyysajattelua ja pahoin pelkään että nykyiset valtapuolueet ovat kaukana näistä asioista.Ja EU-jäsenyys on se punainen vaate jonka varaan hyvinvointi ei perustu.Korruptioon perustuva demokratia ei ole mitään demokratiaa vaan lahjontaa joka pilaa kaiken kuten nyt nähdään tusta elvytyksen seurauksesta joka päättyi tylyyn jätti-inflaatioon johon IPUnkin johto oli syyllinen. Puolue menetti uskottavuuden ja kannattajat puolueen.Pakkoko oli tyriä ilmaiseksi?

        Pakkoko oli jäädä kotiin ruikuttamaan sensijaan että menisi puolueen toimintaan mukaan ja teemään sitä parempaa puoluetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoko oli jäädä kotiin ruikuttamaan sensijaan että menisi puolueen toimintaan mukaan ja teemään sitä parempaa puoluetta?

        Olisi tärkeää tietää missä tämä puolue nyt toimii ja ketkä sitä johtavat.Kannattajat ovat hajallaan pitkin Suomea. Tiedon kulku ei toimi.Maailma on muuttunut ja siihen pitää reagoida.Juuri päätettiin Nato-jäsenyydestä Kokoomiksen voimin eikä kukaan vastusta .Tämä suomettuminen vain voimistuu vuodesta toiseen.Palkaksi uskosta saamme lisää rahanmenoa,epävarmuutta ,sotia,eriarvoisuutta ja väestön pakoa Suomesta valtion suihkukoneilla kohti aurinkorantoja .Valtapuolueet ovat onnistuneet eristämään kansan demokratiasta rahalla ja perättömillä puheilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tärkeää tietää missä tämä puolue nyt toimii ja ketkä sitä johtavat.Kannattajat ovat hajallaan pitkin Suomea. Tiedon kulku ei toimi.Maailma on muuttunut ja siihen pitää reagoida.Juuri päätettiin Nato-jäsenyydestä Kokoomiksen voimin eikä kukaan vastusta .Tämä suomettuminen vain voimistuu vuodesta toiseen.Palkaksi uskosta saamme lisää rahanmenoa,epävarmuutta ,sotia,eriarvoisuutta ja väestön pakoa Suomesta valtion suihkukoneilla kohti aurinkorantoja .Valtapuolueet ovat onnistuneet eristämään kansan demokratiasta rahalla ja perättömillä puheilla.

        Ja oman selvilleoton velvollisuus saati jonkin tekeminen itse on poistettu suomesta käytöstä? Eikös sitä yleensä suomessa mennä itse avuksi jos jokin mättää tai kiinnostaa? Yhteystiedot kun ovat julkisia, ei niitä ole kielletty käyttämästä?


      • Anonyymi

        Sehän on puolet niistä jotka aktiivisesti toimivat.Ymmärrät kai miten ankara isku se oli koko puolueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoko oli jäädä kotiin ruikuttamaan sensijaan että menisi puolueen toimintaan mukaan ja teemään sitä parempaa puoluetta?

        Mihin muualle minun pitäisi lähteä? Koti ja isänmaa kuuluvat reviiriini. Sinä et siitä päätä. Täällä minulla on oikeus puhua ja ajatella asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin muualle minun pitäisi lähteä? Koti ja isänmaa kuuluvat reviiriini. Sinä et siitä päätä. Täällä minulla on oikeus puhua ja ajatella asioita.

        Nih, mene sinne p u o l u e e s e e n tekemään sitä, mistä puhut!


    • Anonyymi

      Edelläkirjoittaja: Suomessa kaikki istuvat perseellään suu auki odottamassa, että joku työntäisi leipää sisään. Pureskelukin alkaa olla jo siinä ja siinä, joutuu ostopureskelijan hankkimaan ettei kuole nälkään. Huhhei näitä kysymyksiä!

      • Anonyymi

        Syömällä asiat ei parane.Mutta ovat huonontuneet ratkaisevasti.Odotetaan johtajaa tekemään jotain jota ei edes tiedetä.Eletään mielenkiintoisia aikoja ja odotetaan Putinia tekemään kaikki puolestamme ja haukutaan niitä jotka uskovat tulevaisuuteen ja itsenäisyyteen.


    • Anonyymi

      Hauskaa nämä loputtomat selittelijät valittelijat puolueen tilasta, jotka eivät ITSE tee MITÄÄN KOSKAAN sen hyväksi eivätkä edes ole toiminnassa mukana. kauhea ulvonta vuosikausia siitä miten kaikki ipussa on paskaa ihmisiä myöten mutta itse ei liikauteta koskaan evääkään asioitten korjaamiseksi. Tänne kyllä jaksetaan sitten kirjoitella sekavia kymmeniä vuosia ja valitella asioitten tilasta, ei ihme että tänne ei eksy kuin jokunen lukija vuosien aikana ja nekin ( minä mukaanlukien) en enää kuunaan vahingossakaan toiste tätä sivua avaa. Järkiköyhää touhua, energian hukkaamista täysin hyödyttömään ruikuttamiseen toiminnan sijasta! Menkää tekemään sitä parempaa ipupolitiikkaa itse ja lakatkaa istumasta aivojenne päällä!!!

      • Anonyymi

        Itsenäisyyttä ei enää ole. Tämäkin puolue on sen unohtanut.Suomalaiset on mieron tiellä kohti valtionsa tuhoa. Jos ei käsitetä elämän tärkeitä asioita oikealla tavalla niin on turhaa miettiä mitään. Kun talous on tuhottu EUn biljoonaelvytysten takia niin kaikki toiminta on uhattuna.IPUssa ei ole ikinä käsitetty mikä EUta vaivaa ja miksi elvytys aiheuttaa tuhoa. Nyt jopa ruokapula on totta ja se merkitsee mittaamattomia ongelmia kaikille paitsi pörssikeinottelijoille,siis mustapörssi.Tämän maatalousreformin IPUkin hyväksyi keskustelutta ja tämä on seuraus siitä.Siitä on jo parikymmentä vuotta ja väki vaihtunut. Uusi polvi on vielä pahemmin pulassa eikä juuri kukaan ymmärrä asian tärkeyttä vaan toimitaan kuin 60 luvulla jolloin öljystä ei ollut pulaa. Käsittämätön usko teknologiaan on pahempi kuin kristinusko mutta seuraukset ihan samat. Usko hallitsijaan on edelleen vankkumaton vaikka se olisi nostettu roskiksesta ja vaikka siltä puutuisi kaikki edellytykset toimia.


    • Anonyymi

      Se johtuu siitä että sinä istut perse pitkänä kotona odottamassa valmista toimintaa sensijaan että menisit itse tekemään IPU:lle sitä. Syy on niin yksinkertainen.

      • Anonyymi

        Muissa puolueissa on tapana johdon hoitaa asioita.Me vaan äänestämme tai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe