Eero Heinäluoma haukkuu Suomen Eu-politiikan, jonka johtaminen kuuluu Marinille
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008440489.html
Marin ei osaa hoitaa Eu-politiikkaa kuten ei mitään muutakaan.
Hyvä huomata että Marin on häipynyt kuin pieru Saharaan kun tulee negatiivisia uutisia.
Eiköhän kampea siivouskomerosta ulos kun tulee joku iloisempia aihe julkaistavaksi.
Pääministerin tehtävät
Pääministeri johtaa valtioneuvoston toimintaa ja valvoo hallitusohjelman toimeenpanoa. Hän huolehtii valtioneuvostolle kuuluvien ja Euroopan unionissa päätettävien asioiden valmistelun ja käsittelyn yhteensovittamisesta.
Kyllä sitä Marinin toimintaa ihmetellään aika monella taholla, vaikka Heinäluomalla on omat rasitteensa niin hienoa että nostaa puolueen puheenjohtajan kyvyttömyyden esille.
Eero eiola Sannan miehiä
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saarikko on taas hävinnyt ja kun Sanna jälleen onnistuu, kuten tavallista, niin pullukka Saarikko poseraa Sannan vieressä maireasti hymyillen. CV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481